PDA

View Full Version: Opgelos Probleem

Taurus
23-06-10, 11:34
Jammer vir die dubbel pos.

Ek het dringend hulp nodig het. Na die opgradering Ek het hierdie fout op die top van my forum:

Waarskuwing: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 is nie 'n skikking in [pad] / global.php (400): eval () D-kode "op lyn 1153

My hele forum is heeltemal deurmekaar. Vir een of ander rede dit gebeur slegs indien nie in geteken nie vir gaste. As aangemeld, alles in orde is.

Edit: OK ek besef dat nadat ek gestremdes die gebruik "volle inhoud van die cache vir Gaste (BETA!)" alles in orde is. Dus moet daar iets fout mee was. (En ek het CHMOD 777-R vbet_guestcache)

kamilkurczak
23-06-10, 12:56
Hallo,

kan jy plak hier url by jou forum? Ek wil dit om seker te maak.

Taurus
23-06-10, 13:13
Ek het die volledige dossier cache vir Gaste af. Anders is my forum is heeltemal gebreek. Ek het te veel lede en gaste aanlyn selfs hierdie vir 5 minute mate. Jammer.

CreativX - Powered by vBulletin (http://creativx.net/forums/)

EDIT: lol .... Jammer, ek het net gesien dat jy personeel. Laat my weet wanneer jy dit kan kontroleer, en Ek sal die gas kas weer in te skakel.

kamilkurczak
23-06-10, 13:25
Moet nie skakel dit nog nie, sal ons probeer om dit op te los sonder die gebruik van jou forum.

Taurus
23-06-10, 13:58
OK, goed om te hoor. Wag vir die oplossing!

kamilkurczak
23-06-10, 14:39
OK, jammer vir hierdie probleem, dit is nog BETA funksionaliteit.

Ook moet jy eers probeer om net toepaslike kas lêer te verwyder (jy sal vind dit in / vbet_guestcache / en / gids - jy moet erken dit by die naam - dit nie net verwyder al die lêers daar ingesluit Miskien vB net so 'n bladsy vir een of ander rede en vBET gegenereer Cached en nou is dit Cached resultaat getoon.

Na wat net draai op hierdie funksie.

As dit gebeur weer na die kas oopte - stuur vir ons toegang tot die details (vir jou Admin CP en FTP toegang) en ons sal dit op te los.

Taurus
23-06-10, 15:17
toepaslike kas lêer

Jammer, maar wat is die naam van hierdie lêer wat ek moet verwyder?

Taurus
24-06-10, 01:14
Enigiets ... enige iemand?

kamilkurczak
24-06-10, 09:38
Verwyder alle lêer in hierdie gids. As dit nie werk nie stuur my PM met toegang tot die details van die forum (s) FTP

Taurus
24-06-10, 11:07
FTP details gestuur!

kamilkurczak
24-06-10, 13:48
ok, dankie.
nou sal ons probeer om hierdie probleem te vind

en ek moet nog steeds toegang tot jou admincp (PM asseblief)

steve
24-06-10, 13:51
Dit sal verband hou met die lêer kas.

kamilkurczak
24-06-10, 13:57
Ja, ons is nou dit:)

Taurus
24-06-10, 14:45
Besonderhede PM'd! Danksy

kamilkurczak
24-06-10, 16:11
Ek aangemeld is aan die admincp en ek het hierdie opsie op.
Daarna het ek op jou hoof forum en vertaal site was en ek en het nie die probleem sien.

Hierdie opsie is nou weer afgeskakel.

1.please draai op hierdie opsie,
2.find die site met hierdie probleem,
3.copy hierdie URL,
4.turn hierdie opsie uit en plak hier om die URL met die uitreiking

:)

Taurus
24-06-10, 16:18
ehhhhhh ********** hierdie probleem ontstaan slegs as jy 'n gas op die forum. Dit gebeur nie as jy in geteken nie. Daarom is dit draai. Teken uit as admin. En gaan na die adres as 'n gas.

EDIT: En as 'n gas, gaan na enige draad of pos, sal jy sien, is die forum heeltemal gebreek. Nie die tuisblad. Op die tuisblad is slegs 'n fout reg bo-op.

kamilkurczak
24-06-10, 16:29
Ek was as 'n gas natuurlik, maar alles was normaal (soos site met hierdie opsie afgeskakel)

plese hier plak die URL na 'n site met hierdie kwessie

Taurus
24-06-10, 16:36
Ek het net skakel dit aan. En hy het aan my tuisblad CreativX - Powered by vBulletin (http://creativx.net/forums/)

Aan die begin dit is goed. Gaan een keer in enige draad, is dit fine. Gaan terug na die tuisblad .... bang ... fout op die top. Gaan na 'n draad nou **********.. gebreek. Dit is nog steeds aangeskakel is nou.

