Michał Jag är ledsen, jag inser denna kod bara lägga till andra språk för showthread sidor i sitemap, vet du var (plats efter eller före det) för att lägga till andra sidor också som forumdisplay, arkiv och andra?
eftersom dessa två sidor är det viktigaste att göra Google lättare att indexera tråden listor, åtminstone dess ska bland annat integrering forumdisplay och sidor arkiv också i sitemap
Senast redigerad av basketmen; 02-10-10 på 22:46.
Just nu har vi testat koden bara för att integrera tråd sidor, som vi ansåg som viktigast. Observera att Google kommer att indexera alla dina sidor i alla fall (även om du inte gjort Sitemap integration alls), eftersom robotar kryper av alla länkar på dina sidor och du har inkluderat flaggor med länkar till översatta sidor. Naturligtvis med länkar till sitemap kan göra indexering snabbare. Det är därför vi publicerade trådar länkar integration - trådar förändras snabbt så att snabbare krypande kan vara användbart.
När jag lägger in koden från det första inlägget i webbplatskartan fil får jag följande felmeddelande under sitemap generation
Köra Vbet 3.3.6 och vbseo 3.5.2 på 3.8.1 forumFatal error: Call to undefined funktion vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vbseo / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47
vBET innehåller önskad fil i init_startup krok:
Det verkar som om det inte ingår i ditt fall av någon anledning. I sådana fall kan du sätta bara raden med reqiure_once i ändrad fil av sitemap generator. Sätta det före extra kod vBET. Observera att det inte testas, så är det klokt att göra en kopia av filen innan förändringar.Code:if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) { require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); }
Skål för hatt Michael, var det mer mänskligt misstag från min sida
Jag googlade felet och fann att det var lite jag än tittade på inställningarna
Jag bytte aldrig länktyp till VBSEO_URI
Om du har gjort det en drop down alternativ skulle idioter som jag inte glömma det
Genom tidigare erfarenheter vet jag att ställa den generation tid på sitemap för att ha en trevlig fördröjning mellan Sitemap sidor. Gruvor inställt på något 15 sekunders fördröjning.
Men Im nöjda med den totala sidor på tio språk
Forum Display: 2904
Visa ämne: 1817821
Totalt Indexerade webbadresser: 1823149
Totalt Behandlingstid: 1,682.58 sek
Är det koden som arbetar med sitemap 2,6? Tack.
Snake där hittade du webbplatskarta 2,6?, Jag har 2,5 och det fungerar med det.
Eftersom du har ändrat koden, doesnt det att fungera ordentligt.
Siffrorna dont lägga upp.
Forum Display: 327
Visa ämne: 886.054
Visa inlägg:
Medlem profiler:
Resultat för omröstning:
Blogginlägg:
Blogg Taggar:
Album webbadresser:
Sociala grupper webbadresser:
Tag webbadresser:
Arkiv: 169