BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Vertaling url adres ...

Junior lid

Default Vertaling url adres ...

Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    Weereens, vreemde dinge met my gebeur in google. Voorheen het die opdrag webwerf: ... Ek het 150.000 resultate, en nou skielik 24.600.
    En so ek vermoed dat dit die vertaler moet, in die besonder, vertaal die url adresse.
    Ek baseer hul vermoedens oor die feit dat die vlae weggesteek is skakels na die onderwerp, maar nie in 'n vorm soos byvoorbeeld, het ek' n onderwerp:
    ... /lottery-liga-pes-2010-rekenaar-23209.html
    skakel onder die vlag dui op die onderwerp:
    ... /en/.../lottery-liga-pes-2010-rekenaar-23209.html
    en dit kom regtig na 'n ander adres:
    ... /en/.../random-ligas-pes-2010-rekenaar-23209.html

Lukraak gelees het van die resultate op Google en daar is letterlik geen forum onderwerp in 'n ander taal. Hierdie forums, etikette, bladsye vbcmps, maar geen tema. Gewoonlik tragedie.

Kan jy my dit - dalk - die verkeerde rede?
    of
    Kan ek die url adres vertaling, of - wat sou baie beter wees - manier om te sê dat die vlae is dieselfde adresse wat op die bladsy.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Translated text
    Hello. Sulke spronge voor in die kruip in Google - veral wanneer Google verander die algoritme, of verfris hulle indekse. Dikwels is vinnig terugkeer om die ander indekse.

Stuur skakels, daar is niks daarmee te doen nie, want as jy begin om te skakel nie vertaal nie, en die afwerking op die vertaal vBET besig met 'n 301 lei wat duidelik dat die site was permanent getrek het. Verder, soos Aansturing is slegs wanneer jy die vertaling, wat reeds in die draad (links is nie vertaal in alle tale vir prestasie redes). As jy die siening van vertaling in die forum, is dit reeds skakels vertaal.

Dit kan egter eintlik nou 'n rede as gevolg van wat Google mag verkies om nie vertaal bladsye is opgeneem - as jy' vBSEO en dit het die kanonieke skakel is die oorsaak. Met hierdie konfigurasie vBSEO header voeg 'n skakel om te sê dat die regte adres is die adres in sonder die byvoeging van die taal. En as jy dit het op 'n Google vertaal bladsy sal beskou word as iets wat moet wees op' n ander adres - 'n adres wat reeds direk daar geïndekseer.
    Probleem met die kanonieke skakel wat jy voeg by vBSEO reeds aangemeld en opgelos word - sal ingesluit word in vBET 3.3.0 Tot dan kan jy vBSEO kanonieke skakel skakel, of sommer net wag
    Dit bevestig die stelling dat vBSEO voeg nie aan geselekteerde kanonieke url tags - want hulle het geïndekseer.
    Original text
    Laaste geredigeer deur vBET; 08-01-10 op 12:24.

Junior lid

Translated text
    Dankie, maar een of ander manier hierdie antwoord nie voldoen aan my.

Ek gebruik vBSEO, maar ek het en ek het gestremde Canonical URL's, maar vertaal bladsye is opgeneem in 'n tragiese manier, nie om te sê dat hulle is nie geïndekseer nie.

Na 1,5 m, ca werk vBET 3,2 en 1 / 2 jaar op vBET 2.x op versoek
    "Site: http://..../en/" Google om die resultate: Results 1 - 10 van ongeveer 114 !
    "Site: http://..../zh-CN/" Google om die resultate: Results 1 - 10 van ongeveer 158 !

waarvan 2 / 3 is deel van vbcmps ... 'n dag op die forum is daar ~ 50 nuwe onderwerpe.

Ek dink nie so dit moet werk vBET, want as so 'n aksie "kry meer verkeer, gebruikers en inkomste uit AdSense!" Jy kan beweeg tussen 'n sprokie.
    Original text

Translated text
    Die bykomende verkeer is nie 'n sprokie net' n feit. Kyk hier:
    vBulletin.org Forum - View Single Post - VB Enterprise Translator

En ook hier:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET nie indeks bladsye. Geen sagteware op die forum nie indeks bladsye. Bladsye kruip net robotte wat buite jou infrastruktuur.

Robots kan gee wenke poprzes sitemap.xml, genaamd, 301 aansture, of kanonieke skakel.

Ek verstaan dat jy 'n kanoniese skakel, en jy was afgeskakel. Gee 'n URL na' n forum en die inhoud van die robots.txt
    Original text
    Laaste geredigeer deur vBET; 09-01-10 op 05:52.

Junior lid

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Translated text
    Die bykomende verkeer is nie 'n sprokie net' n feit. Kyk hier:
    vBulletin.org Forum - View Single Post - VB Enterprise Translator

En ook hier:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET nie indeks bladsye. Geen sagteware op die forum nie indeks bladsye. Bladsye kruip net robotte wat buite jou infrastruktuur.

Robots kan gee wenke poprzes sitemap.xml, genaamd, 301 aansture, of kanonieke skakel.

Ek verstaan dat jy 'n kanoniese skakel, en jy was afgeskakel. Gee 'n URL na' n forum en die inhoud van die robots.txt
    Original text
    Translated text
    Dankie vir die - soos gewoonlik bondig - die antwoord, ek het gevra vir leiding oor wat my probleem ...

Gelukkig het hy reeds gewerk het om dit uit met hierdie probleem. Opgelos.

ps.
    Website adres moet waarskynlik weet, al is dit net as gevolg van die feit dat die lisensie en adres van die bladsy is opgedra aan my nickname in hierdie forum
    Original text

Translated text
    Hello. My bedoeling is nooit 'n lakoniese administrasie inligting. Indien wel, het jy 'n kwytskelding. Die bedoeling van die regering is duidelik en deursigtige inligting. Pigmentasie kan dieselfde verklaring onduidelik.

In werklikheid - ons stelsel het 'n boodskap forum op die adres wat verband hou met die lisensie. Volgende keer as daar zaglądnę

Ek is bly jy het 'n oplossing - as jy dit kan deel met ander, as iemand anders het' n soortgelyke probleem?
    Original text

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •