BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 24

Thread: Baie probleme installeer op vBulletin 5

Banned

Ja, ons getoets vBET op vB 5.1.9. Ek vermoed dat dit 'n probleem met die bediener verstellings. Probeer asseblief weer met behulp van die DSO. As jy na die voltooiing van htaccess sal jy sien die wit bladsye probeer vertaling verskaffers in te skakel AdminCP-> vBET-> Vertaling Verskaffers Beskikbaarheid. Het jy 'mod_rewrite aangesit?
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 01-10-15 op 18:52.

Junior lid

Op Translator verskaffers was net google aktiewe van begin.
    mod_rewrite geïnstalleer deur die standaard deur apache
    DSO behalwe van wit karakters, gee my die fout Waarskuwing: Kan kop inligting nie verander - headers reeds in ... / sluit / vbenterprisetranslator_functions.php on line 223 gestuur

Banned

Het jy jou DSO getoets ná my laaste post? Ek reggestel 'n bietjie een vBET lêer en ek wil graag om te kyk of die DSO sal werk. Hierdie waarskuwing en wit blad word bekend kwessies wie oplossing wiel moet makliker wees.
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 02-10-15 op 08:24.

Junior lid

Gewerk het.

een vraag, sould i laat die lyne wat jy my gestuur het op te ignoreer urls?
    wanneer ek kies 'n taal ook die enkodering moet ingestel word in die leser om Unicode om korrekte karakters vertoon. Is daar 'n manier om vertaalde taal vertoon sonder behoefte om encoding kies op die leser?
    Laaste geredigeer deur rafail; 02-10-15 op 11:24.

Banned

Moenie verwyder nie ignoreer die URL. Dit laat jou aanhegsels sal nie ontleed word. As jy sien 'n wit bladsy wat jy nie die bediener verstellings verander, wit bladsye beteken gewoonlik probleme met betrekking tot 'n vertaling verskaffer.
    Reeds Ek kyk en toetse van karakter enkodering kwessies.
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 02-10-15 op 11:33.

Junior lid

Ook op vertaalde bladsye die beeld attachemnts word nie gewys nie. Asseblief bevestig dat ook

Junior lid

Ek het Tale en frases> Taal bestuurder> instellings te wysig verander en geredigeer "HTML Character Set" na "UTF-8" en die enkodering kwessie opgelos.
    Die enigste probleem is nou dat aanhegsels nie vertoon word op vertaalde bladsye

Banned

Het jy kan so 'n skakel waar aanhegsels word vertoon op nie vertaalde bladsy te wys, en waar hulle nie op die vertaalde bladsy?

Junior lid

Ek vaste aanhegsels deur te doen 'n herstel op beslaglegging tafels (admincp> herstel / optimaliseer tabelle)

My gevolgtrekking (al VB5 gebruikers wat wil hierdie plugin op hul forums installeer):

Dit het 'n paar addon installasie probleme wat vasgestel word met "Marcin Kalak" Help (Baie dankie)

Om dit op vBulletin installeer 5.1.9 jy nodig het om "/core/includes/config.php" wysig deur die byvoeging van hierdie lyn op die einde van dit:
    $ Config ["Misc"] ['admincpdir'] = 'admincp ";
    Die PHP verwerker moet "DSO", nie "CGI". So as jy "cgi" moet jy dit verander in 'DSO "op jou bediener. Op WHM cpanel dit deur te gaan na "Service opset> Konfigureer PHP ad SUExec" En kies daar "PHP 5 Handler" na "DSO" verander kan word

Die htaccess moet hê op die begin hierdie reëls:
    RewriteEngine
    Opsies FollowSymLinks

RewriteRule argief / index.php / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule index.php language =? $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule Taal van $ 2 =? $ 1 [L, QSA]
    En by die einde hierdie reëls:
    RewriteCond% {QUERY_STRING} getrek het =!
    RewriteCond% {QUERY_STRING}! Doen =
    RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Kern | admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde | CSS | js | login | auth | ajax)
    RewriteRule ^ (. *) $ Vbenterprisetranslator_front_controller.php? Herlei = $ 1 [L, QSA]
    Jy moet voeg voeg by "AdminCP-> vBET-> Vertaling Options-> Ignoreer URL's":
    / filedata /
    / haal
    /image.php
    En gaan na "Admincp> Tale en frases> Taal bestuurder> instellings te wysig" en wysig "HTML Character Set" na "UTF-8"

En vBET Translate plugin sal werk op vBulletin 5.1.9
    EDIT 27-12-15: na 'n beter kontrole Ek het baie probleme, bladsye nie eens vertaal en baie db foute ingesluip ....
    Laaste geredigeer deur rafail; 27-12-15 op 14:47.

Banned

Ek is bly dat ek jou gehelp het. In die volgende uitgawe sal vBET nie nodig wees om die config lêer verander.

Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •