PDA

View Full Version: Aanvaarde User profile taal opsie "nie gekies"



forosmb
18-08-11, 10:03
Vir gebruikers wat nie wil hê dat enige vlag verbonde aan sy profiel opsie taal opset om terug te kry "nie gekies" na 'n paar moontlik by gebruikers toets taalkeuze.

Op die oomblik is hierdie "unselection" nie moontlik is.

forosmb
18-08-11, 13:38
As 'n alternatiewe, is daar' n opsie om die vlag visualisering op profiele te voorkom, sonder modificating templates??

vBET
18-08-11, 14:50
Ja, dit is nie moontlik nie en ons wil werklik nie om dit te ondersteun.

Meestal Eigenaars wil dit so bly (dit is waarom sulke funksionaliteit bestaan nie - ons is gevra om te maak dit is).

Hoe gaan dit - dit sal moontlik wees maar net vir die administrateur? Soos ek geskryf het meestal forums wil dwing om gebruikers te stel nie toelaat dat dit ongezet. Sal dit OK wees vir jou?

forosmb
19-08-11, 13:47
Ek verstaan Conexion dwing gebruikers taal te kies in die funksionaliteit.

Maar gegee dat die tweetalige opsie nie teenwoordig is nie in die huidige produk nie, het ons tydelik te doen het met die gebruikers wil nie 'n uitdruklike vlag om te wys in sy profiel.
Ek weet dit is 'n litle politieke kwessie nie, maar belangrik sou wees in ons streek.

vBET
21-08-11, 14:49
Dankie vir die info. Kan jy die vraag beantwoord? Is voorgestelde oplossing sal OK wees vir jou?

forosmb
21-08-11, 22:30
Nee, is dit nie.

vBET
22-08-11, 12:46
So, hoe jy wil dit presies werk?

Almal toegelaat om sy standaard taal te opsie. Admin kan ook doen dit vir gebruikers.
As ons toelaat dat gebruikers die opsie standaard taal, dit sal beskikbaar wees na die draai op 'n spesiale opsie vir hierdie - as ek geskryf het voor baie forums wil presies die teenoorgestelde van jou versoek (so wil dwing om gebruikers te stel nie toelaat om dit te ongezet) .

Is hierdie oplossing is OK vir jou? Indien nie, gee asseblief 'n bietjie meer inligting as net nie saamstem nie;) Dit sal ons help om jou behoeftes te vinniger te bepaal.

forosmb
22-08-11, 12:59
Laat ander forum se voorkeure op dieselfde tyd:
AdminCP opsie: Laat gebruikers taal in te stel as "nie gekies"?

Soos dit is baie verband hou met die krag gebruikers-profiel taalkeuze te besoek, kan jy ook assosieer met daardie opsie:

-Force gebruikers taal (adminCP) in te stel? Ja => "Nie gekies" opsie is nie beskikbaar
-Force gebruikers taal (adminCP) in te stel? Nee => "Nie gekies" opsie beskikbaar

vBET
22-08-11, 13:06
OK so ons sal 'n nuwe konfigurasie opsie byvoeg, sodat gebruikers beskikbaar sal wees om hul standaard taal te opsie. Ons sal dink oor die beskryf dit so gepas administrasie sal weet dat daar is geen sin om te dwing en toelaat dat dit die opsie in dieselfde tyd.

Miskien sal dit nog makliker wees om dit te sit as die nuwe waarde in plaas van die skep van nuwe parameter self te dwing. Dit sal die maklikste wees om vir administrasie in te stel.

So ons sal dit doen deur 'n nuwe parameter of' n nuwe waarde in die bestaande parameter. Óf manier dit sal gedoen word. My eie voorkeur is eintlik 2de manier - die maklikste in stand te hou, omdat dit outomaties laat nie vir verkeerde konfigurasies.

forosmb
23-08-11, 23:56
Ek stem saam miskien tweede manier is die beste en reguit.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1