BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 3 FirstEerste 123
Resultate 21 aan 25 van 25

Thread: Outomaties vertaal bladsye vs Google inhoud riglyne

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by MOGmartin View Post
    Hier is die opgedateerde verkeer statistieke.

@ Hilinebuilders hier is die opgedateerde grafiek. Ook gesien dieselfde ... on Twitpic3

Ter inligting: Ek het ook die webwerwe aangedryf deur die WP-robot in wordpress en wat gebruik maak van die Google Translate API. Hulle het ook getref is op dieselfde tyd en 100% van hulle verkeer verloor.
    Soort van dom vraag - waar jy kan sit hierdie filters in die analise? Ek het net 'n vinnige check en het dit nie vind nie - jy reeds weet waar so ek wil graag veilig n geruime tyd vir die soek

Ons is op en kontrolering. Dit lyk vir individuele - sommige forums sien sulke neiging ander nie. Op die oomblik is ons nie in staat is om te bepaal wat is die rede. Net in die geval vir enyone wie so 'n probleem het - maak asseblief seker dat jy nie blok alle vertaalde bladsye in robots.txt

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Soort van dom vraag - waar jy kan sit hierdie filters in die analise?
    geen probs Migal,

sy inhoud -> Top bestemming bladsye
    Filter: bladsye wat hierdie string:

Opdateer foto met onlangse statistieke, en jy kan sien in die linker kolom waar die verslag is:

Twitpic - Deel foto's en video's op Twitter

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Maak asseblief seker dat jy nie sluit vertaal bladsye in robots.txt
    FYI - ek het nie blok verkeer op enige wyse

NET STAAT weer:
    Ek glo nie dat die vbet plugin is gebreek. Dit maak nog steeds presies wat sy geadverteer word - mense kan nog steeds gebruik om die vertaalde bladsye 100%.

Die enigste probleem is dat Google opgehou het met die stuur van die verkeer te hierdie vertaalde bladsye. As sy damn moeilik om 'n vertaalde bladsy te voetspoor indien sy' n goeie vertaling, het ek voorgestel dat jy die yahoo vertaal API te neem.

Ek sou goeie geld wed dat dit sal maak dit baie moeiliker vir Google uit te filter van die indeks.

NET STAAT sowel Re:
    Ek is Sê nie HIERDIE bladsye is DE-geïndekseer .... Hulle het net nie terug in die resultate wanneer hulle gebruik te word.

Senior Member

Dankie vir die verskaffing van 'n bietjie insig MOGmartin. Ek sien 'n druppel in vBET bladsye vertaal so goed, maar dit is nie naastenby so dramaties soos joune. Die verskil is ongeveer 25% van die vorige week. (26 Maart - 1 April vs April 2 - April 8)

Quote Originally Posted by ivan View Post
    Ek sal vir jou die detail inligting via PM in die volgende extended dae ...

Kyk hierdie artikel:
    technospot.net / blogs / strategie-verwyder-masjien-vertaal-page-googles-indeks /
    Op die oomblik sien ons nie jou lisensie - asseblief PM lisensie besonderhede so gou as moontlik. As jy nie gelisensieer gebruiker, dan kan jy nie betaal het vBET weergawe. Stuur inligting oor die lisensie.

Oor die skakel - is dit weer die aanbeveling swak outomatiese vertalings wat nie kan verstaan word deur menslike te skakel.
    Ons beveel aan dat jy nie toelaat dat outomatiese vertalings te geïndekseer kry. Outomatiese vertalings nie altyd sin maak en hulle kon moontlik gesien word as spam. Nog belangriker, die punt van die maak van 'n meertalige webtuiste is' n groter publiek te bereik deur die verskaffing van waardevolle inhoud in verskeie tale. As jou gebruikers kan nie verstaan nie 'n outomatiese vertaling of as dit voel vir hulle kunsmatige, moet jy vra jouself af of jy werklik wil hierdie soort van die inhoud aan te bied vir hulle.
    Google vertalings is baie goeie en leesbare, so daar is geen probleem met dié nie. So, wat dit duidelik maak - dit beveel om te skakel Slegs vertalings wat nie kan verstaan word deur menslike. Ons is die verskaffing van ondersteuning vir mense skryf in verskillende tale en vertalings is regtig 'n goeie. Dit is dus NIE oor Google vertalings deur vBET.

Ek dink dat in die paniek en sonder verdere lees van Google-state wat ons hier het baie misverstande. So maak dit duidelik:
    1. Vertalings is OK vir Google
    2. Google hou nie van swak outomatiese vertalings wat nie leesbare
    3. Met selfs swak outomatiese vertalings is nie verbied nie, maar net nie aanbeveel
    4. Hoë waarde outomatiese vertalings is OK vir Google
    5. vBET bied Google vertalings wat baie goeie gehalte en is leesbare
    Laaste geredigeer deur vBET; 17-04-11 op 19:29.

Quote Originally Posted by MOGmartin View Post
    geen probs Migal,

sy inhoud -> Top bestemming bladsye
    Filter: bladsye wat hierdie string:

...

NET STAAT sowel Re:
    Ek is Sê nie HIERDIE bladsye is DE-geïndekseer .... Hulle het net nie terug in die resultate wanneer hulle gebruik te word.
    Dankie Ek sal speel met dit en maak seker sommige van ons forums.

Oor Re staat - as ek jou wys hier http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7908 Google gee jou bladsy in die resultate. Ek dink dat jy kan minder soek inskrywings as gevolg van veranderinge in die indeks posisie, maar finaal jou bladsye is steeds in die indeks en is terug in die resultate.

Ons sal 'n eie ondersoeke - ook jou toekomstige insette waardeer as jy weet iets meer oor die situasie van die forum in Google-indeks.

Page 3 van 3 FirstEerste 123

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •