PDA

View Full Version: Opgelos Fout na die installering van vBulletin 4.1.5, dan VBet 4.4.2

bcraytor
11-09-11, 23:36
Net het 'n vars installasie van vBulletin 4.1.5, gevolg deur VBet 4.4.2. Gevolg instruksies per readme.html. Maar, ek kry hierdie fout boodskap:

Waarskuwing: vereis ([pad] / vbet_translation_options/vbenterprisetranslator_from_1.php) [function.require]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php on line 31

Fatale fout: vereis () [function.require]: kan die opening vereis '/ home/apprais6/public_html/vbet_translation_options/vbenterprisetranslator_from_1.php "(include_path ='.:/ usr/local/php52/pear") in / home/apprais6 / public_html / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php on line 31

- Wanneer ek kliek op die forum, blog of wat se nuwe blad.

Ook, wanneer ek in die lisensie nommer in vBET-> Main, of enige ander mods aan velde - hulle update nie.

Enige idees oor hoe om op te los?

bcraytor
11-09-11, 23:47
Na die installering en volg die instruksies in readme.html, kry ek hierdie fout:

Waarskuwing: vereis ([pad] / vbet_translation_options/vbenterprisetranslator_from_1.php) [function.require]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php on line 31

Fatale fout: vereis () [function.require]: kan die opening vereis '/ home/apprais6/public_html/vbet_translation_options/vbenterprisetranslator_from_1.php "(include_path ='.:/ usr/local/php52/pear") in / home/apprais6 / public_html / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php on line 31

Ook kan ek nie red nie verandering aan vBET-> Main, byvoorbeeld die lisensie sleutel of die taal van die forum.

Enige idees.

r.dziadusz
12-09-11, 11:09
Is die probleem nog bestaan nie, want wanneer ek kliek op Wat is nuwe knoppie, forum ens, ek het nie enige probleme gesien het - miskien die probleem is net vir aangemeld gebruikers. Maar maak asseblief seker dat jy het al die nodige lêers kopieer, en korrek ingestel om alle opsies.

bcraytor
13-09-11, 04:16
Dankie dat u vriendelik om vir jou antwoord, wat sal waardeer word.

Ja, ek was in staat om verbeteringe aan te bring.

Maar die probleem wat ek nou het is dat as jy op "Forum" klik, en dan probeer om na 'n ander taal te vertaal, is dit probeer om toegang te verkry tot url

Waardasie Ingenieur (http://www.valuationengineer.com/da/forum.php)

en versuim om dan met "die bladsy nie redirecting behoorlik" (in Firefox).

Dit is nie 'n probleem as jy kliek op die "blog" of "Wat is Nuut" tabs!

Enige voorstelle.

Danksy
Bert Craytor

bcraytor
13-09-11, 04:20
Ook hierdie is die dump van Fiddler, as dit help:

# Uitslag protokol Host URL Liggaam Caching Content-Type Proses Comments Custom
69 200 HTTP valuationengineer.com / forum.php 39.342 text / html; charset = firefox: 9076
70 304 HTTP valuationengineer.com / / clientscript / Yui verband / verband-min.js V = 415 0 Firefox:? 9076
71 304 HTTP valuationengineer.com / clientscript / Yui / yuiloader-dom-event / yuiloader-Dom-event.js V = 415 0 Firefox: 9076
72 304 HTTP valuationengineer.com / clientscript / vBulletin-core.js V = 415 0 firefox: 9076
73 304 HTTP valuationengineer.com / clientscript/vbulletin_md5.js V = 415 0 Firefox: 9076
74 304 HTTP valuationengineer.com / clientscript / vbulletin_read_marker.js V = 415 0 Firefox: 9076
75 200 valuationengineer.com van die HTTP / cron.php rand = 1315883666 43 image / gif firefox:? 9076
76 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076
77 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html Firefox: 9076
78 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html Firefox: 9076
79 301 HTTP valuationengineer.com / DA / forum.php 0 text / html firefox: 9076
80 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html Firefox: 9076
81 301 HTTP valuationengineer.com / DA / forum.php 0 text / html firefox: 9076
82 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html Firefox: 9076
83 301 HTTP valuationengineer.com / DA / forum.php 0 text / html firefox: 9076
84 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html Firefox: 9076
85 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076
86 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html Firefox: 9076
87 301 HTTP valuationengineer.com / DA / forum.php 0 text / html firefox: 9076
88 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html Firefox: 9076
89 301 HTTP valuationengineer.com / DA / forum.php 0 text / html firefox: 9076
90 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html Firefox: 9076
91 301 HTTP valuationengineer.com / DA / forum.php 0 text / html firefox: 9076
92 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html Firefox: 9076
93 301 HTTP valuationengineer.com / DA / forum.php 0 text / html firefox: 9076
94 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html Firefox: 9076
95 301 HTTP valuationengineer.com / DA / forum.php 0 text / html firefox: 9076

bcraytor
13-09-11, 05:07
Dit lyk asof die vorige probleem is opgelos: (1) Daar is ^ M karakters in htaccess wat ek verwyder, en ek maak die forum verstek gids instelling in die CP..

Maar die res van die probleem is nou dat wanneer jou blad in die forums uit Engels en dan verander Japannese of 'n ander taal om te sê, die items in die menubalk onder die tabs, maw "New Posts", "Private Messages", "FAQ" , "Kalender", ...., show as 'n wit vertikale teks op die linkerkant van die venster. Dit blyk 'n fout ... of is dit 'n onverenigbaarheid met vBulletin 4.1.5?

r.dziadusz
13-09-11, 10:19
Kan jy verduidelik jou situasie, toe ek vertaal dws Engels in Japannees, die kroeg, jy praat nie, blyk om in dieselfde plek te bly.
Maar, kan jy stuur vir my op PM, jou toets-user login, wagwoord, want ek kan nie sien dat enige poste

vBET
16-09-11, 17:23
Hi. Soos ek dit sien jou vertalings is fyn werk met die taal = en nie met / code / - heel waarskynlik is jy verkeerd htaccess reëls.
Maak asseblief seker het jy Voeg vBET reëls en indien ja, dan moet jy stuur hier jou volle htaccess inhoud te verifieer. Let asseblief daarop dat die skakels van die SEO word aanbeveel. Ook as jy reeds gebruik language = links en Google geïndekseer bladsye met sodanige URL's sal jy nog 'n reël wat sal Google nuwe bladsy plek vertel ná die draai van SEO skakels by te voeg. So die eerste keer laat maak SEO skakels werk, en dan gebruik asseblief hierdie wenk mooi jou bladsye te beweeg sonder verloor indeks in Google: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1541

r.dziadusz
24-09-11, 07:55
Geen antwoord nie, oorweeg dit gedoen, as jy vrae of onsekerheid vir hierdie draad, sal ons dit weer oop vir enige ander vrae oop nuwe drade

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations