PDA

View Full Version: Opgelos na werk - niks werk nie



wowglider.de
12-04-11, 14:05
Hallo, ek gebruik: vBulletin 3.8.7 vBSEO 3.6.0 vBET goud en 3,4 beta, want ek het opgedateer vBET niks werk. (Sien foto) Hack Album - 2 beelde (http://img163.imageshack.us/g/90349832.jpg/) Die vlae is nie behoorlik (of glad nie meer) word getoon. Ek het alles geuploaded en die "produk-vbenterprisetranslator.xml" ingevoer, ek nodig het om iets meer te doen? . My htaccess lyk soos volg:



RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.glider-forum\.de$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://wow.glider-forum.de/$1 [R=301,L]

#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

wowglider.de
12-04-11, 14:20
Ook jou README.html se snaaks, "vind $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);" Is dit nie.

Goed, ek redid alle installasie stappe (maar hulle was reeds gedoen) Ek nagegaan vir krul
additional .ini files parsed /etc/php5/apache2/conf.d/curl.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/gd.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysqli.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo_mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/xcache.ini en vir iconv
Registered Stream Filters string.rot13, string.toupper, string.tolower, string.strip_tags, convert.*, consumed, convert.iconv.*, bzip2.*, zlib.*

Vlae word nie gewys nie .. Die vertaling is nie werk nie ... wat om te doen nie?

kamilkurczak
12-04-11, 14:48
ok, werk alle vBET lêers uit die oplaai gids weer:
- Vbenterprisetranslator_seo.php moet word in die belangrikste gids

invoer weer product.xml lêer van doen-nie-oplaai gids.

jou htaccess lyk goed, hmm asseblief weer verander jou vbseo na die oorspronklike vorm geliasseer
en na al die veranderinge - check vBET.

Indien steeds nie werk nie, stuur asseblief vir my deur PM jou admincp en FTP-besonderhede en ek sal dit check

wowglider.de
12-04-11, 14:51
Ek het al het dit 3 keer. Sal stuur jy reeds ingeteken.

kamilkurczak
12-04-11, 22:47
ok, ek is wag vir jou besonderhede.

wowglider.de
19-04-11, 17:08
Hoe lank moet ek wag? My webwerf is om deindexed, ive stuur vir u al die inligting!

Hierdie ondersteuning is om worser en worser .... As dit nie vasgestel tot Vrydag sal ek my inskrywing te verwyder.

kamilkurczak
19-04-11, 21:32
Wat ek opgelaai weer alle vBET lêers - nog steeds nie werk nie, ek kyk op jou htaccess - alles is ok, maar nog steeds nie werk nie.
Ek geïntegreerde vBSEO lêers met vBET - nog steeds nie werk nie.
Alle lêers konfigurasies goed lyk. Nou moet ek verstellings te gaan in admincp, maar ek kan nie my admincp besonderhede gebruik van PM - kan jy my toegang tot die details check jou admincp een keer?

Tweedens, kan jy probeer om vBSEO te skakel en probeer om vBET te gebruik, het ons dalk 'n konflik.
Ek geredigeer lêers van sweeftuig-forum.de, is dit ok?
Veranderlikes is wat goeie nou. (Vertaling van URL's te)

Ek het opgemerk dat dit soms al die teks verdwyn en soms die teks is vertaal goed. Miskien het ons 'n probleem met verbinding met Google.

wowglider.de
20-04-11, 11:42
nou sy werk goed, ek het dieselfde dinge soos jy, maar sy werk nou .. Het jy die gebruik van beta-lêers?

wowglider.de
20-04-11, 12:24
maar kan jy verwyder brandmerk weer?

kamilkurczak
20-04-11, 16:04
vBET inligting verwyder.
So kan jy bevestig dat dit nou alles is OK?

wowglider.de
24-04-11, 10:15
Chorme -> Alles wat Goed.
Inet Explorer 9 -> vreemde dinge wat daar gebeur met die vlae ... maar vertaling okay. (Na 'n paar herlaadt dit blyk te werk .. kan iemand dit bevestig?)
Firefox 4 -> alles reg.

vBET
25-04-11, 21:26
Chorme -> Alles wat Goed.
Inet Explorer 9 -> vreemde dinge wat daar gebeur met die vlae ... maar vertaling okay. (Na 'n paar herlaadt dit blyk te werk .. kan iemand dit bevestig?)
Firefox 4 -> alles reg.

As na herlaadt vlae OK dan is ek veronderstel dit was kas probleem op IE kant. Let asseblief daarop dat ons nuwe vlae bygevoeg in die afgelope vrylating en al die vlae is regtig in 'n beeld (groot optimalisering vir jou forum), so as IE nog Cached ou een gehad het dan het jy kon sien vreemde dinge (soos verkeerde vlae vir verkeerde skakels, sommige vlae gedupliseer of so iets). Dit is net kwessie leser met 'n ou Cached lêer, wat nou weg is omdat die nuwe beeld is geneem uit jou bediener - alles is ok:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1