PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Post al bloc és doblement reflecteix en mode esborrany



trevis
19-05-10, 03:08
Cada vegada que re-editar un bloc a manera esborrany, que és una nova etiqueta s'afegeix lang. Cada vegada que he de eliminar les etiquetes per a l'eina de traducció d'idioma antic que reconeix el text de nou i tornar a inserir l'etiqueta.

vBET
19-05-10, 16:02
Es va traslladar a la secció d'errors. Anem a revisar i donar solució ràpida si serà fàcil de descriure:)

trevis
19-05-10, 16:05
Ok, estic a l'espera. Gràcies!

vBET
31-05-10, 20:38
Jo només estava tractant de reproduir el problema. Sense èxit. Vaig fer nova entrada de bloc, però no va aprovar que n'hi ha prou amb anar a veure. A la vista prèvia que va ser opacado amb lang BBCode el que s'espera. Quan em vaig posar de nou veure que estava bé en el que hauria de ser. Potser estic tractant de reproduir en el camí equivocat, o no entén el problema. Vaig pensar que el tema és sobre l'addició lang BBCode quan ja s'ha agregat. Però no veig aquest comportament.

Tingueu en compte que si vostè està escrivint missatge i voleu veure que serà opacado per lang BBCode d'acord amb l'estratègia de detecció d'idioma triat. Això és el que suposa per al treball. I si ho elimines i veure vista prèvia de nou i tornarà a detectar l'idioma i afegir lang BBCode. Això és com ha de ser. Perquè veure les mateixes coses que es presentin, així withour guardar-lo en la base de dades. Així que jo tingui a veure alguna cosa exactament el mateix que s'insereix a la base de dades quan es presentin.

En quina àrea té el problema existeix i m'anava a registrar malament, o que és tal com el va dissenyar?

trevis
31-05-10, 20:52
Tret del problema i compartir amb vostès.

vBET
10-06-10, 16:10
Qualsevol indici de com es reprodueixen?

vBET
14-06-10, 23:17
No hi ha resposta. De tota manera - hem trobat una cosa que podria ser també aquesta problemàtica en l'àmbit de la publicació. Ja fixat - s'inclouran en la propera versió. Si us plau, faci'ns saber que apareixeran que era una altra qüestió - que tornarà a obrir aquest.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1