Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: Preguntes abans de comprar VBET versió 3.x

Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    1

Default Preguntes abans de comprar VBET versió 3.x

1) just vaig instal·lar el producte lliure després de seguir la vostra rosca de producte en vb.org molt temps. Però sóc incòmode de tenir el dors de nexe al vostre lloc al fons. Quant haig de donar per treure el nexe en la versió lliure? Si no vols compartir aquest detall aquí, primer ministre em.

2) Estic usant la versió 3.8.x vBulletin i no planeja actualitzar en el futur proper. Jo entenc que he de instal lar la versió 3.x VBET.
    Quant temps va a donar suport a aquesta versió?

3) El meu fòrum és en anglès. Quan un visitant d'un país estranger (per exemple Rússia) visites a la pàgina russa traduïda, no la Viewcount per l'augment de fil?

Per cert, la bandera malaia està malament. És possible que vulgueu canviar.

Gràcies

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

1) La donació és una donació. Així que en la versió gratuïta es pot donar qualsevol quantitat. Després de la donació li respondrem amb les instruccions.

2) No Vostè ha d'instal lar la versió 2.3.x VBET. Aquesta és una forma gratuïta. VBET 3.x és pagat. I ho anem a donar suport per molt temps - molts dels nostres clients segueixen utilitzant vBulletin 3.

3) Sí que ho farà. Per vBulletin serà la generació d'edat és normal. VBET que es tradueix en generació vBulletin pàgina final.

Sobre bandera malaia - anem a veure - gràcies per avís

Gaudiu de VBET!

Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    95

Informació sobre la bandera es confirma (veure aquest tema)

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •