PDA

Veure la Versió Completa: Els usuaris publicar en diferents idiomes



Simon Lloyd
30-09-10, 20:03
Hola em podria dir, si un usuari dels missatges en holandès dir després de veure el fòrum en l'holandès quan veig el missatge serà en anglès?

També el faig servir molt més base de dades o les taules de la base de dades hi ha?

Hi ha una càrrega addicional en el servidor?

SEO és segur?

Totes les traduccions pot ser automàtic, és a dir, tots els espanyols sempre el pugui veure en espanyol totes rus sempre el pugui veure en rus ********** etc?

Salutacions,
Simon

vBET
01-10-10, 09:33
Hola, VBET pot reconèixer el llenguatge del missatge (configurable). Així que si l'usuari escriu missatge de HIE en qualsevol llenguatge suportat, llavors VBET donarà compte de la seva llengua (usant Google) i llavors automàticament el opac en BBCode apropiat.

VBET crea noves taules de memòria cau, però no va fer canvis en les taules vBulletin natal.

Per descomptat, hi haurà una càrrega addicional - no es tradueix per art de màgia;) No obstant la càrrega extra serà només per a les pàgines traduïdes - per les pàgines normals VBET banderes anuncis només.

Es tracta de SEO segur. VBET suporta traduccions URL. Així que si tens VB3 i Matías, o VB4 (amb Matías o l'ús d'URLs amigables VB4), llavors la seva URL serà traduït:)

Traducció de tot és automàtic:)

Simon Lloyd
01-10-10, 14:08
Test: el meu dic Simon, jo no sóc tonto:)

Simon Lloyd
01-10-10, 14:14
Suposo que llavors im demanar aquest pot ser executat sense les banderes de la part superior o una selecció desplegable d'idiomes?
Vull que els visitants del meu lloc per veure automàticament el lloc en el seu idioma (suposant que els seus navegadors estan configurats amb la norma del seu país) sense necessitat de fer clic en un botó o qualsevol cosa que jo no vull que les banderes o desplegable, però en el missatge És útil, també tinc un codi personalitzat bb això és analitzada a través d'un arxiu separat de PHP usant expressions regulars serà això un problema?

Simon Lloyd
01-10-10, 14:15
Test 2: la meva dic Simon, jo no sóc tonto! edit test for dual languageEm va agradar aquest test:)

Simon Lloyd
02-10-10, 09:09
Si bé m'agrada el Ministeri de Defensa (i les proves he fet) em temo que el temps de resposta de suport és molt pobre, em va enviar ahir a les 02:14 pm (GMT) i encara no hi ha resposta 19 hores després!

No em dóna la confiança per comprar.

Simon Lloyd
02-10-10, 20:09
Anem nois 30hrs des d'ara una resposta, vol vendre aquestes coses o no?

Simon Lloyd
02-10-10, 22:40
Suposo que llavors im demanar aquest pot ser executat sense les banderes de la part superior o una selecció desplegable d'idiomes?
Vull que els visitants del meu lloc per veure automàticament el lloc en el seu idioma (suposant que els seus navegadors estan configurats amb la norma del seu país) sense necessitat de fer clic en un botó o qualsevol cosa que jo no vull que les banderes o desplegable, però en el missatge És útil, també tinc un codi personalitzat bb això és analitzada a través d'un arxiu separat de PHP usant expressions regulars serà això un problema? L'última vegada de demanar a continuació, ja no vull molestar a comprar això, però instal lar un simple google versió jQuery desenvolupadors simplement la traducció de pàgines!

Si us plau respondre a la meva volia part superior i seguint el si és possible:

Tinc vBSEO i vBSEO mapa del lloc, hi ha alguna cosa addicional que he de fer després de comprar el mod (tenint en compte que alguna vegada tinc una resposta aquí) per assegurar-se que tot?

vBET
02-10-10, 22:43
Hola. Tingueu en compte que el nostre servei no és 24 / 7. En els dies de treball que estem cada dia. Els caps de setmana sol ser massa, encara pot ser no tan sovint. També tenim clients de tot el món, així que de vegades el temps de resposta està influenciada per la diferència de temps (generalment dormim a la nit;)).

Ho sento per aquesta resposta tardana. Tingueu en compte que Kamil (el nostre tipus de personal) acabem de tornar de vacances, així que des de dilluns anem a tornar al temps de resposta millor:)

També en aquest cas - Acabo de perdre a la seva pregunta, perquè estava en guaret pel missatge de prova. Quan vaig arribar aquí, vaig veure només la prova i no posar atenció en el missatge abans que (ambdós s'envien minut a minut). Ho sentim - no va ser el meu error. Fins i tot ara em confonia de què es tracta i que havia vingut de nou al principi d'aquesta conversa per saber per què està escrivint sobre unes 30 hores, quan jo estava aquí ahir i no hi havia res que m'ha dirigit. Ara sé que no hi ha res que em vaig adonar - Trobo a faltar el seu missatge d'enganyar per mitjà del guaret missatge de prova. Una vegada més, si us plau prengui les meves disculpes.

Responent a la pregunta que vostè pot desactivar completament les banderes i establir l'opció de redirigir als usuaris de forma automàtica a les seves llengües basant-se en la seva configuració del navegador (VBET utilitza encapçalats per enviar navegador per a això). No obstant això no és recomanable:
1. Per defecte Google no veuran les seves pàgines addicionals. Ho farà si s'afegeix en els mapa web. Si no farà això, llavors aquestes pàgines no seran indexats, de manera que no aconseguirà trànsit addicional de nous llocs - la gent simplement no s'assabentin que
2. Els usuaris poden provenir no dels seus ordinadors. És a dir, si algú és de Polònia, però es van al seu fòrum des d'un cafè internet a Anglaterra, i després li dirà a VBET navegador que el llenguatge ha de ser anglès. Per les banderes discapacitat que no li donarà oportunitat a l'usuari canviar l'idioma.

BBCode costum no ha de ser problema si aquestes són BBCode. Ja hem tingut problema amb un mod que estava usant el seu propi "BBCode", però el problema va ser perquè realment no va fer ús del BBCode - només un text que s'analitza. Tingueu en compte que BBCode no és només un text en [] s'analitza l'expressió regular. BBCode és marca especial que s'ha registrat en el motor de vBulletin i és analitzat pel motor de vBulletin (que ha de plugin per ganxos adequats). Si no ho faci servir d'aquesta manera, llavors realment no tenen BBCode, només marca especial reconegut pel seu codi. En aquest cas, vostè pot tenir problema. Perquè en aquest cas no és BBCode, pel que no serà analitzat per vBulletin que lang BBCode es va a analitzar, es posarà el text a traduir, amb les seves marques especials que no són BBCode fins i tot si es troben dins de [] (per vBulletin No ' t ho reconeix així que simplement ho deixa) - per la qual cosa aquest text serà enviat a traduir, i Google pot trencar la seva marca especial (és a dir, en posar l'espai abans de tancar]).

vBET
02-10-10, 22:46
L'última vegada de demanar a continuació, ja no vull molestar a comprar això, però instal lar un simple google versió jQuery desenvolupadors simplement la traducció de pàgines!

Si us plau respondre a la meva volia part superior i seguint el si és possible:

Tinc vBSEO i vBSEO mapa del lloc, hi ha alguna cosa addicional que he de fer després de comprar el mod (tenint en compte que alguna vegada tinc una resposta aquí) per assegurar-se que tot?

Jo estava responent a la pregunta quan va escriure això:)

Sobre Matías - si vostè ha d'integrar. És ben descrit en l'arxiu readme. Aquesta integració és necessària per ser capaços de traduir les URL:)
També es pot integrar amb el Generador Sitemap, per tenir les URL de pàgines traduïdes inclosos al mapa. Això no és necessari (si té banderes, Google trobarà les pàgines de tota manera, encara pot trigar més temps en aquest cas).

Simon Lloyd
02-10-10, 22:55
Gràcies per respondre i explicar, et llançarà una versió actualitzada abans que s'ocupa de la vBSEO i mapa de forma automàtica?

Si he de mostrar les banderes per obtenir la indexació de Google Puc tenir el canvi automàtic d'idioma?

Per la meva BBCode costum que he hagut de afegir als arxius PHP sota el BBCode codi de la meva versió juntament amb l'arxiu addicional per al codi de mirar cap enrere en el que encara conserva les etiquetes Si la seva cançó ... etc això és una mostra de fil Canviar el codi VBA impressió de la pàgina seleccionada creu vostè que hauria problemes amb VBET al meu lloc?

vBET
02-10-10, 23:20
No anem a llançar la versió VBET que les coques es preocupen per Matías i la integració de mapa de forma automàtica. Això no és possible, perquè els mods no permet que (no tenen cap ganxo). És per això que la integració requereix de canvis senzills en codi - es descriu molt bé en l'arxiu readme a trobar reemplaçament nivell - per la qual cosa és enought saber com utilitzar l'editor de text bo fet.

No ha de tenir banderes de Google, si s'integren amb generador de mapa. No obstant això s'aconsella que les banderes inclòs (ja descrit per què). Opcions per a la gestió de les banderes i la reorientació se separen. Pel que pot tenir en qualsevol sonfiguration conjunt que desitgi. Es menes que es pot tenir banderes i redirecció automàtica basada en la configuració d'idioma broswer:)

Si la seva marca especial (com he escrit, d'acord amb l'arquitectura vBulletin BBCode estan registrats per les bones vBulletin especials, o també per Admin CP - i jo encara no estic segur es fa d'aquesta manera) s'utilitza només a l'interior de bbocde CODI després veig no hi ha problema - el contingut del Codi, PHP i HTML bbodes no es tradueixen:) VBET ho fa amb un propòsit - no hi ha sentit de traduir el codi i que només es trencaria el contingut dels BBCode.

Simon Lloyd
02-10-10, 23:27
Ok Una última pregunta: Si compro i em trenca el BBCode personalitzat (que és una de les més característiques del meu lloc) puc desinstal lar i obtenir un reemborsament dins de diguem 10 dies?

Ara mateix tinc traductor Google (que és el nucli de la seva mod) que es tradueix tot (excepte Facebook) incloent el codi BBCode, si el mod funciona com està previst, sense traduir BBCode m'encantaria mantenir-lo.

vBET
02-10-10, 23:43
Si sembla que el contingut de VBET tradueix BBCode codi en el seu fòrum d'això es considerarà com a error i treballarem per corregir-ho. No donem reemborsament causa de errors, simplement el correcte:)

Així que si és com vostè la descriu, i la seva marca especial que s'utilitza només a l'interior de BBCode codi llavors vostè pot relaxar-se i estar tranquil al respecte. Vostè pot escriure alguns missatges de prova en el nostre fòrum perquè es vegi que el contingut de BBCode codi no és traduït per VBET (i el text que l'envolta és). Veure aquí:

This is inside code bbcode and will not be translated if you click any flag. Because of that no text inside of brackets will be changed

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1