PDA

Veure la Versió Completa: Preguntes abans de comprar VBET versió 3.x



munnakv
30-11-10, 09:10
1) Acabo d'instal lar el producte lliure després de seguir el fil de producte en vb.org durant molt de temps. Però estic incòmode tenir l'enllaç al seu lloc a la part inferior. Quant ha de donar per eliminar l'enllaç en la versió gratuïta? Si vostè no desitja compartir aquest detall, em PM. ;)

2) Estic usant la versió 3.8.x vBulletin i no planeja actualitzar en el futur proper. Jo entenc que he de instal lar la versió 3.x VBET.
Quant temps va a donar suport a aquesta versió?

3) El meu fòrum és en anglès. Quan un visitant d'un país estranger (per exemple Rússia) visites a la pàgina russa traduïda, no la Viewcount per l'augment de fil?

Per cert, la bandera malaia està malament. És possible que vulgueu canviar.

Gràcies

vBET
30-11-10, 12:24
1) La donació és una donació. Així que en la versió gratuïta es pot donar qualsevol quantitat. Després de la donació li respondrem amb les instruccions.

2) No Vostè ha d'instal lar la versió 2.3.x VBET. Aquesta és una forma gratuïta. VBET 3.x és pagat. I ho anem a donar suport per molt temps - molts dels nostres clients segueixen utilitzant vBulletin 3.

3) Sí que ho farà. Per vBulletin serà la generació d'edat és normal. VBET que es tradueix en generació vBulletin pàgina final.

Sobre bandera malaia - anem a veure - gràcies per avís:)

Gaudiu de VBET!

mateuszr
30-11-10, 13:04
Informació sobre la bandera es confirma (veure aquest tema (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/1269-malay-flag-wrong.html))

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1