BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Stel Forum Taal - All Forums of gespesifiseerde

Default Stel Forum Taal - All Forums of gespesifiseerde

Ek het op my forums en im seker 'n baie van ander nie op daar is spesifieke Internasionale Discussiefora met sub-kategorieë met die hou van Spaans, Duits, ens.

As my forums belangrikste taal is Engels, toe ek hierdie afdelings en kliek om te vertaal in Engels, is daar niks gebeur as die script aanvaar dit net moet terugkeer die forums standaard taal en die teks wat vertoon is Engels reeds?

So dit sal goed wees om 'n opsie waar alle forums jou standaard taal gestel word, tensy anders gespesifiseer te hê en het die opsie om te stel watter forum afdelings watter taal gebruik sodat jy kan daardie artikels vertaal na jou moedertaal.

Ek weet vir myself dat dit ook sal help om met moderatoring die nie-Engelse forums.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Bevestig is dit wat jy bedoel. Bykomende forum opset waar jy kan sê dat daar is nie 'n standaard taal op die forum, maar sommige artikels word in een taal, en sommige is in verskillende nie. Deur te wys forums ID's vir elke taal. Is dit korrek?

Ja mate wat korrek is byvoorbeeld:

Forums
    Nuus & aankondigings (gebruik standaard taal bv. Engels)
    Algemene bespreking (gebruik standaard taal bv. Engels)

Internasionale draad
    -Spaanse (Spaans opstel standaard taal)
    -Duitse (stel Duitse standaard taal)
    Frans (ingestel Franse standaard taal)

Dit kan bygevoeg word as 'n instelling in die forum-kategorie as' n instelling om óf die standaard taal te gebruik, of kies die taal van 'n drop down list.

OK - sodat ons weet wat nodig is.

Ek sien hier gaan - vertaling van uitleg (opsies, kommunikeer ens.). Meer presies wanneer iemand gaan om te deel in Spaans, dan vBEt sal bedreiging alles in Spaans. Die probleem begin wanneer iemand het Engels GUI en gaan in Spaans deel. Toe GUI is in Engels, sal boodskappe in Spaans en vertaling versuim vir GUI.

Let wel - ek was regtig nie vertoon forum met sulke kenmerkende, so miskien het ek iets gemis. Kan jy my vertel dat vBulletin skakelaars outomaties frases in Spaans wanneer iemand kom by die Spaanse sub-forum, en wanneer hy sal terug gaan na n paar Engelse deel GUI sal outomaties gaan na Engels?
    Ek wonder net is dit reeds ingesluit is of sal ons dit op een of ander manier te hanteer.

Die maklikste manier sou wees om net merk alle boodskappe van dié Subforums deur lang bbocode en geen veranderinge sal nodig wees in vBET. Soos ek dit verstaan, is dit nie hoe jy dit wil hê nie. Jy wil forumtaalwaarde hê wat vir verskillende subforums verander. Dit kan moeilik wees Ek sien ook probleme met:
    - Die vertoning van die hoofblad (wanneer draad titels in alle tale is sigbaar en dié het geen langtitle BBCode wat hulle sal toelaat om te bepaal dat vertaling is nodig)
    - RSS-kanale

Ek sal dit in gedagte en laat dit groei. Dit kan lastig wees nie, maar ook vir baie forums bruikbaar. Neem asseblief kennis dat daar op hierdie oomblik is dit nie 'n hoë prioriteit. Heel waarskynlik sal ons daaraan dink nie meer intensief as ons vBET integreer met vBulletin frases stelsel - dit kan ten minste eerste probleem op te los.

Dit is regtig dieselfde versoek soos hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10157

Ons het 'n ander oplossing wat dit moet dek - dit is hoekom wat hier voorgestel word geweier word. Sien hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10157 vir besonderhede hoe dit opgelos sal word. In kort woorde - geheel forum sal een verstek taal te hê, en ons robot sal al die ou boodskappe gebruik van taal motor opsporing merk. Hierdie manier forums wat het afdelings vir verskillende tale in staat is om te gebruik vBET sal wees - alle boodskappe sal goed vertaal en gebruikers in staat om te skryf in enige taal in enige plek sal wees nie.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •