Veure la Versió Completa: Ja fet Descripcions d'idiomes a traduir, així
Cybershaolin
28-11-09, 20:24
Quan s'utilitza el francès com a idioma per defecte, per què no podem veure les descripcions dels idiomes en francès?
Per exemple, m'agradaria que poguéssim tenir les descripcions en la seva llengua materna, així que en comptes de "francès", que ha de veure "Français" ad totes les descripcions d'altres idiomes han de tenir una traducció al francès, no?
Veure foto.
Tingueu en compte que totes les frases per defecte per VBET estan en Anglès. Tot el que necessites fer és traduir frases en el seu idioma (en l'administrador CP).
Cybershaolin
29-11-09, 07:32
Vaig tractar de traduir les frases de les llengües perquè puguin mostrar en el meu propi idioma i no funciona.
Per exemple, he traduït les següents:
vbenterprisetranslator_cache_fr i vbenterprisetranslator_flag_fr però res ha canviat en qualsevol lloc, ja sigui per les banderes o en el perfil i el registre.
Què he de fer servir per traduir per tal que les descripcions de la bandera traduït en el meu propi idioma?
A més, en el que no entenc. Aquí al seu lloc quan canvi de l'anglès al francès de les descripcions en Opcions de Cerca es tradueixen en francès! (Encara que no es classifiquen correctament en ordre alfabètic més). Es tradueixen o es fa per Google? Perquè, al meu costat no es tradueixen en que canviar d'un idioma a un altre.
Vostè té dret. Perdó per la desinformació. Les traduccions són fetes per Google quan la pàgina està traduït. En el nostre cas es fa perquè l'hi enviarem en Anglès i li estem dient que és en anglès. En el cas que no funciona, perquè dir-li a Google que està en francès i no ho és.
Ho accepto com sol.licitud de canvi per donar suport als noms d'idiomes en altres idiomes de les banderes.
Un cop més, ho sento per la confusió i gràcies pel teu temps:)
Cybershaolin
29-11-09, 17:50
Gràcies VBET. Molt apreciada. :)
Fet - s'inclouran en 3.3.0
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):