PDA

View Full Version: Opgelos Probleem met Style laai ...



VGF
19-05-10, 23:03
Het enigiemand anders 'n probleem met hulle styl nie laai by die invoer van die XML?

So gou as ek die invoer van vBet die XML-lêer, is heeltemal my styl / vel gebreek.

Versper vBet dit regmaak nie. Ek het heeltemal te verwyder van die XML-lêer, vir dinge om te kyk weer normaal.

Dit is dieselfde vir alle style op my forum. Selfs die standaard vBulletin een.

Sy ry my stapelgek ...

VGF
20-05-10, 00:16
Nevermind ... sy vaste.

Ek het -

Store CSS-style as lêers .... Ek het dit as die No.


Ek skakel dit na Ja en nou is alles werk goed. (Ook 777'd die betrokke gids)


Iemand het dieselfde probleem voor -


vBET
20-05-10, 17:13
Dankie vir ons nota. Soos ons chnged die inligting deur PM na vBET installasie skakels na CSS was anders gegenereer deur VB self. Nou weet ons die manier waarop dit om voort te plant - thanks! Ons sal wat dit op ons toets bediener te reproduseer en check dit nie 'n vBuletin fout - vBET moet nie betrek in css skakels geslag, veral wat jy gehad het kwessie selfs met vBET gestremdes. Tog sal ons ondersoek instel om seker te wees doen dit nie ons fout en in die geval as dit is VB, maar ons sal vB span kennisgewing. Weereens dankie en hoop dat vreugde vorm vBET aan boord sal dek daardie klein probleme tydens jou installasie:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1