Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Bedankt voor het vbet, maar ik merk met een vreemd probleem met cmps_index pagina

Banned

Default Bedankt voor het vbet, maar ik merk met een vreemd probleem met cmps_index pagina

Bedankt voor het vbet, maar ik merk met een vreemd probleem met cmps_index pagina.
    Ik heb mijn cmps_index.php pag omgedoopt tot bindex.php. Maar als ik probeer om de trnalstor klik voor bijvoorbeeld Arabisch, is het toont een snede link zoals

dat is vermoedelijk zijn

En het is voor iedereen hetzelfde vertaling. Wat moet ik doen om deze fout te herstellen. dank bij voorbaat.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

vBET snijdt index.php van URL - dat is de reden waarom je dit probleem. Voor een snelle fix please:
    1. Edit file / Includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    2. Zoek:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('index.php','',$address);

2. Vervangen door:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'/index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('/index.php','/',$address);

Gelieve te bevestigen helpt het. We zullen opnemen in de volgende versie, zodat u rustig over het tijdens updates

Banned

Ik ben verkeerd. Het is de originele index.php omgedoopt tot bindex.php en mijn cmps_index.php te index.php.
    Mijn vertaler in index.php (oorspronkelijk cmps_index.php) lijkt te werken prima, maar de bindex.php (oorspronkelijk index.php) niet werken.

En ik kan dit niet codes vinden in / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    if (valse! == strpos ($ adres, 'index.php') & & valse === strpos ($ adres, '/ archief /')) {
    $ Adres = str_replace ('index.php','',$ adres);
    }
    Dit is wat ik heb in / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    if ($ index = strpos ($ adres, 'index.php')) {
    $ Adres = str_replace ('index.php','',$ adres);
    }
    Gelieve te antwoorden zo snel mogelijk.

OK - deze code, die je gevonden hebt is het een. Ik heb je code van versie nog niet vrijgegeven. Maar gebruik het niet - want het probleem is iets anders dat je in de eerste plaats.

Over echte probleem. Eerste - zorg ervoor dat het niet gedaan door een aantal vBSEO instellingen (zoals aangepaste herschrijven of zoiets).

Wanneer zul je er zeker van dat het niet vBSEO, neem dan PM je forum URL en toegang tot gegevens voor Admin CP, vBSEO CP en FTP - zullen we moeten controleren op plaats.

Omdat het ging om PM - te bevestigen kan uitgeven worden gesloten?

Geen bevestiging - het sluiten van uitgifte. In het geval als deze nog actief is kunt u reageren hier en het zal worden heropend.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •