PDA

View Full Version: Opgelos vbet PHP-fout

Michael
24-12-09, 22:53
Toe ek op die volgende draad as 'n gas kry ek hierdie fout wanneer jy die forums in Spaans:

Waarskuwing: mysql_ping () verwag Parameter 1 hulpbron, van nul in / home / xxx / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 636

Fatal error: Call 'n lid funksie naby () op' n nie-voorwerp in / home / xxx / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php op lyn 637

Die skakel is hierdie een:

Michael
24-12-09, 22:55
Dit gebeur op al die volgende draad Hierdie skakels op bladsye: Op 'n skaal van 1-10 hoe depressief is jy nou? Dieselfde met die vorige skakels ook.

Michael
24-12-09, 22:56
Dit gebeur ook hier te kliek op die skakels aan die onderkant vorige draad en Volgende onderwerp, kry jy 'n leë bladsy.

vBET
25-12-09, 18:47
Gebruik asseblief hierdie quick fix - Ons is bewus daarvan oor hierdie kwessie op 'n paar forums en werk op die amptelike oplossing.

Kitsoplossing nie. In lêer / includes / vbenterprisetranslator_functions.php, vind lyn:

function vbet_reestablishConnection() {

En daarna:

return;

Dit lyk soos vB soms geen geïnitialiseerd DB-konneksie het. Ons sal die amptelike oplossing vir hierdie probleem te vind in die volgende uitgawe.

Michael
25-12-09, 19:11
Dankie vir die baie vinnige fix! Dit lyk asof dit werk nou!

yahoooh
27-12-09, 11:03
Ek toets nou in hierdie draad die volgende skakel
dit sal wit bladsy

Michael
27-12-09, 13:28
Ja, ek kry dit ook weer!

vBET
09-01-10, 23:40
Opgelos sal ingesluit word in vBET 3.3.0

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1