PDA

View Full Version: Opgelos As jy sekere funksies afskakel



moman
09-12-09, 05:38
Kom ons sê ek wou post / PM vertaling funksies, langtitle BBCode, en lang BBCode te skakel. Wat plugins moet ek afskakel?

Ek wil ook nie enige vBET kommentaar in die inhoud van my boodskap, indien moontlik.

Dankie vir enige hulp!

vBET
10-12-09, 22:15
In sodanige geval kan u net gratis weergawe gebruik - dit hoef nie so 'n prestasie, maar dit is nog steeds vinnig en net vertalings gemaak.

As jy wil 'n nuwe funksie in vBET 3.x lang en langtitle BBKodes ondersteuning konfigureerbare te maak - open nuwe draad in http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/

moman
11-12-09, 20:54
Ek hoef die prestasie as my forum is redelik groot. Ook, ek het nie geweet dat die gratis weergawe gebruik word om produkte!

vBET
11-12-09, 23:07
Solank as jy nog nie het nie enige poste in die ander boodskappe BBKodes lang en langtitle is nie gebruik word nie - so het geen impak op prestasie.

Let asseblief daarop dat ons in 3.x baie performance verbeteringe en volgende 3.3.0 weergawe sal vol wees van die prestasie verbeterings.

Ons het die hele sub-forum oor die gratis weergawe en in die aankondigings jy byvoeging draad wat beskryf verskille tussen vrye en kommersiële weergawe.

As jy al die eienaar van vBET 3.x dan afgradering na vBET 2.x sal afskakel lang en langtitle BBcodes, maar ook die ergste stadiger DB struktuur en kode gebruik sonder baie prestasie verbeterings.

Ons beveel aan om 'n paar prestasie tunning stappe te doen. Hier vind u 'n paar wenke (sien ook die poste onder hierdie een vir meer wenke):
Uitvoerende wenke (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/140-cpu-usage-doubled.html # post479)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1