PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Problema



Taurus
23-06-10, 11:34
Ho sento pel doble post.

Necessito urgentment ajuda. Després de l'actualització que tinc aquest error en la part superior del meu fòrum:

Advertència: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 no és una matriu de [ruta] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

El meu fòrum tot està completament en mal estat. Per alguna raó, això només passa si no hi ha sessió polz Per tant per als hostes. Si iniciada la sessió, tot està bé.

EDIT: Ok, em vaig adonar que després de discapacitat memòria cau d'arxius completa per als clients (BETA!) l'ús que tot està bé. Així que ha d'haver alguna cosa malament allà. (I ho vaig fer chmod 777-R vbet_guestcache)

kamilkurczak
23-06-10, 12:56
hola,

potser s'enganxi aquí url del teu fòrum? M'agradaria comprovar-ho.

Taurus
23-06-10, 13:13
M'han fet de la memòria cau d'arxiu complet per a visites fora. En cas contrari el meu fòrum és completament trencat. Tinc massa membres i convidats connectats fins i tot tenir això en el seu company durant 5 minuts. Em sap greu.

CreativX - Desenvolupat per vBulletin (http://creativx.net/forums/)

EDIT: lol .... ho sento, acabo de veure que vostè és personal. Articles similars es pot comprovar, i permetrà a la memòria cau de convidat.

kamilkurczak
23-06-10, 13:25
No encengueu encara, Anem a tractar de resoldre sense utilitzar el teu fòrum.

Taurus
23-06-10, 13:58
OK, bo per escoltar. L'espera de la solució!

kamilkurczak
23-06-10, 14:39
ok, ho sento per aquest problema, és a dir encara BETA funcionalitat.

A més, si us plau intenti primer només per eliminar fitxers de memòria cau adequat (el trobareu a / vbet_guestcache / s / directori - ha de reconèixer pel seu nom -. No només eliminar tots els arxius inclosos que potser v acaba de generar la pàgina com, per alguna raó i VBET memòria cau i ara es mostra resultats emmagatzemats en memòria cau.

Després d'això, al seu torn d'aquesta característica.

Si torna a passar després de buidar la memòria cau - ens envia les dades d'accés (l'accés a l'administració de PC i FTP) i ho anem a resoldre.

Taurus
23-06-10, 15:17
arxiu de memòria cau apropiat

Ho sentim, però quin és el nom d'aquest fitxer hauria de treure?

Taurus
24-06-10, 01:14
Res ... algú?

kamilkurczak
24-06-10, 09:38
esborrar tots els arxius en aquesta carpeta. Si no funciona enviar PM amb les dades d'accés al seu fòrum (s) FTP

Taurus
24-06-10, 11:07
Detalls FTP enviat!

kamilkurczak
24-06-10, 13:48
ok, gràcies.
ara anem a tractar de trobar aquest error

i jo encara necessiten accedir al seu Panell de Admin (PM, si us plau)

steve
24-06-10, 13:51
Això estarà relacionat amb la memòria cau d'arxius.

kamilkurczak
24-06-10, 13:57
Sí, ara és el següent:)

Taurus
24-06-10, 14:45
Detalls PM'd! Gràcies

kamilkurczak
24-06-10, 16:11
M'he registrat al Tauler de Admin i em vaig tornar aquesta opció.
Després que jo estava al seu lloc principal del fòrum i el lloc traduït i jo i no veure el problema.

Ara bé, aquesta opció està activada de nou.

1.Per favor activa aquesta opció,
2.Busque el lloc amb aquest tema,
3.copy aquesta url,
4.Encienda desactivar aquesta opció i enganxeu aquí la url amb el tema

:)

Taurus
24-06-10, 16:18
ehhhhhh ********** aquest problema només es produeix si vostè és un convidat al fòrum. Això no passa si vostè està connectat polz Per tant, s'encén. La sessió com a administrador. I aneu a la URL com a convidat.

EDIT: I com a convidat, anar a qualsevol tema o un missatge, veuràs, el fòrum està completament trencat. No és la pàgina principal. A la pàgina web només té un dret error en la part superior.

kamilkurczak
24-06-10, 16:29
Jo estava com convidat per descomptat, però tot estava normal (com el lloc amb aquesta opció desactivada)

ples enganxeu aquí la url a la pàgina d'aquest tema

Taurus
24-06-10, 16:36
Acabo d'encesa. I me'n vaig anar a la meva pàgina d'inici CreativX - Desenvolupat per vBulletin (http://creativx.net/forums/)

Al principi està molt bé. Entrar a qualsevol tema una vegada, està bé. Tornar a la pàgina principal .... Bang ... error a la part superior. Anar en un fil ara **********.. trencat. Encara és encès ara.

