PDA

View Full Version: Opgelos Google het verwyder alle geïndekseer vertaal bladsye



pepito69
03-03-11, 22:38
Hi,
Google het verwyder uit die indeks vertaal URL:


site:www.egiptoforo.com/forums/pt

site:www.egiptoforo.com/forums/en


ens ..


Ek het iemand gekry hier in die forum het dieselfde probleem, maar as gevolg van 'n MySQL-fout. Ek weet nie wat gebeur in my forum.
Ek het nie verander nie die robots.txt nie ... ek vandag gebeur. Ek het geïndekseer byvoorbeeld 47,000 url in Hebreeus, 20,000 in Frans, ens ...

Please help

Danksy

kamilkurczak
04-03-11, 09:17
Het jy 'n e-pos van Google of MySQL foute in log-lêer? skryf asseblief alle inligting.

pepito69
04-03-11, 10:18
Nee, ek het nie enige e-pos van Google haalde en daar is geen MySQL foute in my log.
Dit was gister, en ek het nie raak nie.

basketmen
04-03-11, 12:22
as wat ek weet, kan die bladsye is opgeneem binne-in 'n lêer verwyder kan word indien die bladsye kan nie geopen deur Google vir lang tye (dws 24 uur of meer)

van my ervaring, ek het sowat 4000 bladsye binne 'n gids domain.com / d / gebruik van ander mod (geen verband hou met vbet), maar omdat dat die mod is gebreek vir' n paar dae, nadat ek weer in Google site check: domain.com / d / alle geïndexeerde bladsye is weg

probeer om skakels te kry van ander webwerwe na jou elke vertaal forum tuisblad, dit wil sê: kry skakels van ander webwerwe na egiptoforo.com / forums / pt / en egiptoforo.com / forums / en /




Ek dink die probleem is nie in vbet is nie, maar in die forum / werf / bediener

dubbel check al die ding, gaan Google Webmaster gereedskap te https://www.google.com/webmasters/tools/

pepito69
04-03-11, 13:19
as wat ek weet, kan die bladsye is opgeneem binne-in 'n lêer verwyder kan word indien die bladsye kan nie geopen deur Google vir lang tye (dws 24 uur of meer)

Dit is nie die geval nie.

Ek het baie van eksterne skakels en 'n baie bladsye.

In webmeester gereedskap Ek het die klassieke probleme in vbet: Lae reaksie en duplikaat metatags en tittles. Niks nuwe ....

Ek dink in die mod af, en dit is belangrik vir my. maar ek dink dat Google nie soos outomatiese inhoud soos hulle sê in die webmaster gids. Google beweeg teen daardie in my opinie. Hoop om verkeerd te wees nie, want Vbet, kan 'n wonderlike mod word ten spyte van bekende probleme en beperkinge.
Kyk, Ek het die thousends van URL is opgeneem in vertaalde weergawes en nou niks!

basketmen
04-03-11, 14:16
Dit is nie die geval nie.

Ek het baie van eksterne skakels en 'n baie bladsye.

In webmeester gereedskap Ek het die klassieke probleme in vbet: Lae reaksie en duplikaat metatags en tittles. Niks nuwe ....

Ek dink in die mod af, en dit is belangrik vir my. maar ek dink dat Google nie soos outomatiese inhoud soos hulle sê in die webmaster gids. Google beweeg teen daardie in my opinie. Hoop om verkeerd te wees nie, want Vbet, kan 'n wonderlike mod word ten spyte van bekende probleme en beperkinge.
Kyk, Ek het die thousends van URL is opgeneem in vertaalde weergawes en nou niks!
ons kan nie wag en sien, as daar is 'n ander lid dat die gebruik van vbet kry ook dieselfde probleem, ek sien baie mense wat met behulp van vbet veral die gratis weergawe, omdat die drade sienings in hierdie ondersteuning forum is baie, en van vb.org Geïnstalleerde inligting


indien die outomatiese bladsye is van goeie gehalte, ek dink nie baie van die bladsye is opgeneem is verminder

en dit is beter as daar is Handleiding translate funksie ook die Translate gehalte te verhoog, soos ek hier versoek sodat sy net soos Wikipedia, die artikel is dieselfde enigste vertaal handleiding na 'n ander taal deur die lid

kamilkurczak
04-03-11, 14:43
Kontroleer asseblief jou e-pos of log-lêer en vind sommige MySQL foute of iets soos dit.
Doen yu 'n lêer genaamd? kan jy plak 'n volle inhoud van hierdie lêer?

pepito69
04-03-11, 16:10
Jy kan dit hier kyk:
http://www.egiptoforo.com/robots.txt

dsimms
04-03-11, 19:36
Jy kan dit hier kyk:
http://www.egiptoforo.com/robots.txt

Ek dink jou robots is overkill. Ek het nog nooit so
'n groot robots in my lewe. Ek dink jy moet net gebruik
'n standaard robots wat sal hou spinnekoppe kan kruip
sommige van jou forum dopgehou en dis dit. Jy is
probeer elke spinnekop in die wêreld uit te hou, en wat ek doen
nie dink dat dit 'n goeie ding ... wat is jy bang?

Nou dat ek dink hieroor. Ek is op 'n VPS, en ek het hacker
e-verslag, en 'n Google-bot is op die verbode IP-lys. Is
dit moontlik dat jou bediener sommige bot IP verban en
indien dit die geval is en hulle kon nie terug en spinnekop kom,
Anders sou hulle nie de-geïndekseer? Ek het dit baie vreemd gevind
dat 'n Google-bot beland op my verbied IP-lys ... so wat
kan 'n Google-spinnekop te doen gekry het verbied?

pepito69
04-03-11, 19:58
Die probleem is nie robots.txt
Dankie vir jou raad, maar die probleem is net in trasnlated dié wat nie op die hoof forum. Maar ek sal vereenvoudig die robots ...
Nogmaals dankie, maar hierdie verborgenheid foto's op.

dsimms
04-03-11, 23:39
Die probleem is nie robots.txt
Dankie vir jou raad, maar die probleem is net in trasnlated dié wat nie op die hoof forum. Maar ek sal vereenvoudig die robots ...
Nogmaals dankie, maar hierdie verborgenheid foto's op.

Ek is nuuskierig om te weet ook:)

Ek is seker diegene wat vrye / betaal weergawes loop
ook bekommerd te wees / bekommerd dat hulle kan ook deindexed.

Dus die vraag is:

Was dit jou skuld nie, of googles skuld.

Hoe oud is jou domein?

pepito69
05-03-11, 11:06
Hi,
my domein is 4 jaar oud. En het nog nooit 'n probleem voor met Google.
Ek moet sê dat ek het 'n baie URL is opgeneem in vertaalde tale. Meer as vbet forum en ander Ek het gesien.

pepito69
05-03-11, 17:06
Ek verwyder vbet mod, sal elke reël relationed te vbet verwyder, 4 dae wag en weer installeer vanaf nul.

dsimms
05-03-11, 18:48
Ek verwyder vbet mod, sal elke reël relationed te vbet verwyder, 4 dae wag en weer installeer vanaf nul.

Ek is nie seker as dit gaan help nie, so elke keer wat julle sien sommige
gebeur het jy is net te verwyder, en oor begin?

Google blyk ernstige kwessies met ander om voor te
enigiets, en elke keer iets om goed te wees, dan
Google dumps oor jou Google redelik beheer ons destinty
en Google het geen billike bekend is om óf te speel nie ... google mooi
veel beheer die internet, wat gebeur op die intenet.
Wat hulle wil sien gebeur op die internet, maar ek is nie 'n kenner,
maar ek hoor dieselfde voorgestel stories ... Ek het 'n warm webwerf, wat nou al
'n skielike Google wys my nie meer lief ... en domeine
wat sterre en om die verkeer, kry baie min ...

My domein is baie, baie nuwe ... dit was soos 2 dae, en ek het verloor
ongeveer 70 back, ek is nie seker as wat reeds kom, of
het ek verloor diegene back, want ek was af vir 2 dae, en
met my site so nuut is, is die rede waarom ek vinnig back in elk geval?

Google is vreemd, maar hulle is nie hier om te help, het hulle
is hier om geld te maak, en hulself te help om die eerste keer ....

en soms kan selfs die kleinste site verander jou uit .... aangesien die meeste van ons
nie regtig weet hoe die stelsel werk, dan maak ons 'n klein webwerf te verander, dan begin ons
verloor ton van die verkeer, en ons eerste gedagte is om Google te blameer.

pepito69
06-03-11, 10:43
Ek sal jou vertel in n paar weke, ek het te veel tyd ... thanks in elk geval.
Daar is 'n moontlikheid om my skuld te wees, ek het dit te ontdek.

dsimms
06-03-11, 15:59
Ek sal jou vertel in n paar weke, ek het te veel tyd ... thanks in elk geval.
Daar is 'n moontlikheid om my skuld te wees, ek het dit te ontdek.

Soos ek reeds voor my site is baie nuut. dit het 'n hoogtepunt bereik oor
1400 skakels in net sowat twee weke dan gestop. Ek is nie seker
Wat is op die oomblik gaan, dit blyk te wees verloor soos 20-50 skakels per
dag nou, so ek is nie seker wat dit is nie die skuldige is, hopelik is dit nie
vbet, maar wie weet op hierdie punt. Ek het 'n mod wat gestremd is
verdink word van die swart hoed, so ek hoop dat dit is die probleem,
nou dat ek die mod afgeskakel het, dit maak die dag 'n paar dae / weke
om uit te vind of my skakels stop laat val en begin weer toe, maar
dan weer dit kan niks wees nie maar Sandbox, of Google dans ....
maar met die geval van 'n 4 jaar oue site, moet jy nie sandboxed word.

Hoe weet jy dat net vbet skakels verwyder word?

pepito69
06-03-11, 20:09
Hoe weet jy dat net vbet skakels verwyder word?

Maklik, tik net in Google Search site: www.yourdomain.com / forums / dit

Die veranderinge in die aantal skakels geïndekseer deur Google is as gevolg van waarskynlik verskillende Google-bedieners, is hulle nie kruip dieselfde aantal URL, en daar is meer as 50 servers.

elke keer wat julle doen:
Site: www.yourdomain.com
dit verbind aan 'n Google-bediener.

vBET
06-03-11, 22:38
maar ek dink dat Google nie soos outomatiese inhoud soos hulle sê in die webmaster gids. Google beweeg teen daardie in my opinie. Hoop om verkeerd te wees nie, want Vbet, kan 'n wonderlike mod word ten spyte van bekende probleme en beperkinge.
Kyk, Ek het die thousends van URL is opgeneem in vertaalde weergawes en nou niks!

Vertel ons asseblief waar in die webmaster gereedskap is geskryf dat Google nie soos vertaal webwerwe? ... Ook hier inhoud is nie outomaties nie - vertaling is 'n outomatiese - die inhoud is authentiek van jou gesprekke wat geskryf is deur jou gebruikers.
Google is nie teen vertaal konteks - die bewys is baie van die forums die gebruik van vBET en word geïndekseer. Jy kan net check dit in byvoorbeeld op ons webwerf. As Google teen dit was dan sou ons nie geïndekseer word. Selfs hierdie einste draad wat nuut is reeds opgeneem in ander tale (ek nagegaan word vir Inval) wat maklik bewys dat Google vertaalde bladsye kruip.

So, dit is jou probleem nie algemene een.

Op die oomblik is vBET is nie werk nie op jou forum, sodat ons nie in staat is om te werk aan jou probleem of gee jy enige ander wenk dat - Blaai om asseblief op vBET. Wat was die rede van jou probleem, draai af vBET jy dit permanent gemaak. Jy sal nooit geïndekseer vertaalde bladsye as jy nie vertaal bladsye op jou forum. Soos ek geskryf het - ons doen nou nie weet wat was die rede. Dit kan selfs iets tydelike op Google kant wat kon terug te kry as wat dit was sonder enige veranderinge. Miskien ... Nou is dit nie die probleem nie - Nou het jy geen vBET so op hierdie oomblik dit is 'n normale ding wat jy doen nie geïndekseer vertaalde bladsye - want nou is jy nie vertaal bladsye hê. VBET eerste beurt op.

vBET
06-03-11, 22:52
Ek check die draad van die begin so jammer is fomething is reeds geskryf. Ek kyk na jou robots.txt en ek sien daar wird inhoud soos:
Disallow: / forums / pt / * af
Soos ek weet robots.txt nie ondersteun wildcards soos * - hierdie deel van die probleem kan wees. Dit behoort nie, want dit moet sê dat die bande met die presiese URL begin: / forums / pt / * af moet nie geïndekseer word, maar miskien iets verander in die Google-robots en nou het hulle nie enige skakels begin deur: / forums / pt / (in voorbeeld omdat * tekens is nie toegelaat nie en URL lees stop op hierdie teken gee jou nie toegelaat vir die kruip van al jou vertaal bladsye). Dit sou 'n verduideliking van jou situasie te wees, want ek sien die reëls soos dit vir al jou tale.

Weereens moet dit nie die rede hier, maar ander weg wat jy moet nie * tekens gebruik in Disallow reëls, so miskien het dit iets met jou probleem. Daardie reëls te verwyder / kommentaar te lewer.

Maak ook seker wat jy webmaster nutsprogramme vertel skakel wat deur robots.txt geblokkeer was. Nou natuurlik - omdat jy gestremd is vBET - ons kan verkeerd webmeester gereedskap analiseer, omdat vertaal skakels nie bestaan meer op jou forum. Dus weer - die eerste beurt op vBET, na wat op hierdie oomblik wat ons nodig het om te wag, omdat die webmaster nutsprogramme nie werklike data toon - historiese (en weet nooit wanneer dit word opgedateer). So die eerste keer draai vBET. En as in 2 weke niks verander nie, sal ons ondersoek, is meer. Dit sou makliker wees as vBET sou draai die hele tyd op, nou sal ons addisionele ding het - Google reaksie tyd ...

vBET
06-03-11, 23:01
Die probleem is nie robots.txt
Dankie vir jou raad, maar die probleem is net in trasnlated dié wat nie op die hoof forum. Maar ek sal vereenvoudig die robots ...
Nogmaals dankie, maar hierdie verborgenheid foto's op.

robots.txt nog nie oorweeg en dit is om potensiële probleem maker. En as jy my vorige post hier lees, sal jy moontlike verduideliking waarom slegs vertaalde bladsye is nie geïndekseer as gevolg van jou robots.txt - potensiaal - ek kan nie finaal sê dat dit die probleem maker nie, maar jy moet ook finaal nie sê dat dit is nie, veral wat jy daar het onwettige state.

vBET
06-03-11, 23:03
Ek verwyder vbet mod, sal elke reël relationed te vbet verwyder, 4 dae wag en weer installeer vanaf nul.

Slegte idee. Jy fisies vertaal skakels nie werk nie, en nie bestaande op jou forum. URL's wat nie bestaan nie geïndekseer kan word.

vBET
06-03-11, 23:13
Maklik, tik net in Google Search site: www.yourdomain.com / forums / dit

Die veranderinge in die aantal skakels geïndekseer deur Google is as gevolg van waarskynlik verskillende Google-bedieners, is hulle nie kruip dieselfde aantal URL, en daar is meer as 50 servers.

elke keer wat julle doen:
Site: www.yourdomain.com
dit verbind aan 'n Google-bediener.

Hou asseblief in gedagte hou dat:
1. Net soos jy het gesê Google het baie van bedieners op die hele die wêreld en dié het van tyd tot tyd die herverdeling van data tussen mekaar. Dit is waarom sommige bladsye kan reeds gesien word geïndekseer op 'n kontinent, maar nog nie op ander.
2. Hou in gedagte dat Google toon APROXIMATE aantal resultate wat beteken dat:
a) Dit is nie die werklike aantal
b) die getal van die uitslae kan verander, selfs wanneer die werklike aantal geïndekseer bladsye nie
c) die getal van die resultate kan nog steeds dieselfde wees, selfs as die aantal geïndexeerde bladsye verander
d) Google gebruik heuristiek nie algoritmes resultate is dus nie regtig deterministiese - waarskynlik sal jy nie sien dit bo-op die resultate, as gevolg van caches en so aan, maar as dit kon sigbaar wees wanneer om op baie lae resultate
e) magie kan gebeur nie;)

Ernstig - lees asseblief my 'n paar laaste poste in hierdie draad - ek hoop dit kan help:)

vBET
06-03-11, 23:56
Ek het net gekyk vir wildcards in robots.txt (aangesien volgens my vorige kennis moet dit nie in robots.txt) en het gevind dat hierdie artikel wat sê dat dit moet werk:

http://seogadget.co.uk/wildcards-in-robots-txt/
Tog het ek baie interessante skrywers sin:

Sommige SEO se saamstem nie met die gebruik van die wildcards, of ten minste hulle sien dit as 'n bietjie riskant of ver van beste praktyk.

Ek sal 'n bietjie meer navorsing op hierdie gebied.

Verwerk.
Hier het ek meer oor wildekaart in robots.txt:
http://tools.seobook.com/robots-txt/ - Volgens inligting is daar Google en Yahoo laat wildcards te gebruik.

- Maak asseblief seker dat jy nie al jou vertaalde inhoud deur sommige van die wildcard reël blok. Webmaster nutsprogramme gebruik om te bepaal (eers vBET moontlik weer). Soos die skrywer van die laaste genoem artikel geskryf het:

Oorweeg verwante URL's as jy gebruik Robots.txt wildcards: Ek het per ongeluk kos myself meer as $ 10.000 in wins met een genaamd fout!

dsimms
07-03-11, 01:37
Slegte idee. Jy fisies vertaal skakels nie werk nie, en nie bestaande op jou forum. URL's wat nie bestaan nie geïndekseer kan word.

Ek het hom vertel Upfront sy robot.txt te vereenvoudig - ek is nie 'n kenner nie, maar
Ek het gedink regs af die vlermuis het so 'n gek robots.txt nie
maak aangesien. 'n robot.txt moet word eenvoudig, nie overkill ....

Ek dink ek het ook genoem aan hom dat dit nie 'n goeie idee nie
verwyder die mod as sou dit nie die probleem op te los, want wat
gebeur as dit alles weer begin, het hy dan moet verwyder
Die mod weer, aangesien hy nie die eerste keer op te los, is dit
maak net nie aangesien net aan die VN-installeer die mod sonder om die probleem op te los.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1