View Full Version: Handleiding vertalings: Hoe om te redigeer / vertaling van die teks, wat nie binne die liggaam bladsy?
Hi ouens
Te verander en / of vertaal teks hand, deur te kies en kliek op Edit knoppie, binne die liggaam bladsy
Maar hoe om teks wat nie binne die liggaam bladsy te wysig, soos url, titel, beskrywing, sleutelwoorde, ens?
indien dit nodig dat ons direk kan wysig in phpMyAdmin ook net laat weet watter tafel en hoe
Op hierdie oomblik handleiding vertalings ondersteun slegs teks op bladsy sigbaar. Ons sal voeg meer funksies vir dit in die toekoms :)
As jy wil om dit te wysig in die databasis, dan kan jy dit in die tabel, waarvan die naam begin deur vbenterprisetranslator_cache_
Na wat jy in tabel naam taal kode (wat dit vertaal word). vir elke langiage wat jy het 3 tafels soos:
vbenterprisetranslator_cache_pl
vbenterprisetranslator_cache_medium_pl
vbenterprisetranslator_cache_short_pl
Vertalings is daar verdeel volgens die lengte van die oorspronklike teks.
Goeie nuus ouens, ek het reeds 'n truuk te redigeer / vertaal die bladsy titel, meta beskrywing, meta sleutelwoorde
die truuk is baie eenvoudig, net byvoeg / die bladsy titel, meta beskrywing, meta sleutelwoorde, enige plek in die liggaam bladsy te dupliseer, so ons kan met die hand wysig dit
byvoorbeeld voeg net onder die kode in die show thread sjabloon, voor die einde liggaam kode </ body>
<if condition="$_REQUEST['language'] EN is_member_of($bbuserinfo, 6)">
$ Draad [titel] <if condition="$pagenumber> 1 "> - <phrase 1="$pagenumber"> $ vbphrase [page_x] </ frase> </ as> - $ vboptions [bbtitle]
<br>
<if condition="$pagenumber> 1 "> <phrase 1="$pagenumber"> $ vbphrase [page_x] </ frase> - </ as> $ threadinfo [title] $ foruminfo [title_clean]
<br>
$ Threadinfo [titel], $ vboptions [sleutelwoorde]
<br>
</ As>
en jy het reeds / handleiding te wysig vertaal die draad titel, meta beskrywing, meta sleutelwoorde, in die onderkant van jou bladsy
dis dit wat ek wil om te deel
maar ek nog steeds cant wysig / verander die url, die url nog nie vertaal, as jy met behulp van vBSEO.
Die vBSEO veranderlike te roep huidige bladsy url in die sjabloon is $ _SERVER [VBSEO_URI] (reeds op soek hierdie veranderlike in vbseo.com voor (www.vbseo.com/f2/what-code-current-page-url-so-user-can kopieer-plak-url-aandeel-54.566 /))
Ek probeer voeg dit soos hierbo truuk:
$ _SERVER [VBSEO_URI]
<br>
of
http://domain.com/ $ _SERVER [VBSEO_URI]
<br>
of
http://domain.com/es $ _SERVER [VBSEO_URI]
<br>
die veranderlike is besig met huidige vBSEO bladsy url, en ek kan wysig handleiding en sy gered,
maar die draad URL in die adres bar nog nie verander nie, al probeer die bladsy te herlaai of die vertaalde url in die liggaam oop, maar nog steeds terug te omleiden na die oorspronklike url
as jy voorstel hoe om te maak die url vertaalde / verander het, gee asseblief leidraad, om dit perfek te maak
Marcin Kalak
04-10-12, 19:27
Translations URL wat jy het nie uit te werk dat die pad, omdat die URL gaan bykomende transformasies wat nie in ag geneem word vir normale teks en die verandering wat kom as 'n normale teks is nie in die kas nie.
Ons is besig om op die verbetering voorgestel deur u. Asseblief wees geduldig. Ons is nie in staat om dit te beskryf as 'n quick fix - onder andere, want dit is nog steeds die ontwikkeling.
Ek dank u vir u voorstelle, sou ons te bevoordeel.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):