Taurus
24-06-10, 16:45
Jammer, maar ek kan nie hou dit aangeskakel. Ek het byna 400 gaste aanlyn, nou lees van 'n gebroke forum. Ek is uit te skakel. Toets dit wanneer jy kan.

kamilkurczak
24-06-10, 17:03
ok ok, net af van hierdie opsie:)

kamilkurczak
24-06-10, 18:28
ok. Opgelos:)

Ons het gevind dat 'n konflik met CT Verjaardag Image Post global_start haak.
Dit is 'n konflik-kode:

global $globaltemplates;
$globaltemplates = array_merge($globaltemplates, array('postbit_ct_birthday_box'));

Dit is nie 'n vBET kwessie, maar ons het dit opgelos.
Ons weet nie wat dit presies fout is veroorsaak omdat vBet nie hierdie veranderlike (global $ globaltemplates gebruik;). dit kan fout PHP of vBulletin

Nou is alles werk goed. Gebruik volle inhoud van die cache vir gaste is draai op!

As jy ooit werk hierdie CT Verjaardag Image Post plugin jy moet hierdie bedrywighede te doen:
1. Gaan na admincp -> proppe & Produkte -> Inprop Bestuurder
2. vind CT Verjaardag Image Post
3. Klik op die CT verjaarsdag - Voeg Om globaltemplates

Nou kan jy wysig opsies van hierdie kode. Dus:

4. vind Uitvoering Bestel veld,
5. net wysig 5-6
6. Kliek op Stoor knoppie

Taurus
25-06-10, 00:42
Dankie vir jou goeie diens! Julle ouens rock big time!! Sal dit nou!

Taurus
26-06-10, 16:37
Gelukkig het ek nagegaan om te sien of alles nog steeds werk goed wanneer jy inteken as 'n gas. En dit is nie!! My hele forum is heeltemal deurmekaar weer!! Selfs my tuisblad. Ek gestremdes die gas kas weer. En dit is goed!

Asseblief ouens, ek hoop regtig jy kan dit uit te sorteer.

Dankie!

vBET
27-06-10, 00:07
Let asseblief spesifiek te wees. Gee presiese URL na bladsy wat nie werk nie korrek met die gas kas en vertel wat verkeerd is daar.

Taurus
27-06-10, 02:17
Wanneer 'n gas kas op elke bladsy is gebreek. So laat my weet wanneer jy wil kyk, en ek kan gas caching in staat stel om, en jy kan sien.

kamilkurczak
28-06-10, 10:59
Im sorry Taurus, maar ek kan dit nie vind hierdie probleem op jou forum.
Ek was op jou site en ek draai op hierdie gas kas opsie.

Ek herlaai paar plekke as 'n gas, maar ek kan nie hierdie probleem.
alles is normaal (soos wanneer hierdie opsie afgeskakel is)

Taurus
28-06-10, 11:23
Wel, ek net ontsper om dit, en het na my forumhomepage op IE, en dit is heeltemal deurmekaar!

Taurus
28-06-10, 11:25
Ek skakel dit weer af.

Iets anders. Omdat jy die uitvoering te verander op die ander mod, 2 van my ander mods opgehou werk. Een daarvan is die outomatiese welkom draad oor registrasie, en die ander is 'n outomatiese welkom besoekers boodskap op registrasie. Kan jy asseblief kyk na dit ook.

Thank you.

kamilkurczak
28-06-10, 11:27
ok ek sal probeer om dit op IE. Ek kan op hierdie opsie draai so ek sal probeer om hierdie probleem te vind

Taurus
28-06-10, 11:30
OK. Ek het ook my vorige pos geredigeer. Sien dat ook.

Danksy

kamilkurczak
28-06-10, 15:55
oor die kwessie op die tuisblad: Ek soek en nog steeds kan dit nie vind nie ehh.

oor hierdie twee plugins. Hoe kan ek hierdie probleem voortplant op jou forum? As ek dit kan vind?

Taurus
28-06-10, 16:01
Ek weet nie wat jy gedoen het nie, maar dit blyk te wees nou werk. Die kwessie oor die forum is gebreek, dit is. Dit lyk nou OK.

Ek weet nie hoe kan ons die probleem met die 2 plugins reproduseer. Die een skep 'n nuwe draad in die Welkom forum as' n nuwe lid registreer. Verwelkoming hom. Die ander skep 'n besoeker boodskap verwelkom hom. In sy profiel bladsy.

kamilkurczak
28-06-10, 16:41
genoeg om die ou kas te verwyder:)

oor hierdie 2 plugins. Skakel vBET en probeer om hierdie probleem te vind.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1