BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 3 FirstEerste 123
Resultate 21 aan 24 van 24

Thread: Leë vertalings.

Senior Member

Ek het vBET te skakel vir nou. My hele forum voortdurend net het in die tyd-outs as gevolg van die vertalings wat nie gedoen kan word. So nou kan ek net wag en hoop jy kan 'n goeie oplossing te vind. Ek is 'n lid vir die lewe my vriend en ek weet jy sal 'n manier te vind.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Op die oomblik het ons die toets van nuwe vertaling API (sien aankondigings). In elk geval - as 'n vertalings kan nie gedoen word nie jy moet nie 'n time-outs ... Iets is nie reg hier nie. Wanneer vertaling kan nie gedoen word nie, dan vBET moet merk verskaffer as nie beskikbaar nie en gaan dit elke 10 minute nie weer beskikbaar is. Intussen wanneer daar geen voorsieners is dan slegs beskikbaar Cached resultate vertoon. So 'n time-out moet nie gebeur nie. Asseblief maak n nuwe draad vir jou probleem met die time-outs en PM toegang besonderhede - ons sal kyk wat aangaan. Miskien is jy kry 'n paar verskillende fout kennis van die verskaffer en dit is geen gedraai deur vBET - wat sou verduidelik hoekom vBET nog probeer om die verskaffer te gebruik. Ons kan dit slegs op die plek gaan.

Werklike oplossings los reeds die met bereik grense. As jy 'n probleem kan veroorsaak word deur 'n fout. Ons het dit na te gaan om te verifieer - open nuwe draad en PM toegang besonderhede asseblief.

Senior Member

Ek het die jongste weergawe van VBET in staat gestel om vandag vir die eerste keer weer. Dus kan ek vra julle om asseblief my lei waar om te draai af cache skoonmaak (Soos per Migal se voorstel in bogenoemde pos) ook die bladsye wat ek kan dit nie stel om te vertaal, en hoe om dit te doen?
    Op hierdie stadium is ek gebruik slegs die gratis API van Microsoft en Apertium is, maar dit gebruik word soos 2 minute. So vir nou, ek moet 'n manier te vind om net te vertaal nuwe boodskappe. Ek is ook 'n manier om Google se betaalde API, so hopelik om te gebruik wanneer ek dat ek in plek VBET kan gebruik tot sy volle weer probeer om uit te werk. Dankie.

Afgetree;)

Hi
    Foru aanskakel gas kas kan jy beide instellings:

AdminCP -> vBET Cache -> Cache tyd om te lewe (TTL) -> Cache tyd om te lewe (TTL): 0
    - Jy kas data sal vir ewig

AdminCP -> vBET Cache -> Cache tyd om te lewe (TTL) -> Cache skoonmaak strategie: Gestremdes

Jy kan nie transtaling "sommige bladsye deur te vul opsie):
    AdminCP -> vBET Main -> Ignoreer URL's:

Ook jy kan gebruik: <- VBET_SNTA -> en <- vBET_ENTA -> tags. Net sit binne die inhoud wat jy nie wil hê wat vertaal moet word en voila - dit sal nie - Jy kan maklik self uitprobeer toegang templates deur AdminCP -> Styles & Templates

Page 3 van 3 FirstEerste 123

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •