PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Anar a noves posicions en la recerca no està funcionant

scottct1
12-12-10, 12:20
Un dels nostres errors ha estat fixat pel que fa a Anar a nous llocs, però hi ha una qüestió important que encara m'està causant alguns mals de cap.

Aquest és el vBulletin 04/01 PL2

1. Anar a la pàgina principal dels fòrums.
2. A la barra superior del menú seleccioneu "hi ha nous missatges (Tot el web)" (que és un enllaç a http://www.satelliteguys.us/search.php?do=getnew&contenttype=vBForum_Post&exclude =)
3. Tria un missatge i seleccioneu el doble blau icona de la fletxa cap avall a l'esquerra.

Si fa clic en una de les adreces en compte primer que els resultats de cerca retornats no són SEO'ed vegada els resultats es mostren a l'antiga url SEO'ed no ...

Exemple de baix ...

http://www.satelliteguys.us/showthread.php?t=63445&goto=newpost

En fer clic en l'enllaç dels resultats en una pàgina en blanc.

He notat que quan realitzi una recerca dels resultats retornats per search.php no seo'ed url, però URLS d'estil en lloc d'edat. Quan s'agrega el i Anar = newposts fins al final de qualsevol dels resultats que obté una pàgina en blanc de nou.

Això no comencen a succeir fins que es va instal.lar VBET. : (

Això sembla ser L'ERROR FINAL TINC AMB VBET des que va ser instal. Crec que seria genial després d'aquest error va ser corregit. Però aquest és un error important per a mi pel que ha de ser abordat.

Em vaig posar en contacte Matías i em va dir que es tragués VBET del meu lloc per complet, això no és el que he pagat 130 $ pel que estic una mica molesta per això.

El meu lloc és el segon lloc de cinema a casa de Tecnologia a Estats Units pel que necessito perquè funcioni bé. Si us plau avisi.

MOLTES GRÀCIES!

mateuszr
13-12-10, 11:20
Què tal això solució?

mateuszr
16-12-10, 10:13
Si rep una pàgina en blanc, vostè ha d'obtenir un error fatal de PHP. Si us plau, consulteu els registres i enganxar aquí aquests errors.

mateuszr
16-12-10, 10:48
A més, els enllaços mal (no els SEO) no és culpa de VBET, perquè quan tots els canvis que s'han retirat (a la SEO i. Htaccess), i VBET havia estat desactivat, aquests vincles encara no ha estat-com SEO (amb Matías habilitat ). A "ir a missatge nou 'cas que funciona bé.
Una vegada més, si us plau marqui aquí i enganxar aquests registres abans esmentats

scottct1
17-12-10, 18:15
Mal no és culpa de VBET, va ser tot funciona correctament abans d'instal lar.

A més dels feeds RSS estan donant URL malament també.

Si us plau, corregeixi.

kamilkurczak
17-12-10, 23:36
Si rep una pàgina en blanc, vostè ha d'obtenir un error fatal de PHP. Si us plau, consulteu el fitxer dels registres i enganxar aquí aquests errors.
Si us plau, necessito saber on és el problema. Quan vostè té una pàgina en blanc - problema amb algunes de les funcions - a l'arxiu de registre ha de ser observat.

scottct1
18-12-10, 16:33
On puc trobar aquests fitxers de registre?

Amb molt de gust els missatge si sabia on es troben. :)

kamilkurczak
18-12-10, 17:16
Jo estava buscant en el seu ftp, però no es troba. Vostè ha de tenir per exemple en "logs" carpeta FTP. També es pot trobar a través de SSH.
Si no el troba - si us plau pregunteu al vostre proveïdor d'allotjament d'aquest arxiu (arxiu amb els registres d'errors de PHP).
Vostè pot preguntar al seu proveïdor d'allotjament perquè els errors que mostren en la pàgina (en el moment) i si es tracta d'anar a la pàgina en blanc - s'ha de poder veure aquest error (com si alguna cosa: Fatal error: Call to undefined function)

Si us plau, enganxeu aquí l'error o em dóna aquest arxiu i ho vaig a trobar i corregir.

scottct1
18-12-10, 19:26
Sembla que al php.ini el registre d'errors es va apagar.

Però jo els encén ara encara no hi ha cap arxiu que s'està creant. També els errors de visualització s'estableix en ON però no hi ha errors que es mostren a la pantalla. Les pàgines de negre si ens fixem en el codi HTML no té dades en ells en tot.

