BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 14

Thread: Kan nie verwyder vBET sonder om te breek die forum

Senior Member

Default Kan nie verwyder vBET sonder om te breek die forum

Hi guys,
    Ek het 'n behoefte om vBET te verwyder, het ek verwyder via admincp en vBET is weg, maar as ek probeer om te verwyder vBET lêers uit my bediener (Ek probeer my bediener om terug te standaard lêers kry net voor te installeer net wat ek nodig het) is dit dood my forum!? hier is die fout wat ek kry as ek probeer om lêers te verwyder nadat die verwydering via admincp:

Waarskuwing: vereis (/ home / thecodec / public_html / forumz / sluit / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / home / thecodec / public_html / forumz / sluit / init.php (304): eval () 'D kode op die lyn 135

Fatale fout: vereis () [function.require]: Failed opening vereis '/ home / thecodec / public_html / forumz / sluit / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path = ':/ usr / lib / php :/ usr / local / lib. / PHP ') in / home / thecodec / public_html / forumz / sluit / init.php (304): eval ()' D kode op die lyn 135

Ek het al vBET reëls van. Htaccess verwyder.

Enige idees hoe om dit te genees?

Groete,
    Simon

Banned

Dit lyk soos die verwydering van sommige nie plugin vBET of nie die verwydering van integrasie vBET met 'n paar plugin. Het jy vBSEO? Probeer draai af al die hoeke / plugins (more info).

Senior Member

Ek het geen ander keuse as om te draai af al plugins, ek het vBSEO maar ek het probeer om ontslae te raak van dit!, Wanneer ek probeer om die verwydering van vBET Ek kry allerhande kwessies, is dit dryf my neute!

Banned

Voordat u vBET moet die integrasie met vBSEO verwyder. Voordat u vBET ook probeer om al hakies in config.php skakel (more info).

Senior Member

Ek sal dit gee 'n ander gaan, vBSEO is verwyder, so ek weet nie wat die integrasie bedoel jy? VBSEO reëls is van. Htaccess verwyder. Waar anders moet ek soek?

Banned

As jy vBSEO verwyder dan kan jy ook verwyder integrasie vBSEO met vBET.
    Stuur vir my 'n PM toegang besonderhede te Admin CP en FTP. Ek sal kyk wat daar aangaan

Senior Member

PM gestuur

Banned

Voordat die verwydering van vBET moet jy al van sy integrasie verwyder. Ek het jou integrasie in modules / recentthreads.php in lyne 255-260. As jy het 'n paar ander integrasie met vBET gedoen dan verwyder hulle.

Senior Member

Dankie vir wat, ek het vergeet oor die vbacmp, ek sal nou probeer en skoon te maak en te verwyder - ek sal jou laat weet hoe dit gaan!

Senior Member

Ongeïnstalleerde vBET dan begin lêers te verwyder vBET en het hierdie:
    Waarskuwing: vereis ([pad] / sluit / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / sluit / init.php (304): eval () 'D-kode on line 135

Fatale fout: vereis () [function.require]: Failed opening vereis '/ home / thecodec / public_html / forumz / sluit / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path = ':/ usr / lib / php :/ usr / local / lib. / PHP ') in / home / thecodec / public_html / forumz / sluit / init.php (304): eval ()' D kode op die lyn 135

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •