PDA

View Full Version: Opgelos Foute in Google webmasters gereedskap



tomekgp
18-01-10, 13:14
Ek het op die forum VB Seo en met behulp van VB Seo Sitemap Generator.
Kry ook 'n paar foute by google.com / webmasters / site maps

1) Foute met indeksering, tipe HTTP
Foute word soos volg:
mydomain.pl / el / klany / Kategorie /% CAt_title%. HTML-fout
400 10-01-2010
Foute word in die vertaling van sites aanlyn.

2) Foute met indeksering, tipe nie besoek
Foute word net met etikette en hulle soek soos hierdie:
mydomain.pl / AR / tag /% 5B% 23tp% 5D /
Redirect fout 2010/02/01

Asseblief om my te help met hierdie probleem.

vBET
18-01-10, 15:42
Dankie vir die nota. Ons sal kyk en dit hanteer. As ons nie in staat is om dit aan ons kant om voort te plant, sal ons kontak met u vir meer besonderhede:)

tomekgp
18-01-10, 17:34
Ok, dan is ek wag vir 'n paar info.

vBET
22-01-10, 16:51
Hi - ons omgee om hierdie kwessie te neem. Kan jy asseblief PM vir my 'n presiese skakels wat die Google sien gebreek? Stuur asseblief 2-3 voorbeelde vir die stand soort van foute. Dankie:)

vBET
08-05-10, 10:27
Het jy nie hieraan gepaard kry links, maar opgelos soortgelyke probleem op ander bediener so aanvaar dat dit sal ook los op jou bediener - oplossing sal ingesluit word in die volgende weergawe (vandag).

In die geval Indien daar foute is nog steeds sigbaar is - ons laat weet in hierdie draad wat ons sal heropen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1