View Full Version: Watter weergawe van vBET vir vB 3.6.8 en vBSEO 3,3?
Hi, ek is nuut tot hierdie gemeenskap en baie belangstel in hierdie produk.
Kan iemand asseblief vertel my die volgende:
1. Wat vBET weergawe ondersteun vBulletin 3.6.8 en vBSEO 3,3?
2. Wat is die verskil tussen vBET gratis weergawe en die nie-vrye weergawe?
Dankie!
Hello. Amptelik vBET ondersteun vB3.8 of 4.0 en die laaste vrylating van vBSEO.
Tog het ons kliënt met behulp van vBET op vBulletin 3.6.x - dit werk goed. Daar is slegs een kwessie wat verband hou fout te vBulletin en dat dit is hoekom ons nie in staat is om dit op te los (vBulletin span moet hul bug op te los). Hierdie probleem is met die vertaling van die argief bladsye en slegs vir forums (argief bladsy en drade argief bladsye vertaal goed).
Die kliënt Ek skryf oor die gebruik van nie vBSEO. So ek is jammer, maar ek kan nie vertel hoe vBET sal presies werk met die ou weergawes. In elk geval - jy kan begin deur die toets van ons gratis weergawe op jou forum. En as dit OK sal wees, dan kan jy met die gratis een bly, of betaal is koop een as jy wil baie vinniger vertalings en veeltalige gemeenskap te ondersteun:)
Ek het op my plan van die toets vBET as vBSEO beweer dat hulle nie sal ondersteun en dit kan wees (of sal wees) problematies met behulp van vBET met vBSEO.
In elk geval vandag het ek besluit om te toets wat jy sê (jy het gesê dit sal werk met vBSEO) sodat ek die gratis weergawe geïnstalleer vir 'n toets en ek het die vertaling werk groot!
Daar is egter 'n groot probleem op die URL's:
My webwerf is 'n sosiale netwerk-webwerf (URL xxx.com) wat geïntegreer is met' n vBulletin v3.6.8 forum (URL xxx.com / forums).
Na die installering van vBET en het veranderings aan die wortel van forum htaccess, ek het 'n probleem - een keer het ek gekies het om' n vertaling, kan ek nie terug gaan na xxx.com as al die xxx.com URL's nou word xxx.com / forums.
Vir byvoorbeeld URL xxx.com / index.php? = Musiek word nou xxx.com / forums / index.php =? Musiek en dus die sosiale netwerk deel van die werf is heeltemal gebreek soos al die URL's by vBulletin forums getrek het.
Enige idee hoe om dit op te los?
Ek sou seker die aankoop van hierdie produk indien dit opgelos kan word.
Dit lyk soos deur die draai URL dop vBET opset, kan ek die URL probleem op te los. Maar die vertaling sou ophou werk in die manier waarop dit gedoen het. Nou watter draad ek kliek, dit gee as standaard Engels, in plaas van die gekose taal, en vir elke bladsy wat ek sal hê om die taal vlag te klik om dit te vertaal. Dit is nie wenslik nie.
Ek wil graag die URL die dop om te werk sonder skroefwerk my URL.
Hi.
Dit is nie die afdeling vir die kwessies. As jy het 'n probleem met die gratis weergawe, dan moet jy skryf hier: gratis weergawe vBET2.3.x - vBulletin Enterprise Translator (vBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/free-version-vbet2-3-x/)
Heel waarskynlik is jy verkeerd configuration of htaccess reëls (check doen jy haas toepaslike waarde vir die forum gids parameter).
Hi myandy99, ek VB 3.6.x is met behulp van, en vbseo 3,5, vbet betaalde weergawe werk goed byna 'n jaar geïnstalleer, check my boodskappe voor
om uit jou beskrywing sy moet htaccess probleem, ek het dit ook voor en net betaal Michał, integrasie / installasie fooi $ 30 te maak vbet goed werk en geïntegreer met ander script / mod
laat net die pro installering van dit vir jou
Sy probleem is omdat gratis weergawe vertaling buite die forum nie ondersteun nie. Volledige weergawe vertaal bladsye buite die forum, wat met vBulletin enjin gegenereer word.
Dit is 'n draad vir die uitreiking:
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):