Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 3 123 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 29

Tråd: Opgraderet til nyeste version 4101BF i dag for lang link rel="suppleant" hreflang

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Default Opgraderet til nyeste version 4101BF i dag for lang link rel="suppleant" hreflang

SÅ jeg opgraderede din at tilføje IBM og hovedsagelig link rel="suppleant" hreflang kode for oversatte sider, men dette er ikke opført efter opgraderingen. Jeg har slet cloudlflare cache for at være sikker på, at det ikke var der.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

ping - ikke sikker på, hvis jeg gik glip af somhing, re-gør det i indstillinger og stadig ingen værdi

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej, beklager, men jeg er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet. Du har lavet din opdatering, og du ønsker at bruge IBM ' s oversættelse. Jeg antager, at du har oprettet IBM-konto, og angiv de korrekte indstillinger i Admin CP > vBET > Translation Providers for "IBM Watson FREE/Commercial Translation API key" og "IBM Watson FREE/Commercial Translation API URL". Hvis du gjorde det, og spekulerer på, gør IBM oversættelse er virkelig virker, kan du kontrollere det ved at uploade på din forum-fil fra din pakke (do-not-upload\tools\providers-tests\test_ibmwatson.php) og kontrol oversættelse status i dit bur (læg URL ' en til dit forum, med /test_ibmwatson.php). Det er, hvordan du kan sørge for, at IBM oversættelse er, der arbejder for dig, hvis dette er problemet.

Du skrev også om "rel="suppleant" hreflang" - og Det gør ikke forstå, hvad der er spørgsmålet her. Hvad mener du med hreflang? Hvad med rel="suppleant"? Hvilken indstilling, der præcis er, du skriver om (skriv hele stien)? Hvis det vel at vises, og hvorfor? Undskyld - jeg er ikke fange det. Kan du forklare mere.
    Senest redigeret af vBET; 09-03-1921:40.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Undskyld, jeg ønskede IBM watson (stadig at få nøgle, som den forvirrende som det kan være) - så er der Ingen problem, der med din

Virkelige problem, jeg har opdateringen, som jeg har brug rel="suppleant" hreflang" meta tags tilføjes til de oversatte sider, og det er ikke vist, selvom jeg har det slået til i indstillinger--

Code:
    Adds "alteranate" tags on the page. "Alternate" tags helps Google serve the correct language or regional URL (more information). Enabling this option will have a negative impact on performance (time overhead of adding tags and sending more data to users).

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg forstår det nu. Bemærk venligst, at "suppleant" er kun for gæster, og det er kun synlig i HTML (ikke i browseren), fordi det er for webcrawlere ikke for rigtige brugere.

Også det virker kun for oversatte Webadresser, og du ikke bruger nogen SEO-optimering til Webadresser (du har sådan inkluderet i vBulletin, da vBulletin 4, bare nødt til at konfigurere vBulletin, og så også konfigurere din til at genkende og omsætte til Webadresser). Hvis du gør det, og har stadig problem med "suppleant" lad os venligst vide, vi vil undersøge det.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Fernisering kilde til https://www.allfreechips.com/de/

Uden at være logget på, kan jeg ikke se tag?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

ahh ok, jeg gjorde ikke ind uden at være logget på.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Når indstillingen er aktiveret ekstra HTML-kode skal tilføjes til gæsterne:
    Code:
    <link rel='alternate' hreflang='...
    Dette bør tilføjes for hver enkelt WEBADRESSE, du allerede har oversat i din cache til aktuelle side. Så for at gøre det woks, du har brug for også venlige url ' er (kun så Webadresser, der er oversat). Som jeg kan se du allerede har det slået til, men du har nogle problemer med konfiguration med din venlige url 'er - på forum side du har nice friendly url' er, men efter at klikke på det, du bliver omdirigeret til ikke venlige URL ' er (med showthread.php). Du bør rette det i din konfiguration.

Også den "suppleant" er tilføjet, kun når gæsten cache bruges. Det er ikke beskrevet i parameter beskrivelse for at holde det lettere at forstå, men det er lavet i formål - af hensyn til ydeevnen (cachelagrede side er billige at anskaffe, men hvis gæsten cache er slukket, og derefter får hver gang, alle oversat url ' er til samme side ville være for dyrt for fora, som har alle 53 sprog på).
    Senest redigeret af vBET; 11-03-1921:36.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Jeg ser dette showthread kun sker, når du ikke er på engelsk , er det en din indstilling im mangler?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det sker på dit forum, når du er på engelsk også. Gå til link til tråd på dit forum, og kan se, at du bliver omdirigeret. Den oversatte side kan jeg se, at dine links er med showthread.php fra begyndelsen, men på engelsk side, dem, der er blevet showthread.php når du klikker på det (du er omdirigeret). Så dette er det vigtigste spørgsmål her - hvis dit land anerkender showthread.php som relevante Webadresser (redirects), formentlig vil dette er grunden til, at den oversatte sider, du har fra begyndelsen showthread.php Webadresser (breaking den hurtige ændringer Webadresser for at tilføje sprog, og det ser ud til, at det bliver sådan Webadresser fra vBulletin - dette er eneste vej for os - ændre, hvad vi får).

Hvis du vil være sikker på, at det ikke er din problem, kan du midlertidigt deaktivere plugin af Admin CP og se hvad der sker. Du kan også midlertidigt deaktivere .htaccess regler for din.

din indstilling til SEO Url ' er i Admin CP > vBET > Main > Link Type.
    Mere info om din konfiguration og vBulletin konfiguration finder du i readme.html fil fra din pakke (der er nogle råd om SEO links).
    Sørg også for, at du bruger understøttede SEO motor. understøtter din valgte (den gamle løsning) og vBulletin native SEO links.
    Senest redigeret af vBET; 13-03-1909:18.

Side 1 af 3 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •