PDA

View Full Version: vbet_ vlag, toe ek 'n tweede taal kies



trevis
12-05-10, 16:20
Hello! Ek geïnstalleer op my vbMediaWiki-vBulletin en integrasie is perfek. Maar ek is met die volgende probleem: 1) Die gaste lees van die werf in Engels - ok 2) Besoeker druk op die skakel "wiki" - ok 3) Guest besluit om die taal te verander na Portugees (voorbeeld) - ok 4) Guest... besluit om die taal te verander in Spaans (voorbeeld) - BUG (vbet_flag-) Of:. nie. 1) Gaste lees van die werf in Engels - ok 2) besoeker klik op die skakel "wiki" - ok 3) Guest besluit om die taal te verander vir. Portugees (voorbeeld) - ok 4) Guest vestig terug in Engels - fout (vbet_flag-): 1) gaste die lees van die werf in Portugees - ok 2) besoeker klik op die skakel "wiki" - ok 3. ) Guest besluit om die taal te verander na Afrikaans (voorbeeld) - BUG (vbet_flag-): (

vBET
12-05-10, 18:01
Dit gebeur gewoonlik wanneer die mod is nie global_complete haak ondersteunende. En ek kan wed dat as jy die eerste wiki vertaling gemaak is nie regtig vertaal - is dit nie? Indien nie, dan is dit soos ek geskryf het - global_complete nie ondersteun nie. Hier vind u presiese instruksies hoe om te integreer met sulke mods:

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1