BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 16

Thread: gebroke skakels

Question gebroke skakels

Hallo,
    My skakels blyk te wees in die vertaling gebreek.

Voorbeeld: In my standaard (Russiese) taal skakels lyk
    xpam.org/teosofiya/517-velikie-dushi-sredi-nas-ili-kto-takie-mahatmy.html

maar toe ek vertaling ek gebruik, dieselfde skakels veranderinge aan hierdie:

Alles het perfek tot die laaste update van vBulletin en geringe veranderinge in. Htaccess

Hier is my htaccess-lêer.:
    Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xpam\.org
    #RewriteRule (.*) http://www.xpam.org/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#************************************************************************--
    #RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron|api\.php)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#************************************************************************--
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Stel asseblief.

Thank you.
    Laaste geredigeer deur vBET; 19-10-11 op 00:30. Rede: BBCode bygevoeg

Afgetree;)

Het jy het die opgradering korrek (oplaai gids foto-once), Kan u vir seker dat alle instellings, indien behoorlik?
    Neem asseblief 'n blik op:
    vBSEO -> Control Panel -> Algemene setings -> Vervang nie-Engelse karakters in 'n URL? -> Hou nie-Engelse karakters in 'n URL
    Ook dit kan sommige leser crawl kwessie (beskrywing in die blad van my browser wys "mooi" url), ek het dit te ondersoek
    Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 08-10-11 op 09:20.

Question

Dankie vir jou antwoord.

Ek gebruik vBET vir meer as jaar en dit is perfect gewerk.
    Ding is seker,
    vBSEO -> Control Panel -> Algemene setings -> Vervang nie-Engelse karakters in 'n URL? -> Hou nie-Engelse karakters in 'n URL
    is korrek ingestel.

Het jy die opgradering korrek het (foto eenmalig oplaai gids), en kan jy asseblief vir seker Check alle instellings, as is korrek op te stel?
    Ja, almal van hierdie lêers opgelaai na my forum derection.

Ek het gevind dat ander vreemde ding:
    Onderwerpe word korrek vertaal, maar sommige boodskappe tranlsted in die onderwerpe, en sommige van hulle nie.
    Selfs 'n deel van die boodskappe vertaal, en sommige van hulle nie.
    Dit is baie vreemd nie.

Enige voorstelle oor die rede waarom het dit gebeur?
    Laaste geredigeer deur sergarch; 08-10-11 op 23:04.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hou asseblief een probleem per een draad. Kort - jy kan jou limiet bereik en dit is waarom sinne wat nie Cached is nie vertaal. As jy meer info / help - Please open nuwe draad vir 'n nuwe uitreiking.

Oor die werklike probleem - asseblief PM toegang besonderhede te Admin CP, FTP en vBSEO CP sodat ons in staat sal wees om dit na te gaan en dit reg te stel. Ook asseblief PM presiese URL waar ons kan sien die kwessie.

PM is gestuur gister.
    Enige opgedateerde inligting?

Gaan daar nou.

Sien asseblief PM - jou stuur nie genoeg toegang tot die details.

Ek wag nog vir toegang tot die details, maar ek was nagaan dit 'n bietjie en ek het een ding. Dit is die werk vir 'n paar vertalings. Soos dit is heeltemal aanvaarbaar vir
    - Japannees: xpam.org/ja/teosofiya/517- ョヂる ニ 㐃 ヾミヿマミトマ 秃 ミモヮ 間 ョ tekken ポヺ 魂 html
    - Koreaans: xpam.org/ko/teosofiya/517- 거나 - 마하 - 횸마 - 우리 - 감운띰 - 위뜐한 - 옃혼 html

Maar waar dit nie werk nie daar het jy EXACY dieselfde adres (net taalcode anders):
    - Wit-Russies:
    - & Turkse:

Dit gee my 'n teorie wat kan gebeur (nog steeds om dit te sien). So wanneer die vertaling dan werk alles is OK. Hier is jy heel waarskynlik reeds jou limiet bereik en vertaling nie beskikbaar is nie (op hierdie oomblik vBET gestremdes stand jou verskaffers). En dit is die rede waarom jy 'gebroke skakels - jy het nie 'n vertaling nie, sodat dit word vertoon wat stuur om te vertaal (verander vir API behoeftes).
    Iets vreemds is hier omdat bladsy self is vertaal en URL nie, nog steeds is dit moontlik as jou URL was vroeër vertaal (toe was dit vertoon as die laaste post op die hoof bladsy) en die bladsy is later vertaal. In so 'n geval pyn vertaling vir die skakel kan reeds verwyder word uit die kas en vertaling van die artikel self is nog steeds Cached nie.

In elk geval is ek in staat sal wees om om te bevestig wanneer ek volle toegang - nou kan ek nie doen nie en ek kan net raai wat gebeur nie.

EDIT
    Geen Dit is nie presies dieselfde nie. Ek moet meer toegang te vind ons wat aangaan.

EDIT 2
    Hier is URL finaal vertaal, maar verkeerd gewys: xpam.org/fr/teosofiya/517-les-grandes-% E3% A2mes-Parmi-nous-Qui-sont-ou-mahatma.html
    So is my vorige teorie is nie reg nie.
    Laaste geredigeer deur vBET; 09-10-11 op 13:52.

Een moontlike wenk - op jou oorspronklike bladsy in die HTML bron wat ek sien:
    Code:
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
    Let asseblief daarop dat vBET is kassensitief in die geval van kodering en dit is duidelik beskryf in die installasie proses:
    (SLEGS vir UTF-8 charactersets) Stel characterset waarde in kleinletters - vBET geval sensitief vir characterset. So as jy met UTF-8 maak dan seker dat jy 'utf-8' het '
    Jy het dit UTF-8 in plaas van UTF-8. Dit kan die rede wees. Verander dit Pease (instruksies in README.html van vBET pakket) en vertel het dit help. Indien nie probeer om met die inhoud van die cache afgeskakel vir 'n oomblik of selfs beter maak 'n nuwe draad vir die toets met die titel wat vir seker is nog nie vertaal nie (die inhoud van jou kas gebreek kan word as gevolg van verkeerde instellings). Ek sal check dit myself, maar jou Admin CP is nie in Engels en ek is nie in staat om daar te werk.

Sê asseblief vir die wenke help? Het jy behoefte aan meer ondersteuning hier?

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •