Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 12

Thread: Google on sähköpostitse minulle (404) pehmeä virheitä?!?

Senior Member

Default Google on sähköpostitse minulle (404) pehmeä virheitä?!?

Omassa ylläpitosivustosta Saan noin 2 viestit kuukauden google siitä, että he löytää (404) pehmeä virheitä merkitys yksinkertaisin sanoin, että he löytävät kahtena urls (vBET translatated URL) takia nopeasti ja kasvava indeksointi. Mitä minun pitäisi tehdä estääkseen nämä varoitukset? Periaatteessa minun Verkkovastaavan työkalujen minulla on vain 2 real (404) ei perustaa ja 102 eikä perustaa, koska robots.txt.

-Cache asetettu 15 päivää
    -Guestcache pois

Jäsen

Mitä minun pitäisi tehdä estääkseen nämä varoitukset?
    Uskon sinun tarvitsee vain 301 suuntaamalla vanha url (muuttunut url että jo ei toimi) uusiin url (sivu url että työskentely nyt) kanssa htaccess, vain etsiä ympäri foorumia, joka tarvitset todella

Senior Member

Minulla on vain yhteensä 2 Real 404 virheitä, Google kertoo minulle, että minulla on satoja pehmeä (404) virheitä, mutta kun valitsen niistä ne toimivat joka tapauksessa tämä on jotain tekemistä käännetty osoitteita mukaan he kirjoittivat minulle takaisin kertoen minulle, että indeksointi kasvaa liian nopeasti mutta kaksoiskappaleet ...

Joka tapauksessa mitä voin lisätä minun htcaccess "piilottaa" tämä Google ennen kuin ne suuttua.

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja mario06 View Post
    Minulla on vain yhteensä 2 Real 404 virheitä, Google kertoo minulle, että minulla on satoja pehmeä (404) virheitä, mutta kun valitsen niistä ne toimivat joka tapauksessa tämä on jotain tekemistä käännetty osoitteita mukaan he kirjoittivat minulle takaisin kertoen minulle, että indeksointi kasvaa liian nopeasti mutta kaksoiskappaleet ...

Joka tapauksessa mitä voin lisätä minun htcaccess "piilottaa" tämä Google ennen kuin ne suuttua.
    hehe Luulen Uusin viesti edellä jo vastannut siihen voi 301 redirect sitä htaccess, tai ehkä olen miss ymmärrystä, jos voit antaa esimerkin whats näyttää vanha url (muuttunut url että jo ei toimi, saat 404 virhe nyt) ja Uusi URL (URL jotka työskentelevät nyt)

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi. Antakaa lisätietoja. Ymmärtääkseni Webmaster Tools kertoo, että sinulla on vain 2 todellisia 404-virheitä, mutta Google silti lähettää sinulle noin paljon 404 virheitä. Mutta ne ovat todella toimii ... Olen hieman hämmentynyt tästä

Liittäkää täynnä Googlen sähköpostin sisältöä ja joitakin niistä 404 linkkejä.

Senior Member

En voi lähettää sinulle "työ" Soft 404 virheitä enää linkkejä, koska olen tyhjentänyt vBET taulukot, nyt En saa pehmeää 404 virheitä enää Saan oikean 404 Not Found vastausta. Joten tässä vaiheessa vBET on vika täällä, haluaisin muistuttaa, että Google ei pidä Soft Virheet ja he rangaista sinua alhainen PageRank ja AdSense jos se menee tarpeeksi kauan.

Terveisin

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Anteeksi, mutta tällä hetkellä en tarkalleen ymmärrä, mitä kysymys koskee. Kuvaile sitä enemmän, toisin sanoen. Sinulla ei ole pehmeää 404 virheitä enymore, juuri oikea 404 - antakaa esimerkkejä sivuja joka ei toimi. Kuinka monta virhettä kaltaisia olemassa? Kirjoitit ennen, että sinulla on vain 2 kovaa 404 virheitä. Onko meillä vielä on kysymys?

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Ei vastausta - ratkaistu. Jos ei - kirjoita tähän ja avaan tätä säiettä uudelleen.
    Kiitos

Senior Member

Piti kääntyä 15 päivää välimuistin enimmäiskoko 5 vrk ratkaista tämä ongelma.

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

niin nyt se on ratkaistu, eikö?

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •