BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 13

Thread: Vertaling werk op die bladsy van CMS, maar nie in CMS-artikel

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos

Default Vertaling werk op die bladsy van CMS, maar nie in CMS-artikel

Is dit 'n Google vertaal kwessie of 'n vBET kwessie?

Op die tuisblad van ons webwerf, ons het hierdie artikel wat suksesvol in Spaans uit Engels vertaal deur Google (screen shot): http://www.actuparchives.org/2011-10-06_091506.jpg maar wanneer jy op die vertaalde artikel om die volledige storie te lees, net dit verskyn (geen teks nie, net die beeld uit die artikel): http://www.actuparchives.org/2011-10-06_091722.jpg selfs al is, wanneer dit in Engels beskou, sien jy: http://www.actuparchives.org/2011-10-06_092104.jpg. Jy kan hierdie gedrag deur te actup.org gaan en te kyk na die artikel dat die skerm hier gevang sien vir jouself.

Ek het net nodig vir vBET om te bevestig dat dit 'n Google kwessie wat ek nodig het om Google aan te spreek of om te bevestig dat dit is 'n ander kwessie wat verband hou met vBulletin of vBET of 'n ander komponent. Dankie!

Afgetree;)

Om word Shure kan jy hierdie toetse vir alle API wat jy tans gebruik: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

Ja, ons gebruik word om die toetse wat u geïnstalleer en ontdek dat die verslae van Google 'n skending TOS (403 fout) en ons het' n verslag ingedien met hulle om te bepaal wat gedoen kan word om die probleem op te los.

Ek moes gewees het meer duidelik met my vraag. Maak die vertaling wat verskyn in die voorblad van CMS kom uit 'n ander kas as die volledige artikel vertaling? Is hierdie kas "behoort" aan vBET of vBulletin? Maak vBET maak 'n API oproep vir die CMS opsomming bladsy of is dit gebruik om 'n vBET kas of 'n vBulletin kas? Maak vBET maak 'n API oproep vir die CMS volledige artikel vertaling of dit trek dit uit die vBET kas (die veronderstelling dat dit is geaktiveer in die instellings)? Ek is net probeer om te isoleer waar vBET betrokke is en waar dit is nie.

Dankie!
    Laaste geredigeer deur brubros; 06-10-11 op 21:06.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi. Foto's wat jy stuur, toon dat jou kwota oorskry - dit is waarom jy nie sien nie vertaal. Jy sien die vertaling op die hoofblad - dit kon vertaal as jy nog perke het. Maar toe jy op die bladsy limiet is reeds bereik is, sodat daar geen teks vertoon. Sien asseblief nuutste release - die probleem is nou in die geval verander as verskaffer nie beskikbaar is nie. Ons het nog 'n paar kwessies in die nuutste Beta release (verskaffers is gemerk as nie beskikbaar nie meer dikwels dat dit nodig is), maar ek werk dit nou.

Die kas is een en dit is vBET kas. Net daarop dat tekste "Voorbeeld ..." en "Voorbeeld van die teks" is 2 verskillende snare - jy het die kas vertaling van kort een, maar nie vir 'n lang een.

So neem - daar is nie vBET kwessie hier. Net perk bereik oor vertaling verskaffer API. Maak seker nuutste vrystelling. Binnekort sal dit reggestel word, maar beskikbaar om te gebruik reg nou is - net nie geskik (skakel verskaffers, selfs wanneer verkeerde boodskap stuur net - werk op hierdie reg nou).

Het jy hulp nodig het hier?

Ja, dit help. Dankie vir die tyd geneem het om te verduidelik.

Mag ek 'n nuwe diens versoek om hierdie nuutste sagteware op ons webwerf deur vBET?

Soos ek gesê het, ek wil regtig nie enigiemand, behalwe vir vBET, moet raak ons webwerf totdat ons weer funksioneer. Dit klink soos hierdie nuutste vrystelling kan 'n belangrike stap wees - selfs sonder dat dit ten volle new.

Maak diens versoek. Ons sal dit hanteer

Ek het jou opmerking oor die bevestiging van die diens integrasie update (wat jy wil 'n bietjie meer voor die installering van af te stel, wat ek verstaan). Ek wil net daardie laaste aand het ons uiteindelik uitgepluis het wat 'n paar ekstra karakters was die aanbring van die URL aan te meld. Dit was 'n sosiale boekmerk verbetering genoem addthis (addthis.com) en ons verwyder dit heeltemal van ons webwerf, sodat die URL's nie meer' n ekstra karakters verskyn. Ek wil egter aan te meld dat Ongelukkig het ons nog steeds foute wanneer 'n storie op die voorkant van CMS (waar die vertaling is goed) is gebruik, het ons nog' n "geen inligting ontvang 'n fout van Chrome (Fout 324 (netto: ERR_EMPTY_RESPONSE) wanneer die volledige artikel veronderstel is om te vertoon (screenshot): http://www.actuparchives.org/2011-10-07_071809.jpg of 'n leë bladsy van Firefox.

Ek hoop dat hierdie fout kan uitgeskakel word deur die vBET opgradering of dat jy ten minste toets een of twee CMS artikels deur op hulle te kliek op die tuisblad, nadat jy die installering van die werk, om te bepaal of die "geen data" fout uitgeskakel as 'n gevolg van die opgradering nou dat ons daardie derde party produk wat is die bekendstelling van ekstra karakters aan die URL verwyder het. Dankie!

Ook, laaste nag, ons GoogleTest teruggekeer 'n '200' (alles in orde is) al vanoggend toe ons GoogleTest.php weer ons is terug na 'n '403' n fout (TOS kwessie). Ek wil net vir jou om dit te leer ken vir toetsdoeleindes.

Hi. Ons het gevind dat 'n probleem in die beta-weergawe wat op jou forum geïnstalleer is - dit was ons fout. Ek het al foto's opgedateer lêer en nagegaan presiese draad sien ek in die prentjie en dit is nou besig.
    Maak seker of dit en bevestig dit is opgelos

Dankie. Maar helaas, dit werk net wanneer aangemeld as admin. As 'n gas, dieselfde fout verskyn.

[Inskrywing geskrap deur brubros]
    Laaste geredigeer deur brubros; 08-10-11 op 22:26.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •