Laaste geredigeer deur vBET; 19-10-11 op 16:36. Rede: BBCode regstelling
Hierdie vertaling suig.
Ek gekoop 2 kopieë van vBET tot nou toe, dit is baie geld vir my. Tot 'n paar weke was dit okay, maar nou is daar geen vertaling nie, selfs met API1, het ek gedink okay i installeer API2 maar ek kan net dit gebruik om met kredietkaart, hier in Europa niemand het kredietkaarte so ek kan nie gebruik vBET nie, Enige hulp?
Hi. Ons weet nie - dit suig dat Google nie vry is nie. Glo ons - dit is so baie belangrik is vir ons indien nie groter nie (want ons verkoop vBET) vry vertalings te hê. Tog is dit nie vir ons - dit is aan 3rd party vertaling verskaffers.
Op die oomblik is jy nog steeds kan gebruik Google v1 en Microsoft API. Stand is nog steeds gratis. Booth het perke. Laaste vrystelling van vBET het selfs verskaffers ry - so wanneer jy bereik limiet in een verskaffer, dan vBET skakel na 'n ander een. Sodat jy kan nog steeds gebruik vry vertalings.
Google v1 1 Desember 2011 gesluit sal wees.
Microsoft Vertaling API is net tot Maart 2012.
Ons sal binnekort die moontlikheid betaal Microsoft Translation API (ons het nog nie seker hoe om daar betalings gemaak word - voel vry om te check) te gebruik.
Rig asseblief jou probleem op te Google - ons kan niks doen nie oor betalings metodes in Google v2. Miskien as hulle genoeg terugvoer sal kry sal hulle ander betaling opsies.
Self het ek iets wat optree soos 'n kredietkaart nie, maar ek kan nie krediet op. Ek het geen idee hoe dit genoem word nie, maar buite is dit dieselfde as kredietkaart erken. Ek woon in Europa en ek weet dat mense met kredietkaarte, so ek kan sê dat wat beskikbaar is. Vra asseblief u bank Watter moontlikhede het jy. Dit is die gebied wat buite ons beheer is. Ons kan nie verander Google betalingsmetodes. Ons kan nie vertel wat die moontlikhede wat jy in jou bank.
Dus, op hierdie oomblik:
Jy kan bly nog steeds met vrye vertalings. Diegene het perke.
- Jy kan neem om te Google v2 betalings metodes. As jy nie Google v1 gebruik word aangeraai om kas skoonmaker te skakel nie - jy wil nie te betaal oor en oor vir dieselfde vertaling.
Het jy hulp nodig het hier?![]()
Ek het nie 'n kredietkaart nodig hê om so i dont koop mens net vir 'n diens. Google API1 is nie werk nie, aangesien weke nou! Ek sal nou probeer om Microsoft.
Goed, Microsoft het ongeveer 10 minute, nou is daar weer geen vertaling. As dit nie beter is tot môre ek wil 'n terugbetaling! (My eerste!)