BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 12

Thread: Vbet breek my forum

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Senior Member

Default Vbet breek my forum

Wanneer ek in staat stel om vbet, op sommige bladsye draad tools menu breek, dit wil sê die skakel aan die bokant van 'n draad - die drop down menu breek, die drop down verdwyn, dit kom terug as ek vbet afskakel.

Tweedens het die draad gereedskap aan die onderkant van die draad is weg dit is ikone, verskyn as ek afskakel vbet. Maar Thread Tools moet nie aan die onderkant op alle verskyn en dont op al my ander bladsye.

Ten slotte die "Post Reply" ikoon verdwyn. Weereens, hierdie bug fixes self as ek vbet afskakel.

Al 3 saam fout en op dieselfde bladsy gebeur nie.

Dit gebeur net vir gaste. Dankie.

Kyk hier - Ewige "Die verkryging van netwerk adres op die netwerk kaart - Rekenaar Juice

Senior Member

Hier is hoe die bladsy moet lyk;

Die verkryging van netwerk adres oor en oor - Rekenaar Juice

Thread Tools drop down op die top van die bladsy werke, post antwoord ikoon is daar en die draad gereedskap by onderaan word nie vertoon nie.

Soos ek gesê het as ek afskakel vbet is al die bladsye lyk soos hierdie een / \\

As ek in staat stel om vbet sommige bladsye lyk soos die eerste voorbeeld, dus vbet breek hoe my forum lyk en werk.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Is Dit gebeur wanneer Volledige die inhoud van die cache vir Guest aangeskakel word, of dit maak nie saak nie?

OK so - ons weet die rede. Jammer vir die probleme - Hierdie funksie is nog in BETA fase, ons het geen probleme by almal op ons bedieners, maar ek sien dat sommige kwessies is op jou een. So check dit wat ons nodig het vir jou Admin CP en FTP toegang. Ek sien reeds dat een op jou gebreekte bladsy paar skrifte is nie ingesluit nie - moet dit waarom check.

Ook moet jy eers probeer net om toepaslike kas lêer te verwyder (jy sal vind dit in / Vbet_guestcache / en / gids - jy moet erken dit by die naam - dit nie net verwyder al die lêers ingesluit is. Miskien vB net so gegenereer bladsy vir een of ander rede en vBET kas dit en nou is dit getoon kas gevolg. As dit weer gebeur na die kas oopte - stuur vir ons toegang tot die details en ons sal dit op te los.

Nog 'n manier hoekom dit kon gebeur dat daar iets verander jou gevolg nadat ons dit kas. Nie regtig nie glo dat dit - in so 'n geval al die bladsye sou dieselfde probleem het. Ook ek sien gebrek aan belangrike JS skrifte en sulke dinge is eenvoudig in templates ingesluit nie bygevoeg dinamiese tot hele uitset.

Dus - asseblief seker kas oopte en gee ons uitset.

Senior Member

As ek die volle inhoud van die cache afskakel, dit werk perfek.

Senior Member

Ok so ek het die bladsy verwyder en dit Cached weer volmaak.

So vbet caches my hele forum, nie net vertaal bladsye?

Senior Member

Kan ek sluit alle Engelse bladsye?

OK - so ek verstaan daar is geen probleem. Die oorsaak was vBulletin self wat vir die een of ander rede bladsy sonder 'n skrifte (miskien verander jy configuration).

Cache skoongemaak en werk goed nou met Die inhoud van die cache vir gaste gestem op. Uitgawe opgelos en dit tot die oplos van probleme artikel te beweeg.

Op die oomblik het ons nie die opsie om normale bladsye te sluit, maar ons kan dit byvoeg. Nuwe draad oop in die funksie versoeke vir daardie

Senior Member

Dit is nog steeds om dit te doen, op sommige bladsye en nie ander as 'n bot is die eerste na die bladsy caches met foute soos verduidelik, as' n gebruiker die eerste na die bladsy ok caches.

Ek dink dit is omdat die bot kan nie AJAX uit te voer, sodat dit sien die bladsy effens anders as 'n normale leser.

Nee - dit is nie omdat die boot kan nie AJAX voer. Want uit te voer AJAX jy Ned script ingesluit in HTML uitvoer. Al die ander dinge gebeur gebasseer op HTML eerste HTML uitvoer (View boom is, ens verander)

Dit blyk dat daar op jou forum stewels eenvoudig ander uitset dat die normale gaste kry. En op hierdie oomblik vBET sien al die gaste as dieselfde wesens. Kan jy sê gebruik jy 'n paar spesiale mod of sommige vBulletin opset wat bepaal gas is die boot en in so' n geval gee verskillende resultate?
    As ons vind hoe dit gemaak word op jou forum is, kan ons eenvoudig verskillende kas lêers skep vir die stewels en vir die normale gaste nie, nou - al die gaste is net gaste vir ons volle inhoud van die cache funksionaliteit en ons kas wat ons kry. Dus, op hierdie oomblik kan jy:
    - Hierdie funksie afskakel
    - Eens dat dit nou al die gaste sal dieselfde ding sien maak nie saak wat dit is stewels of mense
    - Afskakel funksionaliteit, waarmee jy verskillende uitset vir stewels

Soos ek geskryf het - ons kan dit hanteer as ons weet hoe stewels is bepaal op jou forum.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •