PDA

View Full Version: Opgelos Major fout veroorsaak vBulletin hoofblad is om op te hou werk

Jesh
07-05-10, 04:25
Sagteware: vbet, VB 4.0.3, vbseo rc3

forums blokke op en een blok is nuutste blogs.

Iemand het 3 blogs in ander taal dan Engels is standaard.

Boom. Vernaamste forum bladsy met blokke sal nie laai.

Ek is 100 persent vbseo. Gestremde vbseo en alles was OK. Draai dit terug op en gestremdes forum blok en dit het gewerk. Draai op die forum blok en dit opgehou werk. Blog blok verwyder en dit het gewerk weer.

Op ****** nou jammer as die boodskap is slordig.

vBET
07-05-10, 10:31
OK - vbseo of vbet? ;)

En duidelik te wees oor die kwessie - Page wat het blog blok wat die titels in ander tale breek - dit hoe dit kan voortplant?

vBET
07-05-10, 13:05
OK ons reggemaak word - dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe:)

Jesh
07-05-10, 14:42
OK ons reggemaak word - dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe:)

Jammer Migal het tik op 'n selfoon, so dit was moeilik om te verduidelik. Moes te doen het met "Latest Blogs" op die forum blok met 'n vertaalde header.

Ek sien wat jy genoem het dit is opgedateer, sodat die probleem is gesluit.

Dankie!

vBET
07-05-10, 15:13
Ja - ons waar om dit te reproduseer se jongste Threads "blok, maar die rede is dieselfde (langtitle), sodat dit los ook ander blokke. In die geval dat ons verkeerd is - net ons laat weet - ek sal die kwessie weer oop te maak en te ondersoek dit weer:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1