PDA

Veure la Versió Completa: vaultwiki integració



vBET
02-06-11, 21:37
És el cas de la integració especial només per vaultwiki. Això és necessari només perquè vaultwiki no és compatible amb vBulletin en l'àrea de BBCode i els canvis de l'API de l'addició de nous paràmetres per a les funcions d'analitzador de BBCode. Aquesta és la raó per la integració normal amb analitzadors de vBulletin no està funcionant i dóna avisos:


Advertència: Falta l'argument 2 de vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_code (), anomenat en / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php en la línia 25 i es defineix a / cambra / classe / bbcode.php on line 1488

Advertència: Falta l'argument 2 de vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_html (), anomenat en / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php en la línia 28 i es defineix a / cambra / classe / bbcode.php on line 1506

Advertència: Falta l'argument 2 de vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_php (), anomenat en / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php en la línia 22 i es defineix a / cambra / classe / bbcode.php on line 1470

Per resoldre el problema que ha de fer uns quants passos senzills. Vostè haurà de repetir després de cada actualització VBET.

Mesures d'integració:
1. Obrir / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php
2. Cerca:

function vbet_handle_bbcode_php(&$parser, &$value) {
3. Afegir, després de:

if($parser instanceof vB_WikiCodeParser) {
return '' . $parser->handle_bbcode_php(0, $value) .';
}
4. Cerca:

function vbet_handle_bbcode_code(&$parser, &$value) {
5. Afegir, després de:

if($parser instanceof vB_WikiCodeParser) {
return '' . $parser->handle_bbcode_code(0,$value) .';
}
6. Cerca:

function vbet_handle_bbcode_html(&$parser, &$value) {
7. Afegir, després de:

if($parser instanceof vB_WikiCodeParser) {
return '' . $parser->handle_bbcode_html(0,$value) .';
}

Els següents passos són opcionals - l'ús només quan l'directori virtual que es redirigeix a l'arxiu htaccess per showwiki_proxy.php i només quan s'utilitza VBET enllaços SEO:.
1. Showwiki_proxy.php arxiu obert
2. Cerca:

define('VAULT_FRIENDLY_ENTRY', 1);
3. Afegir, després de:

if ($_REQUEST['language']) {
$_SERVER['REQUEST_URI'] = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/', '/', $_SERVER['REQUEST_URI']);
}
4. Obert. Htaccess
5. Abans que la wiki afegir aquesta regla:

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/YOUR_WIKI_DIRECTORY(.*)?$ YOUR_WIKI_DIRECTORY$2?language=$1 [QSA]

6. Canvi en la regla YOUR_WIKI_DIRECTORY al seu directori wiki virtual (en llocs estand)

basketmen
09-01-12, 17:40
Només millorava vbet de 3.3.6, a 3.5.3


Després d'això, de sobte i no es pot crear una pàgina nova en vaultwiki, aconseguir aquest missatge d'error després de fer clic a botó de 'Correu nou Article':


Fatal error: permetia mida de memòria de 33554432 bytes esgotava (provat per assignar 131072 bytes) en /home/username/public_html/vault/class/revision.php en línia 33

Nb.
-Jo no pot crear una pàgina nova vaultwiki i obtenir per sobre de missatge d'error, però jo sóc encara pot editar missatge de vaultwiki amb cap problema
-Si impossibilitava vbenterprisetranslator producte, i pot crear una pàgina nova a vaultwiki una altra vegada
-ja provat afegiu aquesta línia al fitxer vault/class/revision.php, després de l'inici <? php, però encara mateix:
ini_set('memory_limit','1024M');
-Jo estic utilitzant vaultwiki 3.0.13
-Jo ja crear un fil en el fòrum de vaultwiki massa https://www.vaultwiki.org/threads/5265/, si pot ajudar o donar clau de costat, així que ara estic preguntant si hi ha algun hotfix des del costat de vbet primer sobre això. Això pot ajudar a altres membres que utilitzant vbenterprisetranslator mod amb vaultwiki també






regrads
Richie

r.dziadusz
09-01-12, 23:27
Has provat augmentar la memòria limitar a tot el seu servidor, només fer aquest paràmetre global?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1