PDA

View Full Version: Opgelos Hoe om 'n vertaling te wysig?

Yahoraenespanol
14-12-09, 22:21
Hi daar.

Dankie vir die plugin, ons geïnstalleer is dit vir 'n kliënt en dit is regtig indrukwekkend! Ek het twee vrae, maar:

1. Is daar 'n manier om die vlag graphics te verwyder nie, maar handhaaf die taal vir vertaling / op die seleksie menu? My kliënt se vennote is meestal in die Amerikas en Afrika, eerder as Europa, sodat die vlae is nie baie van toepassing.

2. As ons na (sê in Engels) en die pos is vertaal, hoe kan jy die vertaling, sê 'n vertaal fout reg te stel? Wanneer ons in 'n tweede taal (bv., Spaans), Gebruik wysig gee nog steeds die Engelse post.

Dankie!

Yahoraenespanol
14-12-09, 22:40
Followups # 2: As jy die pos in die oorspronklike taal, VBET die pos weer vertaal?

En as jy nie kan verander (in my voorbeeld, Spaans), vertaling, maar na 'n antwoord in die Spaanse forum met die regstellings, kan jy verhoed dat * dat * antwoord vertaal in die ander tale (in hierdie voorbeeld, Engels) ?

Dankie!

vBET
15-12-09, 02:28
Hi daar.

Dankie vir die plugin, ons geïnstalleer is dit vir 'n kliënt en dit is regtig indrukwekkend! Ek het twee vrae, maar:

1. Is daar 'n manier om die vlag graphics te verwyder nie, maar handhaaf die taal vir vertaling / op die seleksie menu? My kliënt se vennote is meestal in die Amerikas en Afrika, eerder as Europa, sodat die vlae is nie baie van toepassing.

2. As ons na (sê in Engels) en die pos is vertaal, hoe kan jy die vertaling, sê 'n vertaal fout reg te stel? Wanneer ons in 'n tweede taal (bv., Spaans), Gebruik wysig gee nog steeds die Engelse post.

Dankie!

1. Op die oomblik vlae generasie is hardcoded. As jy 'drop down menu jy kan verander vlae leeg te beelde (1x1 deursigtige pixel) sodat diegene wat nie sigbaar sou wees. Verder kan jy altyd gaan in kode en dit verander, maar in so 'n geval sal jy moet dit na elke update te bestuur.

2. Jy is nie toegelaat om enige vertaling te verander - dit is Google TOS en ons ondersteun nie funksionaliteite wat breek Google se diensvoorwaardes. Jammer ... As TOS sal verander, sal ons ondersteun sulke funksies nie. Op die oomblik dit sou breek Google reëls.

vBET
15-12-09, 02:32
Followups # 2: As jy die pos in die oorspronklike taal, VBET die pos weer vertaal?

En as jy nie kan verander (in my voorbeeld, Spaans), vertaling, maar na 'n antwoord in die Spaanse forum met die regstellings, kan jy verhoed dat * dat * antwoord vertaal in die ander tale (in hierdie voorbeeld, Engels) ?

Dankie!

vBET gee altyd jou vertaling van die werklike inhoud van poste. As die post verander dan vertaling veranderinge - jy kan dit:)

As jy jou boodskap plaas, dan kan dit altyd gesien word in alle ondersteunde tale. Let asseblief daarop dat jy altyd kan sien dat die oorspronklike boodskap (kliek net af pyltjie) en as yo op soek is na vertaling in dieselfde taal as post, dan is slegs 'n oorspronklike teks getoon word gemerk dat dit nie vertaal want dit is reeds in hierdie taal - jy kan dit ook seker nie:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations