PDA

View Full Version: Opgelos Let op fout

Gumble
16-05-10, 05:19
Om hierdie fout na die installasie

Notice: Use of undefined constant DIR - assumed 'DIR' in /var/www/.../espinge.com/httpdocs/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php on line 18

Ook kennis van die URL herskryf is heeltemal meesed met skakels met spesiale karakters, al die foto's het ook weg van die CMS (probly verwant aan die fout)

Enige idee hoe om dit op te los, het nie 'n probleem het met die gratis weergawe ...

Gumble
16-05-10, 06:34
Kort update, hierdie fout gou spring hierdie lyn is geaktiveer word:

RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Maar f sy nie aktief die forum te sien wees as 'n leë bladsy.

Gumble
16-05-10, 18:17
Kan nie die probleem te vind, het al die stappe geneem het om dit weer te deaktiveer, gou ek laai die htaccess die kennisgewing te kom en 'n klomp goed te breek

Gumble
16-05-10, 18:40
Kort update, het nou al die ander plugins gestremd is, is dit nog steeds vertoon ...

Enige idees sal welkom, dankie

vBET
16-05-10, 19:27
Probeer dit en vertel van die resultate:
1. Lêer vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php wysig
2. Search:

if (!defined(DIR)) {
3. Te vervang:

if (!defined('DIR')) {

Gumble
17-05-10, 19:30
Werk groot, is op soek na die verkeerde lêer al die tyd ...

VGF
17-05-10, 22:31
Ek het dieselfde fout in my fout logs ..

het soos hierbo vermeld, maar my beelde is nog gebreek.

Ek dink my probleem is dieper.

vBET
18-05-10, 17:22
Vir error log - die opdrag hierbo volg. Vir beelde - Maak 'n aparte draad met die besonderhede.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1