View Full Version: Hierdie boodskap is geskryf in Spaans-Castiliaans
Hallo almal, die waarheid is dat hierdie mod lok my om te sien of die betaalde weergawe kom, met ondersteuning, en sedert ek hier is, want in die huidige weergawe van Google Sitemap gee altyd vir my foute en waarskuwings? skep 'n lĂȘer met meer as 1.000.000 URL's in plaas van gedeel deur 20.000 URL soos die ander, groet vriende.
Dit moet eer verdeel parameter. Dit maak aan ons kant. Maak asseblief seker dat u ekstra kode op die regte plek. Google kan ook nie, want Sitemap gewigte te veel - so 'n laer waarde vir maksimum URL's in sitemap.
Die parameters het ek nagegaan en korrek is, moet dit google probleem te wees nie, maar ek sien dat Google normale probleme, omdat die lĂȘer skep dit is baie groot, indien nie myself duidelik maak, ek het 'n monster Beeld:
Soos ek dit sien in die beeld die volgende dag dit was OK. So is jy seker nog dat die probleem bestaan? Dit kan 'n historiese boodskap wees.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):