View Full Version: Opgelos geen SEO url se
Dit is die werk vir byna almal ...
Maar 'n nuwe fout opgeduik het vir' n paar ...
Ek gepos hierdie by t hy vbSEO forum en hulle het vir my gesê vbt te skakel ... : (
Die probleem is 'n klein aantal van die gebruikers is nie om seo'ed URL's ... hulle kry ...
http://www.satelliteguys.us/showthread.php?t=236517&goto=newpost
wanneer hulle behoort te wees om 'n url soos
http://www.satelliteguys.us/dish-network-forum/236517-does-pro-switch-44-really-need-new-post.html
Hier is die draad van die vbseo site vertel my VBT te skakel. : (
Ons is so naby om daar te wees. :)
Dankie vir jou hulp!
Hello:)
Ek veronderstel dat dit dalk kas probleem word. Het jy dit probeer? Indien nie:
Admin CP -> vBET Tools -> kas skoonmaker
Daarbenewens is hierdie kwessie vir nie-geregistreerde gebruikers of almal van hulle gebeur?
Ek sien jou vbSEO Integrasie en alles lyk reg
Wanneer ek hardloop skoon kry ek die volgende fout ...
Waarskuwing: Onwettige offset soort in isset of leë in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 106
Waarskuwing: Onwettige offset soort in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 108
Waarskuwing: Onwettige offset soort in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 113
Skoon 18 taal (s)
Skoonmaak klaar
Probeer 'n oplossing beskryf in hierdie draad.
Dit werk nie.
"Gaan na die eerste nuwe post" nie werk nie
ok, sal ons voortgaan om dit te sien en gee jou 'n antwoord
As ons praat oor hierdie waarskuwings (nie foute nie!) - hier is die antwoord.
en hoe om oor hierdie seo skakels beskryf in die eerste post hier?
Enige updates?
Ek het dalk vbet te verwyder, indien dit nie gou weer kry vasgestel, mense is nou stop om my webwerf te besoek totdat hierdie is vasgestel.
Let op in daardie draad, het ek vir jou gegee het 'n skakel voor:
Onthou - hierdie is nie 'n oplossing nie - net jy kan hierdie waarskuwings verberg nou.
asseblief na daardie tjek jou webwerf (vertalings, skakels, ens.) en hier bevestig.
Ek sal hierdie draad beweeg in na die fout reporting.
Bevestig en word vasgestel in die volgende realase.
Die oplossing is om die waarskuwings om weg te steek wanneer die skoonmaak van jou cache, maar spreek nie die leë bladsye wat mense kry as jy probeer om drade te sien wat hulle gevind het via soek.
Dus hoe hulle oor hierdie kwessie aan te spreek.
Dit lyk asof die hout van die foute was in php.ini afgeskakel.
Maar ek het hulle op die oomblik nog geen lêer geskep word. Ook mekaar foute is ingestel op nog geen foute op die skerm vertoon word. Die swart bladsye As jy kyk na die HTML, het geen data in hulle ten alle nie.
Logging van foute in PHP is afgeskakel in die php.ini, Ek het nou net om hulle ... maar sedert doen, sodat daar geen fout lêer gemaak is deur PHP.
Ek probeer om uit te vind waarom geen log-lêer is gegenereer.
I do see in my apache logs calls to the url being made... (Its the one with the ---> (Pyl) hieronder)
65.41.216.18 - [18/Dec/2010: 12:43:57 -0500] "kry / images/xmas/statusicon/thread_dot_new-30-right.png HTTP/1.1" 200 5004 "Mozilla/5.0 (X11, U, Linux i686; en-us, rv: 1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13"
Hierdie een ****> 72.200.162.173 - [18/Dec/2010: 12:43:57 -0500] "kry / showthread.php t = 236.243 & Goto = newpost HTTP/1.1?" 200 20 "http:// www.satelliteguys.us/search.php?searchid=75095 "Mozilla/5.0 (Macintosh, U, Intel Mac OS X 10,6; en-us, rv: 1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3"
99.184.206.52 - - [18/Dec/2010: 00:43:57 -0500] "kry / images / misc / quote-left.png HTTP/1.1" 200 3073 "http://www.satelliteguys.us/directv -forum/88801-tu-serve.html "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8,0, Windows NT 5.1; Trident/4.0, NET CLR 2.0.50727;. NET CLR 3.0.4506.2152. NET CLR 3.5.30729) "
kamilkurczak
18-12-10, 21:44
opgelos hier
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):