Taurus
24-06-10, 16:45
Ho sentim, però no puc mantenir aquesta encès. Tinc gairebé 400 convidats connectats, ara està veient un fòrum trencat. Ho estic apagant. Si us plau, prova de que quan es pot.

kamilkurczak
24-06-10, 17:03
ok ok, només ha de desactivar aquesta opció:)

kamilkurczak
24-06-10, 18:28
ok. Solucionat:)

Hem trobat un conflicte amb la imatge CT missatge d'aniversari en el ganxo global_start.
Aquest és un codi en conflicte:

global $globaltemplates;
$globaltemplates = array_merge($globaltemplates, array('postbit_ct_birthday_box'));

No és una qüestió de VBET però que s'ha resolt.
No sabem què és exactament el que està causant aquest error perquè VBET no utilitzen aquesta variable (global $ globaltemplates;). pot error de php o vBulletin

Ara tot funciona bé. Utilitzar memòria cau d'arxius completa per als hostes és al seu torn en!

Si alguna vegada s'actualitzen Aniversari CT imatge plugin de missatge que ha de fer aquestes operacions:
1. anar a Tauler de Admin -> Plugins & Productes -> Plugin administrador
2. trobar aniversari CT missatge d'imatge
3. feu clic al aniversari CT - Afegir a globaltemplates

Ara vostè pot editar les opcions d'aquest codi. Per tant:

4. camp de recerca d'Execució d'Ordres,
5. acaba d'editar 5-6
6. feu clic al botó Desa

Taurus
25-06-10, 00:42
Moltes gràcies per la seva gran servei! Vostès roca en gran! Va a comprovar que funciona ara!

Taurus
26-06-10, 16:37
Afortunadament he comprovat per veure si tot funciona bé quan es connecta com a convidat. I no és! El meu fòrum sencer està completament en mal estat de nou! Fins i tot la meva pàgina d'inici. He desactivat la memòria cau de convidat. I està bé!

Si us plau, nois, jo realment espero que pugui resoldre això.

Gràcies!

vBET
27-06-10, 00:07
Si us plau sigui específic. Donar adreça exacta a la pàgina que no està funcionant correctament amb la memòria cau de convidats i dir-li el que està malament allà.

Taurus
27-06-10, 02:17
Quan la memòria cau en el client és, cada pàgina està trencat. Així que em faci saber si voleu cercar, i no puc habilitar la memòria cau de convidats, i vostè pot veure.

kamilkurczak
28-06-10, 10:59
Em sap greu Taurus, però no puc trobar aquest tema en el fòrum.
Jo estava al seu lloc i que al seu torn en aquesta opció de memòria cau de convidats.

Vaig tornar a carregar alguns llocs com a convidat, però no puc trobar el problema.
tot és normal (com quan aquesta opció està desactivada)

Taurus
28-06-10, 11:23
Bé, jo només ho va permetre, i vaig anar al meu forumhomepage en IE, i que està completament en mal estat!

Taurus
28-06-10, 11:25
El torna a apagar.

Una mica més. Des que va canviar l'ordre d'execució en que un altre mod, dos dels meus altres mods deixat de funcionar. Un d'ells és el fil automàtic de benvinguda en el registre, i l'altre és un missatge automàtic de benvinguda en el registre de visitants. Pots si us plau mirar en això també.

Gràcies.

kamilkurczak
28-06-10, 11:27
ok vaig a provar-ho en IE. Em pot activar aquesta opció, així que tractarem de trobar aquest tema

Taurus
28-06-10, 11:30
Acceptar. També vaig editar el meu post anterior. Si us plau mireu que també.

Gràcies

kamilkurczak
28-06-10, 15:55
sobre la qüestió a la pàgina web: estic buscant i encara no pot trobar ehh.

sobre aquests dos plugins. Com puc reproduir aquest problema en el fòrum? Quan puc trobar-lo?

Taurus
28-06-10, 16:01
No sé el que vas fer, però sembla que funciona ara. La qüestió sobre el fòrum que s'ha trencat. Sembla bé ara.

No sé com es pot reproduir el problema amb els dos plugins. El crea un nou fil al fòrum de benvinguda al nou membre registres. Donar-li la benvinguda. L'altre crea un missatge dels visitants donar-li la benvinguda. A la seva pàgina de perfil.

kamilkurczak
28-06-10, 16:41
suficient per eliminar la memòria cau d'edat:)

sobre aquest 2 plugins. Si us plau, desactivi VBET i tractar de trobar de nou aquesta qüestió.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1