BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 10

Thread: Spam

Exclamation Spam

Ek dink jy het 'n paar spam probleme op jou forum. Miskien moet jy die registrasie van nuwe lede by admin beperk, want dit lyk soos jy kry oustider spammers soos die hel. Baie spam boodskappe op die forum. Dit is hartseer wanneer jy dink dat daar nuwe boodskappe en amper almal van hulle van spams is ...

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ja, iets wat gedoen moet word. Spam boodskappe is verwyder, maar steeds het ons 'gemaak' n paar ekstra beperkings.

OK - 'n paar stappe is gemaak:
    - VM geblokkeer tot verskeie poste geskryf
    - Dieselfde vir URL's
    - Van lid info en edit details verwyder: Home page, besonderhede
    - Handtekening gestremdes
    - Sommige IP-adres geblokkeer

As jy 'n paar nuwe vorm van spam, let asseblief op met dit - sal ons ons pogings om dit te sluit.
    Laaste geredigeer deur vBET; 24-11-09 op 19:34.

Goeie werk vBET.

Spam is weer terug! Dit is baie irriterende. Ek dink regtig jy moet jou registrasie gebruikers skerm in plaas van laat hulle vry aansluit.

Text automatically translated from: Russian to: Afrikaans
    Translated text
    Probeer om die draad allvb.info / modsec. Ek het my eie forum te vBulletin, en ek is uit hierdie site n paar mods en sit tot alles is stil, geen spammers. Slegs diegene wat voorheen geregistreer is, te beweeg, maar hulle sal geleidelik na die bank.
    Original text

Quote Originally Posted by Torrento View Post
    Text automatically translated from: Russian to: Afrikaans
    Translated text
    Probeer om die draad allvb.info / modsec. Ek het my eie forum te vBulletin, en ek is uit hierdie site n paar mods en sit tot alles is stil, geen spammers. Slegs diegene wat voorheen geregistreer is, te beweeg, maar hulle sal geleidelik na die bank.
    Original text
    Groot dankie vir die raad

lol Lot van spams hier vandag weer!

Jy weet, die beste manier is validering deur admin. Dit is wat ek het en vir maande gebruik en dit is die beste. Nie meer spam!

Alle skoongemaak Ons sluit die sleutel woorde in sensuur opsies elke keer, so daar sal geen spam gou wees nie, aangesien die spammer onleesbare boodskap sal kry.
    Bevestig deur admin is regtig 'n goeie opsie, maar vereis baie aandag en tyd. Ons sal oorweeg om dit as spam groter probleem sal hier verskyn.

Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    Baie goeie idee!

--
    Original text

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •