Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Det går inte att avinstallera vbet utan att bryta forum

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Default Det går inte att avinstallera vbet utan att bryta forum

Hi guys,
    Jag har ett behov av att avinstallera vbet jag avinstalleras via admincp och vbet är borta, men om jag försöker ta bort vbet filer från min server (jag försöker få min server tillbaka till standard-filer innan du installerar precis vad jag behöver) det dödar mitt forum!!? här är de fel jag få om jag försöker ta bort filer EFTER att avinstallera via admincp:

Varning: require(/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller katalog i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval()'d code on line 135

Fatal fel: require() [function.require]: kunde inte öppna som krävs '/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval()'d code on line 135

Jag har tagit bort alla vbet regler från .htaccess.

Några idéer hur man kan bota detta?

Hälsningar,
    Simon

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Detta ser ut att inte ta bort några plugin vBET eller inte ta bort integration vBET med några plugin. Har du vBSEO? Prova att stänga av alla krokar/plugins (mer info).

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag har inget annat val än att stänga av alla plugins, jag hade vbseo men jag har försökt att bli av med det!, när jag försöker avinstallera vbet jag får alla typer av frågor, det är det som driver mig galen!

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Innan du avinstallerar vBET måste ta bort dess integration med vBSEO. Innan du avinstallerar vBET också prova att stänga alla krokar i config.php (mer info).

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag ska ge det ett nytt försök, VBSEO har avinstallerats så jag vet inte vad integration menar du? VBSEO regler har tagits bort från .htaccess. var annars skulle jag vara ute efter?

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Om du har tagit bort vBSEO då du också bort integration vBSEO med vBET.
    Vänligen skicka mig ett PM tillgång information till Admin CP och FTP. Jag kommer att kontrollera vad som händer i det

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

PM skickas

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Innan du avinstallerar vBET du måste ta bort alla dess integration. Jag hittade din integration i modules/recentthreads.php i rader 255-260. Om du har gjort några andra integrering med vBET sedan ta bort dem.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Tack för att jag glömde bort vbacmp, nu ska jag försöka städa upp och avinstallera - jag ska låta dig veta hur det går!

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Avinstallerade vbet började sedan att ta bort vbet filer och fick detta:
    Varning: require([path]/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller katalog i [sökväg]/includes/init.php(304) : eval()'d code on line 135

Fatal fel: require() [function.require]: kunde inte öppna som krävs '/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval()'d code on line 135

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •