BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Dankie vir vbet maar Ek merk 'n paar vreemde probleem met cmps_index bladsy

Banned

Default Dankie vir vbet maar Ek merk 'n paar vreemde probleem met cmps_index bladsy

Dankie vir vbet maar Ek merk 'n paar vreemde probleem met cmps_index bladsy.
    Ek het my cmps_index.php pag herdoop tot bindex.php. Maar wanneer ek probeer om die trnalstor Klik hier vir byvoorbeeld arabic, is dit wat 'n sny skakel soos

wat veronderstel om te wees

En dit is dieselfde vir alle vertaling. Wat moet ek doen om hierdie probleem op te los. Dankie by voorbaat.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

vBET sny index.php vanaf URL - dit is waarom jy hierdie probleem. Vir quick fix asseblief:
    1. Verander lêer / Includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    2. Search:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('index.php','',$address);

2. Vervang deur:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'/index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('/index.php','/',$address);

Bevestig asseblief help dit. Ons sal sluit dit in die volgende uitgawe so jy sal kalm wees daaroor tydens updates

Banned

Ek is verkeerd. Dit is die oorspronklike index.php herdoop na bindex.php en my cmps_index.php word index.php.
    My vertaler in index.php (oorspronklik cmps_index.php) blyk werk goed, maar die bindex.php (oorspronklik index.php) nie werk nie.

En ek kan nie hierdie kodes in / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    Indien (valse == strpos ($ adres, "index.php") & & valse === strpos ($ adres, "/ argief / 'n)) {
    $ Adres = str_replace ('index.php','',$ adres);
    }
    Dit is wat ek in / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    Indien ($ index = strpos ($ adres, "index.php")) {
    $ Adres = str_replace ('index.php','',$ adres);
    }
    Antwoord asseblief so gou moontlik.

OK - hierdie kode wat jy gevind het, is die een. Ek het vir jou kode van die weergawe wat nog nie vrygestel. Maar moenie dit gebruik nie - want die probleem is iets anders wat jy beskryf in die eerste plek.

Oor werklike probleem. Eerste - maak seker dat dit nie gedoen word nie deur 'n paar vBSEO instellings (soos persoonlike herskryf of iets).

Wanneer sal jy seker wees dat dit nie is vBSEO nie, dan kan jy PM URL van jou forum, en toegang tot die details vir Admin CP, vBSEO CP en FTP - ons sal hê om dit op te check.

Omdat dit na PM - om te bevestig kan uitreik gesluit wees?

Geen bevestiging - sluitingsdatum kwessie. In die geval as dit is nog steeds aktief reageer asseblief hier en dit sal heropen word.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •