PDA

View Full Version: Opgelos Aktiveer / deaktiveer vbet sonder probleme



Simon Lloyd
26-05-11, 08:44
Hi, kan in jou volgende release jy maak dit so dat ten minste vir die toets doeleindes vbet kan word uitgeskakel, as ek dit nou afskakel ek nie kan kry op my site ten alle en het om te mors met die. Htaccess ... ens in ten einde die forum bruikbaar te maak.

Daar moet 'n manier van Aktivering of deaktiveer vBET maklik net soos baie ander mods wees, sou hierdie soort van integrasie baie waardevol vir die gebruikers en Trouble.

kamilkurczak
26-05-11, 20:49
Hallo,

In die eerste plek - as jy dit afskakel vBET - ons reëls in htaccess is nie werk nie - hoekom? want jy het nie vlag kode in die url.

Tweedens, indien jy vBET geïntegreer met vBSEO - ons het nie enige opsies - jy kan net weer vervang ou vBSEO lêers (vBSEO stelsel het nie hake stelsel).

aan die einde - jou forum na die afskakel van vBET moet werk normale (enige blanko skerms, ens.)
As jy 'n leë skerm na die aanskakel van vBET - check vir' n paar foute in jou server log files - Ons sal nagaan.

vBET
26-05-11, 22:20
Net soos Kamil geskryf het - wanneer vBET reëls is gestremdes in htaccess moet skade aandoen nie enigiets.

Ook waar oor vBSEO integrasie - daar is geen hake so lêer veranderings is nodig.

Dit is nie versoek om funksie. Gestremdes vBET moet onskadelik is, indien dit nie die geval is, dan kan u Rapport 'n fout en ons sal dit check:) Ek is beweeg hierdie draad Bugs. Gee asseblief vir meer inligting (as jy wit skerm sien, moet daar fout in die logs word), sodat ons in staat sal wees om te werk aan.

Simon Lloyd
27-05-11, 07:58
Migal, dit is nie 'n fout, dit is my punt is daar is geen manier om te eenvoudig vBET afskakel, ander mods sal:
Product aktiveer?
Ja Nee

En jy sal die een wat jy wil kies en dan slaan in admincp, hierdie funksie bestaan nie in vBET wat is die rede waarom ek 'n funksie versoek, sodat jy kan daardie funksie voeg in die toekoms:)

kamilkurczak
27-05-11, 10:17
U kan in of uit te skakel vBET in admincp-> proppe-> Bestuur produkte - jy het dieselfde resultate

Simon Lloyd
27-05-11, 10:41
Ok ek aanvaar dit nie, maar dit sal lekker wees om dit te hê binne die mod in vBET Hoof:)

kamilkurczak
30-05-11, 18:15
Wat dink jy dat hierdie opsies is nodig?

Simon Lloyd
30-05-11, 18:45
Ek weet nie wat ander dink Kamil nie, maar vir my is ek glo dit is veral vir nuwe forum-eienaars wat nie weet om te gaan na proppe & Produkte Bestuur Produkte>> afskakel jou produk, die meeste sou net kyk vir die "draai dit aan / af "-opsie in AdminCp> vBulletin Options.

kamilkurczak
31-05-11, 20:55
wat oor die kwessie na die aanskakel van vBET? Kan jy bevestig dat hierdie kwessie nog bestaan?

Simon Lloyd
31-05-11, 21:01
Die enigste probleem wat bestaan wanneer die aanskakel van vbet dan weer in te skakel, is dat die lang code is nie meer geparseerd soos hierdie Ek het net gestremdes vBET om te probeer en dan weer in te skakel en 'n voorheen geparseerd [lang] tag is nie meer geparseerd of vertaal

kamilkurczak
31-05-11, 21:13
Ja, dis reg - omdat dit lang tags in die databasis (die taal om te onthou) en vBET parser is gestremd.
Asseblief, maak 'n nuwe draad in Features Versoek met hierdie stelling, is hierdie draad los en ek sal dit verskuif na die gedeelte Probleme oplos
Dankie:)

Simon Lloyd
31-05-11, 21:20
Kamil, dankie, maar die lang tags nou nie meer wys die vertaalde taal na aanskakel dan weer het aangeskakel vBET, met ander woorde, vBET is terug aangeskakel, maar voorheen vertaal poste word nie meer vertaal?

kamilkurczak
31-05-11, 21:41
As jy dit afskakel vBET - langs tags nie verwerk is,
As jy in staat stel om vBET weer - langs tags is geparseerd:)

net as jy 'vBET gestremdes langs tags word nie verwerk en die boodskap wat nie vertaal:)

Simon Lloyd
31-05-11, 21:42
Na vBET gestremd is en die staat gestel om weer onderhoud tools> Herbou draad inligting moet uitgevoer word ten einde die [lang] tags reparse

Simon Lloyd
31-05-11, 21:44
Opgelos nou na die loop van die onderhoud gereedskap, maar dit moet iets wees wat jy in jou instruksies of FAQs:)

kamilkurczak
31-05-11, 21:49
Dankie vir jou bevestiging:) nou opgelos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1