Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: CacheCleaner

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    11

Angry CacheCleaner

VB 08/03 usant les últimes VBET per VB3

He llegit els missatges, encara que aquí i res ha solucionat això, si us plau ajuda. Què puc fer per arreglar això?

Warning: ([ruta] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory en [ruta] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d code on line 61

Fatal error: require_once () [function.include]: Failed opening required '/ home / z / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / z / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()' d code on line 61

Fatal error: Call to undefined function can_administer () in / home / priceline-europe.com / public_html zadmin / / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php en la línia 18
    Durar editat per chick; 13-01-11 A 20:39. Raó: info afegit

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,
    Si us plau, descrigui aquí el que ha de fer per reproduir en el meu fòrum de prova .. perquè no puc reproduir ara.

Gràcies

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    11

Sota vBet EINES al AdminCP quan faig clic a Neteja de memòria cau li dóna aquest missatge.

Warning: ([ruta] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory en [ruta] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d code on line 61

Fatal error: require_once () [function.include]: Failed opening required '/ home / priceline-europe.com / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / priceline-europe.com / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()' d code on line 61

No sé com es pot reproduir això?

El meu admin el directori és rebatejat CORRECTAMENT i sembla vbet no pot entendre el admincp és xxadmin NO admincp

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Ok jo ho entenc ara. Vaig a provar i tornar amb una solució per a vostè, si us plau, dóna'm una mica de temps.
    Gràcies

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

bé pel que si ha canviat el nom el nom de la carpeta admincp s'ha de posar aquesta imatge:
    vbenterprisetranslator_cachecleaner.php i vbenterprisetranslator_ignoredwords.php
    a la carpeta de admincp nou perquè no hi ha cap nostres (VBET) arxius.
    així:
    1. obert upload / admincp Carpeta prom vBET paquet
    2. còpia aquests dos arxius a la carpeta admincp nou.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    11

Que ja està en els arxius es troben (en la carpeta Els meus XXADMIN anomenat ********** altra manera les característiques VBET altra administració no havia de funcionar ******!

Tot funciona ... fins i tot totes les característiques de treball cron ... També vbenterprisetranslator_ignorgedwords.php funciona bé ....

... és només vbenterprisetranslator_cachecleaner.php de xxadmin / que no funciona.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

per la qual cosa ha de canviar la url del admincp a l'arxiu de VBET. El comprovaré i escriure aquí una guineu ràpid per a vostè.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Encara estic treballant. M'agradaria provar-ho. Gràcies per la seva paciència.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,
    Tinc una solució per a vostè.

1. anar a AdminCP-> Plugins & Products-> Gestiona Productes->
    2. En vBET el producte troba admin_maintenance plug-in
    3. en aquest plugin trobar:
    PHP Code:
    require_once(DIR'/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php'); 
    4. i substituir per:
    PHP Code:
    require_once(DIR'/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php'); 
    5. Guardar plugins
    6. prova d'això.

Resolt, s'inclouran en la pròxima relase.
    Gràcies per aquesta informació

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    11

Smile

Moltes gràcies sí que va funcionar molt bé Solucionat el problema

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes