PDA

View Full Version: Opgelos Hoe vbet met photopost te installeer

bcraytor
15-02-11, 10:09
Ek het probleme met die installering van VBET met photopost, maar ek het probeer om wenke in die vorige poste.

Ek het vBulletin geïnstalleer in / home / xxxx / public_html en photopost in / home / xxxx / public_html / photopost. Die vertaling vlae verskyn in die photopost forum, maar op hulle veroorsaak dat 'n 404-fout. Kan jy my gee duidelike instruksies oor die opstel van VBET om te werk met hierdie. Ek het ook 'photopost hersiening en photopost classifieds onder soortgelyke dopgehou public_html / hersiening en public_html / classifieds.

Youngster
18-02-11, 23:46
Hi, ek sal probeer om jou te help, kan jy gee my URL na jou forum Ek sal al die ding monitor en advies te gee hoe om alles te gaan.

kamilkurczak
02-03-11, 09:13
geen antwoord nie - opgelos word, indien nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop. Danksy

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1