El registre d'errors en PHP s'ha desactivat al php.ini, només els he activat ... No obstant això, ja que fer-ho no hi ha cap arxiu d'error s'ha fet en PHP.

Estic tractant d'esbrinar per què cap fitxer de registre s'està generant.

I do see in my apache logs calls to the url being made... (Its the one with the ---> (Fletxa) a continuació)

65.41.216.18 - - [18/Dic/2010: 12:43:57 -0500] "GET / images/xmas/statusicon/thread_dot_new-30-right.png HTTP/1.1" 200 5004 "Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686, en-US; rv: 1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13"
Aquest ****> un 72200162173 - - [18/Dic/2010: 12:43:57 -0500] "GET / showthread.php t = 236.243 i = Anar a newpost HTTP/1.1?" 200 20 "http:// www.satelliteguys.us/search.php?searchid=75095 "" Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6, en-US; rv: 1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 "
99.184.206.52 - - [18/Dic/2010: 00:43:57 -0500] "GET / images / misc / quote-left.png HTTP/1.1" 200 3073 "http://www.satelliteguys.us/directv -forum/88801-tu-serve.html "" Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;. NET CLR 2.0.50727;. NET CLR 3.0.4506.2152;. NET CLR 3.5.30729) "

UPDATE - Ok, finalment va aconseguir una entrada al meu arxiu php.errors. :)

Desafortunadament no hi ha missatges d'error publicat per VBET o l'edició d'aquest embargament.

Fins ara els missatges d'error només cal no crec que es releated ...

[18-Des-2010 13:16:31] PHP Warning: getimagesize (albums/uploads/DSC01070.JPG) [<a href='function.getimagesize'> function.getimagesize </ a>]: failed to open stream: No existeix el fitxer o directori a / usr / home / usr / home / satelite / public_html / fotos / include / iptc.inc.php en la línia 21
[18-Des-2010 13:24:23] PHP Warning: getimagesize (albums/uploads/DSC_0087.JPG) [<a href='function.getimagesize'> function.getimagesize </ a>]: failed to open stream: No existeix el fitxer o directori a / usr / home / usr / home / satelite / public_html / fotos / include / iptc.inc.php en la línia 21

scottct1
18-12-10, 19:37
Només per mostrar que els informes php error s'encén si us plau, consulteu ...

SatelliteGuys Galeria de fotos - gabshere Galeria - Powered by PhotoPost (http://www.satelliteguys.us/photopost/showgallery.php?cat=500&ppuser=53539)

Quina és la nostra PhotoPost edat (que no serveixen per res)

Els errors de PHP estan mostrant com se suposa que a la part superior.

Compte que no ho fa, si anem a una de les adreces no seo'ed que newposts al final, com http://www.satelliteguys.us/showthread.php?t=222479&goto=newpost

Vaig tenir una idea que no va funcionar. Fem servir XCache en el nostre servidor i m'ho ha inhabilitat a l'arxiu config.php vbulleting i també es desactiva en la configuració i reiniciar apache Matías.

També esborra la memòria cau VBET altra vegada també.

Segueix rebent les pantalles en blanc quan va a una URL com http://www.satelliteguys.us/showthread.php?t=222479&goto=newpost

scottct1
18-12-10, 20:54
Vostè probablement està dormint ara ...

Si no és el que estic treballant en les coses aquí, així que si us plau no treballar-hi en aquest moment. Et deixaré saber quan hagi acabat.

Gràcies!

scottct1
18-12-10, 21:38
Arreglat el problema!

Em sento estúpid (una mica)

El problema no era en si VBET ... però en Matías.

D'alguna manera search.php i external.php es va afegir a la llista d'exclusió Matías. No estic segur de com van arribar allà, ja que no hi eren abans de VBET es va instal.lar i jo sóc l'únic que té accés a ella amb normalitat.

Estrany, però fix. GRÀCIES per la teva ajuda!

Estic feliç de nou. : D (Ara, si només es podia imaginar un simple comanda SQL per configurar tots els usuaris d'Anglès per defecte:. D)

Gràcies!

kamilkurczak
18-12-10, 21:38
aquest no és l'arxiu del que penso. aquest ha de ser el fitxer de registre amb l'error com Fatal error: Crida a funció no definida ..
consulti al seu proveïdor d'allotjament d'aquest arxiu.

ok estic esperant quan hagi acabat. Vaig a tractar d'encaixar matí.

kamilkurczak
18-12-10, 21:40
Em va escriure que això pot ser de Matías:) jeje molt bé
Gràcies i bona sort

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1