BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 13

Thread: hoe om alle vertaal pos en draad in sitemap te maak

Senior Member

Default hoe om alle vertaal pos en draad in sitemap te maak

help om 'n beter kode te maak
    Dit is my kode bygevoeg

/ / Addisionele kode
    $ Alanguages = array ('en', "me", "AR", 'zh-CN');
    if (! $ die argief) {
    $ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ["bburl']."/");
    $ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ die argief);
    foreach ($ alanguages as $ taal) {
    $ Vbseo_stat ['t']++;
    $ Enchancedthreadurl = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost). $ Taal ."/". substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost);
    vbseo_add_url ($ enchancedthreadurl, $ voor, $ threadrow ["lastpost"], $ freq);
    }
    }
    / / Einde addisionele kode

my statistiek hieronder
    Threads
    89,236
    Lede
    1,877
    standaard sitemap skep oor 2xx.xxx URL's
    maar met 5 tale net '457.160 URL's

vir die pos net, as al vertaal en skep URL's in sitemap
    sy oor 560.000 URL's

whats verkeerd met my kode
    asseblief help my om
    danksy

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ons integrasie kode eenvoudig voeg net URL's vir vertaal drade. En by verstek slegs na die eerste bladsy van die draad. Ons beskryf hoe om die kode te verander om ook ander draad bladsye as jy dit wil hê.

Lid-bladsye is nie relevant, en ons raai om selfs blok hierdie bladsye deur robots.txt

As jy wil hê in jou sitemap ook skakels vir vertaal poste, dan kan jy gebruik oplossing hieronder:
    1. Open lêer / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php
    2. Vind kode:
    PHP Code:
    $vbseo_stat['p'] += vbseo_add_2urls
    3. Sit voor:
    PHP Code:
    //additional code

$currenturl vbseo_url_post($threadrow$postrow$pcount);
      foreach(
    $alanguages as $language) {
        ++
    $vbseo_stat['p'];

$enchancedurl substr($currenturl,0,$strlenhost). $language."/".substr($currenturl,$strlenhost);

vbseo_add_url($enchancedurl$prior2$postrow['dateline'], $vboptions['vbseo_sm_freq_p']);
      }
    //end additional code 
    Laaste geredigeer deur vBET; 04-04-10 op 13:14. Rede: bevestig werk

Senior Member

werk
    dank dank dank
    thankssssssss ******************************

"1. Oop lêer / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

Ek kan dit nie vind nie ...

Is dat in die styl van 'n bestuurder?

Quote Originally Posted by hotslot View Post
    "1. Oop lêer / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

Ek kan dit nie vind nie ...

Is dat in die styl van 'n bestuurder?
    Het jy Sitemap Generator geïnstalleer op jou forum?

Ek het geen idee?

Kan u asseblief teken weer in my admin afdeling en kyk? Ek sien ons het 'n soort van "issue" oor sitemap wanneer ons inlog maar ons gebruik vbseo sitemap korrek?

Ek het geen idee?

Kan u asseblief teken weer in my admin afdeling en kyk? Ek sien ons het 'n soort van "issue" oor sitemap wanneer ons inlog maar ons gebruik vbseo sitemap korrek?
    So kyk in jou admin afdeling. Ook as jy dit geïnstalleer is, dan moet jy soek / Vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php in jou forum gids.

Soms kan sy makliker om te doen / wys dan om te sê wat gedoen moet word. Ek het geen idee, ek is baie verward is wanneer dit kom by hierdie dinge. Ek weet ek gekoop het egter 2 lisensies hier nie en ook nie die moeite werd om enige waarde behalwe vir hoofpyn en google foute blyk te wees. Dit is 'n sagteware wat nie gekoop word nie, tensy u weet hoe om die lisensies en kodes en tuig hulle om te werk te wysig. Ek dink vbet is 2 jaar weg van 'n werklik ligitieme gereed om te hardloop dan miskien moet dit geplaas word vir sale.I selfs betaal vir inboezemen as ek weet niks oor hierdie dinge. Ek het regtig nodig het iemand uit vbet die 2 minute te spandeer om te kyk in my admin en dinge loop hoe hulle behoort te wees. Ek het geloof in vbet se goed moet dit net geconfigureerd waar dit eintlik werk reg.
    Laaste geredigeer deur hotslot; 25-04-10 op 21:15.

Soms kan sy makliker om te doen / wys dan om te sê wat gedoen moet word. Ek het geen idee, ek is baie verward is wanneer dit kom by hierdie dinge. Ek weet ek gekoop het egter 2 lisensies hier nie en ook nie die moeite werd om enige waarde behalwe vir hoofpyn en google foute blyk te wees. Dit is 'n sagteware wat nie gekoop word nie, tensy u weet hoe om die lisensies en kodes en tuig hulle om te werk te wysig. Ek dink vbet is 2 jaar weg van 'n werklik ligitieme gereed om te hardloop dan miskien moet dit geplaas word vir sale.I selfs betaal vir inboezemen as ek weet niks oor hierdie dinge. Ek het regtig nodig het iemand uit vbet die 2 minute te spandeer om te kyk in my admin en dinge loop hoe hulle behoort te wees. Ek het geloof in vbet se goed moet dit net geconfigureerd waar dit eintlik werk reg.
    Neem asseblief kennis dat vBET is baie lig en installasie is triviaal. Daar is nie 'n lêer uitgawe op alle vBET te installeer.

Integrasie met verskillende plugins hang op daardie plugins moontlikhede. Indien enige uitgawe vir integrasie nodig is, beteken dit net dat plugin wat geïntegreer is, is swak in die punt van die ondersteuning van bykomende funksionaliteit. U kan skryf aan vBSEO span as jy dink dat hulle produk met swak integrasie moontlikhede (geen hake op alle) en wil hulle te vra om dit te verbeter. Ons is net verantwoordelik vir ons kode en gee oplossings te integreer met diegene wat nie daaraan dink nie. Ons kan nie sê vBSEO span veranderings gemaak en maak hul produk oop vir addisionele funksionaliteit (in die feit dat ons dit gedoen het - hulle wil nie hul produk oop vir nuwe funksies).

Terug te gaan na die probleem - Wat is die probleem? Jy beweer dat ons personeel moet help jy dinge hardloop om hoe hulle moet wees, maar jy nooit vertel wat nie aktief is gepas. Soos ek verstaan jou wou lêer te vind as gevolg van 'n soort van probleem met die generator. So, wat is die probleem?
    Laaste geredigeer deur vBET; 25-04-10 op 21:30.

Dankie vir die reaksie. Ek wil net al vertaal pos en die drade in die sitemap en indien moontlik moet gedoen word tydens die installasie of 'n kliek van' n knoppie-opsie in die admin gedeelte so nie nodig om enigiets te wysig. Het jy aanbeveel 'n Geografiese teiken in die webmaster nutsprogramme vir elke taal? Ook beveel jy aan die toevoeging van 'n rss feed / sitemap vir elke taal in die webmaster gereedskap?

Dit is waarom ek wil hulp vir alle vertaal boodskap bygevoeg moet word aan die sitemap, sodat dit dalk nie 'n probleem.

Vriendelike groete
    Laaste geredigeer deur hotslot; 25-04-10 op 21:55.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •