PDA

View Full Version: User Name nog vertaal

vBET
09-10-09, 18:47
Daar is baie plekke waar gebruikers name word vertoon. As jy een van die plekke waar gebruikers name is nog vertaal word - rapporteer dit asseblief hier:)

nectons
10-10-09, 00:15
Ons het nog nooit so 'n probleem bytheway.gr. As jy waarneem enige kursus (ons weergawe 3.8.4 PL1) beteken dat ons weet.

vBET
10-10-09, 00:28
Op die oomblik is dit moeilik om op te let - vreemde gebruikers name word nie vertaal nie. Maar daar is 'n paar gebiede waar dit moontlik is dat gebruikers name sal nog vertaal word. As ek so 'n plek vind, sal ek op dit werk:)

dai-kun
07-11-09, 22:12
My gebruikersname is oral te vertaal, wat aanlyn is, poste, ens se

vBET
08-11-09, 01:47
My gebruikersname is oral te vertaal, wat aanlyn is, poste, ens se

Ek het net kyk na hierdie pos in ander tale - jou gebruikersnaam is nie hier vertaal. Kan jy PM my presiese skakels waar jy jou gebruikersnaam is vertaal? :)

dai-kun
08-11-09, 03:13
Ek het net kyk na hierdie pos in ander tale - jou gebruikersnaam is nie hier vertaal. Kan jy PM my presiese skakels waar jy jou gebruikersnaam is vertaal? :)

Op my eie forum wat jy moet toegang hê tot:)

vBET
08-11-09, 04:48
Op my eie forum wat jy moet toegang hê tot:)

Is jy met behulp van 'n mod wat kommentaar verwyder? ... :)
Sien hierdie:

As jy oral dan vertaal ek neem aan dat jy sulke mod gebruik.

dai-kun
08-11-09, 17:48
Hmm Jammer ek weet nie wat "verwyder kommentaar" beteken. Kan jy verduidelik of gee 'n voorbeeld van so' n mod? Ons kan ook 'n lys van die mods wat "verwyder kommentaar" stel.

vBET
08-11-09, 21:05
Hmm Jammer ek weet nie wat "verwyder kommentaar" beteken. Kan jy verduidelik of gee 'n voorbeeld van so' n mod? Ons kan ook 'n lys van die mods wat "verwyder kommentaar" stel.

vBET is die gebruik van HTML om kommentaar te bepaal watter dele van jou resultaat bladsy moet nie vertaal word nie. Dit stel net so 'n teks tussen:

en

So as jy deur 'n paar mod wat skoon HTML kommentaar dan resultaat wat kom by die finale vBET plugin (dit is hierdie een vir global_complete haak) is sonder hierdie kennisgewings en vBET die vertaling van alles - net soos dit was die bevel.

So moet asseblief die mod wat is die verwydering van HTML kommentaar te vind en dit afskakel of vir sy plugin global_complete haak, stel uitvoering einde gebruik tot 1001. Jy sal dit doen deur admin CP.

As jy meer wenke net laat my weet ek graag sal jou help:)

dai-kun
10-11-09, 07:48
Ek het probeer om die aanskakel van alle global_complete haak plugin (behalwe vBET en vBSEO natuurlik), maar dit nog vertaal.

Ek sal elke produk is nou om deur te gaan en dit een vir een afskakel om die skuldige te vind.

vBET
11-11-09, 16:54
Ek het probeer om die aanskakel van alle global_complete haak plugin (behalwe vBET en vBSEO natuurlik), maar dit nog vertaal.

Ek sal elke produk is nou om deur te gaan en dit een vir een afskakel om die skuldige te vind.

Gaan vBSEO opset as jy dit gebruik. Stuur asseblief hier om die lys van jou plugins, miskien 'n paar naam sal erken word as skuldige.

Snake
31-08-10, 01:59
Voordat jy lees -. 6 aanbeveel Gebruikersname is in dank mod boks vertaal word onder poste Computer Parts Guide # sap van die rekenaar (http://www.computer-juice.com/forums/ja/f10/recommended-computer -dele-guide-6-asseblief-lees-voor-plaas-29326 /)

kamilkurczak
31-08-10, 10:24
kan jy plak jy hier 'n naam van hierdie mod? dit is gratis of nie?

Snake
31-08-10, 12:18
Sure, sy 'n baie gewilde mod / hack.

[AJAX] Post Dankie Hack - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=231666)

vBET
01-09-10, 17:30
Voordat jy lees -. 6 aanbeveel Gebruikersname is in dank mod boks vertaal word onder poste Computer Parts Guide # sap van die rekenaar (http://www.computer-juice.com/forums/ja/f10/recommended-computer -dele-guide-6-asseblief-lees-voor-plaas-29326 /)

Dit is die integrasie-kwessie. Let asseblief daarop let dat in vBET Coe sal ingesluit word oplossings net vir inheemse vBulletin bladsye / templates, maar ons sal graag gee wenke hoe hierdie mod te integreer met vBET:) jy het sjabloon wat gebruikersname toon te wysig en ondeursigtig in nie Om dit te doen vertaal gebied. Dus, in besonderhede:
1. Gaan na Admin CP -> Styles & Templates -> Soek in Templates, vind en die sjabloon post_thanks_box_bit wysig
2. In sjabloon vind:

{vb:raw thank.username}
3. En vervang deur:

{vb:raw thank.username}
Jy moet dit doen dit vir alle style.

Snake
01-09-10, 17:46
En vir vb3, aangesien hierdie is van die vb3 fout forum .... lol.

vBET
02-09-10, 23:02
Yep - maar jy het ons verwys na die mod vir vB4 weergawe en ons gewerk het op die presiese mod jy punt vir ons:) Jy wys dat jy het 'n probleem met mod vir vB4: p;)

Vir vB3 soortgelyke ding, net ander teks te vind en te vervang:
Search:

$thank[username]
Vervang deur:

$thank[username]

Asseblief vertel het dit help:)

Smaug
27-09-10, 03:35
vBAdvanced Aktiewe gebruikers:

Sjabloon adv_portal_onlineusers '

<td class="$altbgclass"> <span class="smallfont">$activeusers</ Span> </ td>

Werk perfect.

Smaug
27-09-10, 03:42
Op soek na iemand wat de-vertaal hul gebruikers name vir vB toernooie en Lere mod vir VB 3.8.x.

Dit lyk asof dit gebruik Java om die name te uitset.

NVM, ek dink ek het dit gedeeltelik.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations