SO ek opgegradeer die vbet te voeg IBM en hoofsaaklik die skakel rel = "alternatiewe" hreflang kode vir vertaalde bladsye, maar dit is nie verskyn nie na die opgradering. Ek het die cloudlflare-kas verwyder om seker te wees dat dit nie daar was nie.
SO ek opgegradeer die vbet te voeg IBM en hoofsaaklik die skakel rel = "alternatiewe" hreflang kode vir vertaalde bladsye, maar dit is nie verskyn nie na die opgradering. Ek het die cloudlflare-kas verwyder om seker te wees dat dit nie daar was nie.
pieng - nie seker as ek gemis somhing, weer in staat stel in instellings en steeds geen waarde
Hallo, jammer, maar ek verstaan ek nie die probleem nie. Jy het vBET Update en jy wil IBM vertaling gebruik. Ek aanvaar dat u IBM-rekening geskep het en korrekte instellings in Admin CP > vBET > Translation Providers vir "IBM Watson FREE/Commercial Translation API key" en "IBM Watson FREE/Commercial Translation API URL". As jy dit gedoen het en wonder doen IBM vertaling is regtig werk, jy kan dit nagaan deur die oplaai op jou forum lêer van vBET-pakket (do-not-upload\tools\providers-tests\test_ibmwatson.php) en kontroleer vertaling status in jou afdak (sit URL van jou forum met /test_ibmwatson.php). Dit is hoe jy kan seker maak dat IBM vertaling werk vir jou as dit is die kwessie.
Jy het ook geskryf oor "rel ="alternatiewe"hreflang"- en dit nie verstaan wat daardie kwessie hier. Wat doen jy met hreflang bedoel? Wat oor die rel = "wissel"? Watter stelling presies is jy skryf oor (skryf asseblief volledige pad nie)? Waar dit veronderstel om te verskyn en hoekom? Jammer - ek is nie vang dit. Kan jy asseblief verduidelik meer.
Laaste geredigeer deur vBET; 09-03-19 op 21:40.
Jammer, ek wou die IBM Watson, (steeds om die sleutel as dit verwarrend as kan wees)--geen probleem daar met vbet
Werklike kwessie, ek het die werk as ek moet die rel = "alternatiewe" hreflang "meta tags bygevoeg om die vertaalde bladsye, en dit is nie wat verskyn al ek het dit geaktiveer in instellings -
Code:Adds "alteranate" tags on the page. "Alternate" tags helps Google serve the correct language or regional URL (more information). Enabling this option will have a negative impact on performance (time overhead of adding tags and sending more data to users).
Ek verstaan nou die kwessie. Let asseblief daarop dat "alternatiewe" gevoeg is slegs vir gaste en dit sigbaar is nie net in HTML (nie in blaaier), want dit is vir crawlers nie vir ware gebruikers.
Ook is dit werk net vir vertaal URL'e en jy is nie die gebruik van enige SEO optimalisering vir URL'e (jy het so ingesluit in vBulletin sedert vBulletin 4, net nodig het om vBulletin te stel en dan ook stel vBET om dit te erken en te vertaal URL'e). As jy dit doen en nog steeds kwessie met "alternatiewe" laat ons asseblief weet, sal ons dit ondersoek.
ahh ok ek het nie gaan sonder om aangeteken nie.
Veiwing bron van https://www.allfreechips.com/de/
Sonder aangeteken word ek nie sien nie die etiket?
Wanneer die opsie geaktiveer moet bykomende HTML-kode vir gaste bygevoeg word:
Dit behoort vir elke URL jy reeds vertaal in jou kas vir werklike bladsy bygevoeg word. So maak dit woks, jy moet ook vriendelike URL'e (slegs dan URL'e vertaal is). As ek sien jy het reeds dit aangeskakel, maar jy het 'n paar konfigurasie kwessies met jou vriendelike URL'e - op forum bladsy jy mooi vriendelike URL'e, maar na daarop te klik jy herlei nie vriendelike URL (met showthread.php). Jy moet dit in jou konfigurasie korrigeer.Code:<link rel='alternate' hreflang='...
Ook die "alternatiewe" gevoeg word slegs wanneer gas cache gebruik word. Dit is nie beskryf in parameter Beskrywing te hou dit makliker om te verstaan, maar dit is gemaak in doel - vir prestasie redes (gecacheerde bladsy is goedkoop te bekom, maar as gas kasgeheue is af, dan kry elke keer al URL'e vir dieselfde bladsy vertaal sou te duur vir f word orums wat al 53 tale op).
Laaste geredigeer deur vBET; 11-03-19 op 21:36.
Ek sien hierdie showthread gebeur net wanneer jou nie in Engels, is dit 'n vbet instelling im ontbreek?
Dit gebeur op jou forum wanneer jy in Engels ook. Gaan om te skakel vir 'n paar garing op jou forum en sien dat jy herlei. Op vertaalde bladsy ek sien jou skakels met showthread.php van begin af, maar op Engelse bladsy diegene raak showthread.php Wanneer jy klik dit (jy is aangestuur). Dit is dus die belangrikste kwessie hier - as jou vBulletin erken showthread.php as gepaste URL'e (herlei daar), dit is waarskynlik die rede waarom op vertaalde bladsye jy het van begin af showthread.php URL'e (vBET verander URL'e om taal by te voeg, en dit blyk dat dit sulke URL's van vBulletin kry-dit is net weg vir ons-verandering wat ons kry).
As jy wil seker wees dat dit nie vBET-uitgawe, jy kan tydelik deaktiveer plugin deur admin CP en kyk wat gebeur. Jy kan ook tydelik deaktiveer. htaccess vas reëls vir vBET.
vBET-instelling vir SEO-URL's is in Admin CP > vBET > Main > Link Type.
Meer inligting oor vBET-konfigurasie en vBulletin opset sal jy vind in README-. HTML-lêer van vBET-pakket (daar is 'n paar advies oor SEO skakels).
Maak ook seker dat jy met die ondersteunde SEO-enjin gebruik. vBET ondersteun vBSEO (ou oplossing) en vBulletin inheemse SEO skakels.
Laaste geredigeer deur vBET; 13-03-19 op 09:18.