View Full Version: Opgelos Translation works and it doesn't
Hier is wat gebeur.
Ek het my standaard taal wat in Nederlands.
Ek het die webwerf aan die Nederlandse taal, en ek maak 'n pos in Nederlands.
Hierdie boodskap korrek vertoon.
Wanneer oor te skakel na Engels (my site standaard), die Engelse vertaling werk goed en die oorspronklike Nederlandse teks toon asook op fyn.
Maar, wanneer Ek skakel die webwerf terug in Nederlands, die oorspronklike teks nie korrek wys.
Byvoorbeeld, ek het hierdie in die Afrikaans:
Nog 'n ander toets, hopelijk gaan dit nou wel goed.
Maar nou is dit wys wanneer die lees van die webwerf in Afrikaans:
Nog 'n Ander toets, hopelijk gaan nou wel die goed.
Toe ek weer oorskakel na Engels, alles opdaag fyn weer, insluitend die oorspronklike Nederlandse teks.
Check uit hierdie draad: Site vertaler (http://saabworld.net/f26/site-translator-2530/ # post12751)
Nog 'n probleem is met vreemde karakters verander na' n paar ander tale. Byvoorbeeld, dit is wat ek kry wanneer ek kies:
Frans: Un Autre van die toets, J 'espa ¨ re Que C'est korrekte.
Sweeds: ETT annat toets, FA ¶ rhoppningsvis DOO a ¤ r okej.
Jammer vir die vreemde draad titel. Vir een of ander rede, was dit probeer om te vertaal toe ek gepos.
Ek verwyder en weer geïnstalleer alles vandag, maar nog steeds dieselfde resultate. Vir sommige rede, wanneer ek terug te gaan na die nie-Engelse taal, dit lyk asof dit die oorspronklike teks weer in sy eie taal wil vertaal.
My HTML karakter Set is ISO-8859-1 en ek het al die forum en vBSEO veranderinge soos uiteengesit in die README-lêer.
Hier is wat gebeur.
Ek het my standaard taal wat in Nederlands.
Ek het die webwerf aan die Nederlandse taal, en ek maak 'n pos in Nederlands.
Hierdie boodskap korrek vertoon.
Wanneer oor te skakel na Engels (my site standaard), die Engelse vertaling werk goed en die oorspronklike Nederlandse teks toon asook op fyn.
Maar, wanneer Ek skakel die webwerf terug in Nederlands, die oorspronklike teks nie korrek wys.
Byvoorbeeld, ek het hierdie in die Afrikaans:
Nog 'n ander toets, hopelijk gaan dit nou wel goed.
Maar nou is dit wys wanneer die lees van die webwerf in Afrikaans:
Nog 'n Ander toets, hopelijk gaan nou wel die goed.
Toe ek weer oorskakel na Engels, alles opdaag fyn weer, insluitend die oorspronklike Nederlandse teks.
Check uit hierdie draad: Site vertaler (http://saabworld.net/f26/site-translator-2530/ # post12751)
Dit lyk asof jy jou teks vertaal waar dit is nie nodig nie (dit is hoekom dit verander). Eerste - kyk het jy 'vBET templates nie verander. 2de - die skakel is wat jy het nie werk nie. Verskaf asseblief die werk byvoorbeeld.
Nog 'n probleem is met vreemde karakters verander na' n paar ander tale. Byvoorbeeld, dit is wat ek kry wanneer ek kies:
Frans: Un Autre van die toets, J 'espa ¨ re Que C'est korrekte.
Sweeds: ETT annat toets, FA ¶ rhoppningsvis DOO a ¤ r okej.
Hou asseblief een kwessie per draad. Anders sal ons nie in staat wees om dit te bestuur. Plese nuwe draad oopmaak vir hierdie een.
PS.
Dit lyk asof dit is dubbel weer geïnkripteer. Dit kan verband hou met die vorige een.
NOTA:
Maak asseblief seker het jy enige plugins wat HTML kommentaar verwyder. Dit lyk soos jy doen - stand jou probleme lyk soos iets verwyder vBET kommentaar (nie weer te vertaal en nie weer weer-enkodeer). So jou stand kwessies sal verdwyn wanneer jy af stroping HTML kommentaar.
Asseblief vertel het dit help:)
Hoe sal jy die prop wat HTML kommentaar verwyder? Ons het 'n paar proppe op ons webwerf, maar nie seker waar om te begin.
Jammer, verwyder die vorige voorbeeld. Ek weer is bygevoeg en kan hier gevind word: (English) Site vertaler (http://saabworld.net/nl/f26/site-vertaler-2530/ # post12797)
Ek is ook in staat gestel Pools so voel vry om jouself te toets.
vbseo het die opsie om HTML kommentaar te verwyder - as jy gebruik vbseo dit is 'n goeie plek om te begin.
Kyk op die voorbeeld wat ek is byna seker dat dit oor HTML kommentaar - as ek sien jy dit ook getoets op ons forum en kon nie die kwessie reproduseer. Let asseblief net te vind wat jou HTML-kommentaar uit te sny en af hierdie funksionaliteit.
Dankie, ek sal moet gaan deur die mmods op my site en sal wwith vBSEO begin.
Ek het gevind dat hierdie draad wat handel oor dieselfde probleem. Ek het egter nie vB4: supercharged op my site.
Ek het gevind dat hierdie instelling onder die VBSEO ander verbeterings. Ek verander Nee, en dit lyk asof dit die probleem is vasgestel. :)
Cleanup HTML-kode?
Kies 'Ja' om onnodige witspasie karakters en HTML-kommentaar van die bron-kode van jou forum bladsye te verwyder. Dit verhoog die C2C-verhouding (inhoud vas te lê) en bladsy grootte verminder, wat lei tot 'n netto prestasie verhoog en verlaging in bandwydte vereis.
NOTA: Indien reaksies (of HTML tags) binne jou bladsye is nie gesluit nie korrek met hulle ooreenstemmende einde tags, dan is hierdie opsie kan veroorsaak verkeerd om jou bladsye te vertoon. Maak seker dat jou templates foutvry HTML-kode en die kode bevat.
Jy wil dalk hierdie in te sluit in die README-lêer met installeer instruksies. Dit is tans nie vir veranderinge aan die vBSEO instellings genoem.
Regtig 'n goeie idee - ek is dit toe te voeg in integrasie instruksies nou! Dankie:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):