BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 15

Thread: Advanced search toon geen resultate

Senior Member

Default Advanced search toon geen resultate

Ek het net opgemerk dat toe ek inteken op 'n toets rekening wat het die Duitse stel in die gebruiker CP (standaard taal van die forum is Engels) dat ek geen gevorderde resultate teruggestuur vir' n paar terme wat wel die resultate in die standaard taal terugkeer. Ek vermoed dat dit dalk gebeur ook in ander tale.

Dit gebeur ook op my eie rekening. Ek het nou net gebruik gevorderde soek om te kyk vir 'n woord (Bannführer) en het resultate met behulp van die forum standaard taal van Afrikaans. Ek het toe die taal aangeskakel in Duits (deur te kliek op die vlag onder my navbar), dieselfde soektog uitgevoer en het geen resultate vir dieselfde woord. Enige idees?
    Laaste geredigeer deur norku; 22-03-11 op 10:50.

Senior Member

Net die scenario van die vergelyking uit te haal Ek het aan my Usercp en my standaard taal verander in Duits, dieselfde gevorderde soektog gedoen en ek het weer geen resultate. Nie goed as 'n vreemde taal sprekers in hul eie taal natuurlik nie kan soek nie.

Edit: net probeer om 'n paar van die ander tale en alhoewel die woorde wat ek kom in die soektog sigbaar is wanneer die vreemde taal spreker is die lees van die forum, is hulle nie terug in die gevorderde resultaat.
    Laaste geredigeer deur norku; 22-03-11 op 10:59.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Ek was op jou site. Ek het in my gebruikersnaam languege - Pools.
    Ek gebruik jou gevorderde soek om die woord te soek "Forum"En ek het 'n volledige webwerf van die resultate.

Kan jy verduidelik dit beter?

Senior Member

Sommige terme nie werk soos jy sê, maar skakel in Duits en probeer Bannführer en Stammführer byvoorbeeld. Geen resultate. Skakel in Noors en soek vir bronse. Geen resultate alhoewel ek 'n draad met die woord in die titel toe ek die forum in die Noorse ...?
    Laaste geredigeer deur norku; 22-03-11 op 11:42.

Jy is reg!
    Ek kan voortplant dit op my toets forum, so ek sal beweeg dit in die bug afdeling.

Daar is waarskynlik probleem met die kodering - Ek sal kyk en op te los op my toets forum.
    Danksy

Senior Member

Dankie Kamil.

nog steeds op dit werk

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Reggemaak word en ingesluit sal word in die volgende uitgawe. Let asseblief daarop dat ons op hierdie oomblik slegs verander vereiste data (daar was kodering kwessie) toets op die draad soek. As jy dit nie werk vir ekstra filters, stel asseblief dit aan ons.

Quick Fix - op hierdie oomblik kan jy dit regmaak deur nuwe plugin by te voeg:
    - Gaan na Admin CP -> proppe & Produkte -> Inprop Bestuurder -> Add New Inprop
    - Stel:
    • Product = vB Enterprise Translator
    • Hook ligging = search_process_start
    • Title = korrekte soek kriteria vir vertaalde bladsye
    • Uitvoering Bestel = 5
    • Inprop PHP-kode:
      Code:
      if ($_REQUEST['language'] && vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset') != 'utf-8') {
      $vbulletin->GPC['query'] =& vbet_encodeToSafeUTF8($vbulletin->GPC['query']);			  		
      }
    • Plugin is aktief = Ja

- Save en te kontroleer werk dit

In die geval sal jy enige verdere probleme in hierdie gebied, skryf asseblief sal ons die probleem dan heropen. Op die toets forum is dit goed werk

Senior Member

Hi,

Net die prop getoets en dit is ongelukkig nie werk nie. Hier is 'n voorbeeld:

As ek oorskakel na Frans, byvoorbeeld, en gee "Jeunesses Hitlériennes" in een soek of 'n gevorderde soektog wat ek kry geen resultate. Maar, as ek in "Hitler Jeug" Ek het toe 'n lys van die resultate wat' n Jeunesses Hitlériennes ". Dit gebeur, ongeag of jou plugin aktief is of nie. Dit is natuurlik nie die manier waarop 'n Franse gebruiker normaalweg sou soek. Hy wil te soek in sy eie taal van die kursus en wil graag die resultate terug in daardie taal te sien.
    Laaste geredigeer deur norku; 06-05-11 op 10:46.

Hallo,

Ek was op jou site en dit getoets. alles werk goed. As jy probeer om jou sin te soek nie vertaal Gevorderde Soektog - geen resultate te.

Ek het probeer om uit te vind 'n Führerschnur woord op alle tale op jou site en ek het 'n uitslae vir alle tale, is so kwessie opgelos.

vBET jy kan afskakel en probeer om jou sin weer te vind - en nog steeds geen resultate opgelewer nie so dit is nie vBET fout.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •